Kelpaako miehille ujo ja herkkä nainen?
Joka punastelee herkästi ja on sosiaalisesti kömpelö? Vai haluatteko mielummin rempseän ja voimakastahtoisen naisen?
Kommentit (63)
Minä olen tuollainen ujo ja herkkä ja sporttinenkin ja on vaalea, pitkä tukka, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Kiva kuulla, että olisin jollekin jopa unelma. Itsestä kun tuntuu siltä, että ihmiset pitävät enemmän niistä räväköistä. Vahva tahto on kyllä toisaalta minullakin. Ujouskin karisee, kun tutustun, mutta ujoilen siis vieraita ihmisiä. Ei mitään mt-ongelmaa, ei minusta ujous ole sellainen, se on enemmän ihmisen ominaisuus tai temperamenttipiirre. Tosi kiva kuulla, että se ei suurelle osalle ole este vaan pikemminkin hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ujous vetoaa, miehellä itselläänkin on jotain ongelmia. Valitse mieluummin sellainen, joka hyväksyy ujoutesi mutta kiinnostuu muista syistä.
Ei ujos ole mikään ominaisuus, joka täytyy 'hyväksyä'.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen ujo ja herkkä ja sporttinenkin ja on vaalea, pitkä tukka, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Kiva kuulla, että olisin jollekin jopa unelma. Itsestä kun tuntuu siltä, että ihmiset pitävät enemmän niistä räväköistä. Vahva tahto on kyllä toisaalta minullakin. Ujouskin karisee, kun tutustun, mutta ujoilen siis vieraita ihmisiä. Ei mitään mt-ongelmaa, ei minusta ujous ole sellainen, se on enemmän ihmisen ominaisuus tai temperamenttipiirre. Tosi kiva kuulla, että se ei suurelle osalle ole este vaan pikemminkin hyvä asia.
Olen juuri kuin sinä, myös ulkoisesti! :)
Ja kyllä miehiä on piisannut.
N44
Ujous on naisille yleisesti hyväksytty piirre, niin naisten kuin miestenkin keskuudessa. Sen sijaan miehillä ujous nähdään yleisesti paheksuttuna asiana. Naiset kehuvat sillä, kuinka halveksivat nössöjä ja hissukoita miehiä. Samat naiset kuitenkin hyväksyvät ystävikseenkin nössöjä ja hissukoita naisia. Miehet helposti kyykyttävät ja pilkkaavat ujoja miehiä, mutta samat miehet ovat kuitenkin hyvin ystävällisiä ja kannustavia ujoja naisia kohtaan.
Ei kelpaa. Rempseän, itsensä kanssa sinut olevan naisen kanssa on hauskaa kaikin tavoin, nuo ujot ja herkät ovat jotenkin lukossa.
Ensinnäkin ap voi hyvinkin olla kaikkea noista, mikään noista ei sulje toisiaan pois.
Yleensä vaan se miestyyppi joka kiinnostuu on alistavaa tyyppiä kute tuo "jos ei ole mt-ongelmainen" huutelija, eli jos ei ollut mt-ongelmainen luultavasti olet miehen jälkeen masentunut, alistettu, kaikista erkaannutettu ihmisraunio.
Vierailija kirjoitti:
Ujous on naisille yleisesti hyväksytty piirre, niin naisten kuin miestenkin keskuudessa. Sen sijaan miehillä ujous nähdään yleisesti paheksuttuna asiana. Naiset kehuvat sillä, kuinka halveksivat nössöjä ja hissukoita miehiä. Samat naiset kuitenkin hyväksyvät ystävikseenkin nössöjä ja hissukoita naisia. Miehet helposti kyykyttävät ja pilkkaavat ujoja miehiä, mutta samat miehet ovat kuitenkin hyvin ystävällisiä ja kannustavia ujoja naisia kohtaan.
No ei kyllä ole hyväksyttävää naisillakaan.
Omassa ystäväporukassa nuo hiljaiset hissukat tippuvat pois, koska eivät anna mitään. Nauttivat vain toisten seurasta, odottavat viihdytystä antamatta itse mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Rempseän, itsensä kanssa sinut olevan naisen kanssa on hauskaa kaikin tavoin, nuo ujot ja herkät ovat jotenkin lukossa.
Niinhän sä luulet. Voi pojat, kun tietäisitte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa ystäväporukassa nuo hiljaiset hissukat tippuvat pois, koska eivät anna mitään. Nauttivat vain toisten seurasta, odottavat viihdytystä antamatta itse mitään takaisin.
Ehkä eivät oikeasti viihdy teidän seurassa saati nauti voihan se niinkin olla, miksi eivät mitään anna.
Kelpaa tottakai, kunhan ei ole estoinen seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mt-ongelmia.
Ujo = mt-ongelmainen? :D
Apua mitä ihmiset ajattelee, aikamoisia järjenjättiläisiä :D
Itse olen ujo ja herkkä miehet aivan polvillaan luonteeni takia :)
Polvillaan ujouden ja herkkyyden takia? Ettei kuitenkin vahvuudet olisi jossain toisaalla. Ujous tarkoittaa paljolti sitä ettei anna itsestään mitään, joten ei kai sen takia kukaan polvillaan ole - polvillaan tyhjästä?
Ujous on tietynlainen tunnelukko, joten siksi verrataan herkästi mt-ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Pöh on ujoja joilla on tatuointeja ja lävistyksiä, saattavat olla hyvinkin räväkän näköisiä, moni rokkari mm on tällaisia.
Eli edelleen ujous ja räväkkyys, miksi nyt sen sitten miellätte ei mitenkään poissulje toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eivät oikeasti viihdy teidän seurassa saati nauti voihan se niinkin olla, miksi eivät mitään anna.
Tätä itsekin epäilin alunperin, kunnes kävi ilmi että viihtyypä hyvinkin ja haluaa viettää aikaa, mahdollisimman pitkään jopa; ei halua lähteä tai poistua vaikka olisi mahdollisuuksia.
Ei näitä tapauksia nyt kovin useita ole, mutta muutamia. Olisivat kiinnostuneita viettämään enemmänkin aikaa yhdessä, olen kyllä mielestäni antanut useamman mahdollisuuden että tuntisi olonsa turvalliseksi, mutta ei.
Yhden tunnen lapsuudesta asti ja on aina ollut sellainen. Muutama tuttavani yrittänyt suhdetta hänen kanssaan, kaatuneet tuohon tylsyyteen hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kivalta, ootko sinkku ja minkä ikäinen ja mistä päin suomea?
Kumpikaan annettuista vaihtoehdoista ei minusta ole itsestään turn on tai turn off. Osa kokonaisuutta, mikä ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, vielä jos on sporttinen niin voisi olla ihannenainen.
Liikunnallinen, ei lapsia ennestään, lempeä, ujo, arka ja herkkä.. pukeutumistyyli naisellinen, ei tatuointeja. Harrastan kevyitä liikuntalajeja (kävely, pilates, tennis ym) en väkivaltalajeja enkä pukeudu urheiluvaatteisiin mulloin kuin liikuntaa harrastaessani. -Ohis
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksi pitää tunkea joka asiaan. Ujoa naