Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on fiksua käytöstä Tinderissä? Lähinnä muilta naisilta kaipaan vastausta

Vierailija
16.02.2017 |

Olen nainen ja käyttökokemusta tuosta muutaman päivän ajalta. Onko tyypillistä, että tuntematon äijä voi pyytää kotiinsa muutaman viestin jälkeen, lähteekö joku oikeasti tuollaiseen mukaan? Entä sitten mies joka jo parin viestin jälkeen kertoo kaipaavansa kainalossani oloa? Jos emme tiedä toisistamme kuin nimen ja iän + nähnyt kuvan niin eikö ole hieman outoa alkaa lässyttämään jostain kainalopaikasta, itselläni ei tulisi mieleenkään ennen kuin tosiaan pidän tyypistä. Eihän tuo siis mitenkään härskiä ole, mutta onko tyypillistä?

Jos olet kirjoitellut jo useampana päivänä jonkun kanssa eikä homma oikein irtoa niin miten teet asian selväksi, lopetatko vain vastaamasta vai kerrotko suoraan, että nyt ei nappaile? Minusta olisi fiksua kertoa suoraan jos on viesteilty jo vähän enemmän kuin pari viestiä, ei tarvis jäädä arpomaan, että mihin se viestikaveri katosi jne.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus, ei aviomieskatalogi.

Vierailija
2/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä EI ole panosovellus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miehistä on todella tarvitsevia, ja takertuvat nopeasti ajatukseen siitä, että olette luodut toisillenne. Siitä seuraa tuollainen lässytys ja epätoivo, joka haisee kauas. Olet ihan oikeassa, kun pidät sitä epäilyttävänä merkkinä.

Aika monet etsivät Tinderistä etupäässä seksiseuraa, eivätkä he halua tuhlata aikaa väkinäiseen deittailuun. Toisaalta monet haluavat myös seurustelua ja parisuhteen. Bion lukemalla voi usein päätellä, kumpaan ryhmään mies kuuluu.

Viesteihin vastaamatta jättäminen eli ghostaaminen on tavallista, mutta eihän se mukavaa ole. Moni nainen päätyy kuitenkin tekemään niin, kun riittävän moni torjuttu mies haistattelee takaisin.

Vierailija
4/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tosiaan kysyy tapaamiseen jo mitäkuuluu-viestin jälkeen. En koskaan suostu näihin. Suostun tapaamaan vasta, kun henkilö on alkanut vaikuttaa siltä että minua kiinnostaisi tavata. Ne, jotka loukkaantuvat siitä että pitäisi kirjoitella jotain ensin, ovat takuulla tyyppejä joihin en haluaisikaan livenä törmätä.

Myöskään en tapaa miehiä, jotka alkavat heti hehkuttaa että kokevat minuun poikkeuksellista yhteyttä tai kaipaavat lähelleni tmv. Ei perustu kovinkaan hyvin todellisuuteen moinen kokemus, jos on nähnyt minusta muutaman kuvan ja lukenut muutaman rivin tekstiä.

Keskustelut tyrehtyvät jos ei esim. tule mieleen miten jatkaisi tai kiinnostavampi keskustelu toisen kanssa inspiroi enemmän. Osa on jäänyt pidemmäksi aikaa roikkumaan, jolloin jotkut lähettävät passiivis-aggressivista syyllistämistä aiheesta ja poistan matchin (haluan miehen, joka osaa mennä ensin itseensä sen sijaan että syyllistää toista osapuolta omasta epäkiinnostavasta keskustelutavastaan).

Oikeastaan keskustelu ainakin minulla joko päättyy siihen, että sovitaan tapaaminen tai sitten jää roikkumaan, tai johtaa tilanteeseen jossa poistan matchin. Niin kauan kuin keskustelu on "roikkuvassa" tilassa, on vielä ihan mahdollista että joku päivä se jatkuu ja johtaa tapaamiseen. En siksi katso tarpeelliseksi erikseen painottaa näille miehille, että en juuri sillä hetkellä ole kiinnostunut tapaamaan heitä. Jos mies pyytää ulos, vastaan kieltävästi tai myönteisesti sen mukaan, mikä fiilis on.

Tällä tyylillä olen tullut tavanneeksi 100% mukavia miehiä ja treffeistä on jäänyt vähintään kivat fiilikset kummallekin, jos ei enempää.

Vierailija
5/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet markkinoivat, että tinder on panosovellus, koska toivovat että se olisi. Osa etsii seksiseuraa, osa jotain vakavampaa - miehistäkin. Otapa noista selvää.... Mun eka kontakti mun mieheen oli tinderissä, hän pyysi melkein heti kylään ja aattelin että mikä ääliö. Reilu vuosi tästä kaveri järkkäs sokkotreffit ja tämä tinderääliö onkin ihan eri maata tosielämässä. Ei se sieltä tinderistä tosiaan muuta ettiny ku seksiä, mutta ei ollu kuulemma oikeen tärpänny hänen taktiikalla!

Vierailija
6/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat kiistävät totuuden prinsessaharhoissaan. Tietenkään tinder ei ole panosovellus, vaikka se onkin kopioitu homojen grindr-sovelluksesta ja jenkeissä sukupuolitautien määrä on kasvanut räjähdysmäisesti Tinderin myötä.

Suomalainen palstamamma toki olettaa, että miljonääriastronauttimiesmalli rakastuu suomalaiseen siiderivalaaseen ja noutaa mamman kotisohvalta linnaansa pelkän kuvan nähtyään.

Vierailija
7/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet markkinoivat, että tinder on panosovellus, koska toivovat että se olisi. Osa etsii seksiseuraa, osa jotain vakavampaa - miehistäkin. Otapa noista selvää.... Mun eka kontakti mun mieheen oli tinderissä, hän pyysi melkein heti kylään ja aattelin että mikä ääliö. Reilu vuosi tästä kaveri järkkäs sokkotreffit ja tämä tinderääliö onkin ihan eri maata tosielämässä. Ei se sieltä tinderistä tosiaan muuta ettiny ku seksiä, mutta ei ollu kuulemma oikeen tärpänny hänen taktiikalla!

Miehille se on pääsääntöisesti pelkkä panosovellus, sitä ei sinun jankkaamisesi miksikään muuta.

Vierailija
8/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerrotko suoraan, että nyt ei nappaile?

Tästä aiheesta vielä selvennys. Jos en vastaa toisen uusimpaan viestiin, sehän on jo itsessään selvä merkki siitä että nyt ei nappaile. Asian sanominen erillisellä viestillä olisi sekä turhaa, ylimääräistä että hölmöä. Syy voi toki olla mitä vain alkaen omista kiireistä tai elämän tapahtumista aina siihen, että keskustelu itsessään ei ole kovin kiinnostava. Osa miehistä ei  yhden tyrehtymisen jälkeen enää jatka juttua, mutta osa jatkaa, ja keskustelu voi edelleen sujua mukavasti siitä eteenpäin.

On myös mahdollista miettiä, mikä keskustelussa on sellaista että se ei viehätä, ja ottaa asia puheeksi. Näin olen tehnyt muutaman kerran, kun mies on kuitenkin vaikuttanut potentiaaliselta. Mm. viimeksi vastasin jutteluun aiheesta X, että minua ei oikeastaan kovinkaan paljon kiinnosta kyseinen aihe, ja käänsin jutun sellaiseen, mikä itseäni kiinnostaa. Mies väisteli tätä aihetta koskevia kysymyksiäni, jolloin kerroin että koen hänen väistelevän ja kysyin, tuntuuko aihe jostain syystä vaikealta. Mies väisteli myös tähän kysymykseen vastaamista, tai yritti selitellä aiheen väistelyään parhain päin. Kerroin rehellisen mielipiteeni tästä. Tämän jälkeen mies ei ole jatkanut keskustelua.

Tässä vaiheessa lienee jo molemmille selvää että meidän ei kannata tavata ainakaan näistä lähtökohdista, joten ei ole tarpeellista siitä erikseen mainita (paitsi jos mies kysyisi treffeille, mitä hän tuskin tekee koska vaikutti ihan kykenevältä lukemaan tilanteita kuitenkin). Toisaalta, mies voi muutamia päiviä mietittyään haluta sittenkin jutella ehdottamastani aiheesta tai sitten jostain kolmannesta aiheesta, ja siinä tapauksessa juttelu voi edelleen johtaa tapaamiseen. Tapaamisessa voimme sitten käsitellä tuon aiemman törmäyksen jotenkin niin, että kumpikin tulee toista vastaan puolitiehen. Jos onnistumme siinä, alkaa näyttää jo aika hyvältä sen suhteen, miten parisuhde välillämme voisi toimia. Todennäköisempää kuitenkin on, että tämä mies ei ole enää uudelleen yhteydessä ja minun kannattaa keskittyä niihin muihin miehiin, joiden kanssa olen sopinut tapaamisia.

t. 4

Vierailija
9/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille se on pääsääntöisesti pelkkä panosovellus, sitä ei sinun jankkaamisesi miksikään muuta.

Olkoonpahan vaan miehille ihan mikä vaan sovellus. Minut on kyllä Tinderissä pyydetty ihan tavallisille treffeille kahvilaan, seuraaville treffeille leffaan jne, eikä ole paneskeltu jos ei homma ole pidempiaikaiseksi vakkaritapailuksi edennyt. Eli ihan sama mikä sovellus se on kellekin, mutta minä toimin siellä omalla tavallani.

Vierailija
10/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko paljonkin tavannut miehiä tinderin kautta? Itse olen tavannut pelkästään miehiä, jotka ovat tosissaan etsimässä rakkautta ja parisuhdetta. Seksin etsijöitäkin palvelussa on, mutta heidät on helppo ruksittaa heti alkuvaiheessa ja vähemmän selvät tapaukset karsiutuvat yleensä silloin, kun alkavat pyydellä tapaamiseen esim. myöhään pe/la -iltana, vaikka ei ole vielä juteltu mistään.

t. 4

Vierailija
11/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat kiistävät totuuden prinsessaharhoissaan. Tietenkään tinder ei ole panosovellus, vaikka se onkin kopioitu homojen grindr-sovelluksesta ja jenkeissä sukupuolitautien määrä on kasvanut räjähdysmäisesti Tinderin myötä.

Suomalainen palstamamma toki olettaa, että miljonääriastronauttimiesmalli rakastuu suomalaiseen siiderivalaaseen ja noutaa mamman kotisohvalta linnaansa pelkän kuvan nähtyään.

Jessus. Sulla on varmaan tosi paha olla.

Vierailija
12/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon seksiseuraa hakevia löytyy tai sitten omalle kohdalle on osuneet juuri väärät tyypit. Yksi vinkki, että niitä vehkeiden kuvia ei kannata lähettää. Sillä pilaat mahdollisuutesi jopa pelkkään panoseuraan. 

Vierailija
13/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan tapailun tapailuna - todennäköisesti se ei johda vakavampaan, mutta jos mies miellyttää ja muuten on seksiin kiinnostusta, saatan mennä sänkyyn kohtuullisen nopeasti (ei siis kymmeniä tapaamisia ensin, vaan joitakuita). Haluaisin joka tapauksessa tietää, toimiiko seksi ja pidän siitä muutenkin, niin koen tämän olevan oikein toimiva käytäntö. :) Etenkin, kun en itse ole kiinnostunut seurustelusta mitenkään hillittömän vakavasti, vaan enemmänkin olen asialle avoin, jos oikeanlainen tyyppi tulee vastaan. 

N43

Vierailija
14/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon seksiseuraa hakevia löytyy tai sitten omalle kohdalle on osuneet juuri väärät tyypit. Yksi vinkki, että niitä vehkeiden kuvia ei kannata lähettää. Sillä pilaat mahdollisuutesi jopa pelkkään panoseuraan. 

Ei kai ne kuvien lähettäjät mitään seuraa halua, vaan ovat naisvihaajia, jotka vain haluavat loukata ja järkyttää. Kyllä jokainen kai sen tietää, etteivät naiset noita kuvia halua.

Vierailija
15/23 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/23 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!

Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!

Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.

Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.

Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...

Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!

Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.

Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.

Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.

Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

Vierailija
17/23 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sitten taidan elää prinsessaelämää, kun ihan oikeasti löysin tinderin avulla parisuhteen. Ja homma meni niin, että mies on vienyt tätä suhdetta koko ajan vakavampaan suuntaan, vaikka minä olin ensin epäluuloinen. Eiköhän tuo olisi minut jo aikoja sitten heivannut, jos pelkän seksin perässä olisi ollut. Yhteenmuutosta puhuu. Omituinen tyyli kyllä pelkän seksin etsijällä. 

Vierailija
18/23 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä mies kirjoitti:

Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!

Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!

Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.

Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.

Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...

Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!

Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.

Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.

Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.

Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

Minkäs maalainen sinä olet? Et ainakaan suomalainen. 

Vierailija
19/23 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ekoille treffeille jonkun kämppään varsinkaan vasta muutaman päivän tuntemisen jälkeen, ellet halua seksiä. Koska silloin saatat saada seksiä ja lähentelyä, halusit tai et. Suurin osa on kunnollisia, mutta joku voi saada päähänsä jotakin. Niille, jotka kinuavat heti ekaksi illaksi kämpilleen, en edes vastaa. Tinder on siitä huono, että jos puhutte jotakin ja toinen poistaa matchin, viestit katoavat myös. Eli hankalampi todistella jälkikäteen, jos jotain menee pieleen ja toinen poistaa parin.

Sillä tavalla olen kyllä suostunut tekemään, että ekoilta parin tunnin treffeiltä kahvilassa mennään minun kotiini, koska tunnen itse kotini ja siellä on turvallisempaa kuin miehen luona, ja tiedän, missä mikäkin on, jos tulee joku yllättävä käänne. Ei kai koskaan voi olla liian varuillaan ensitreffeillä?

Olen ollut Tinderissä nyt n. vuoden, ja matcheja 700, joten erinäistä menoa on tullut nähtyä.

Vierailija
20/23 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on fiksua käytössä muutoinkin, on fiksua myös tinderissä. Normaali, ystävällinen, asiallinen ja fiksu ihminen on sellainen myös tinderissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi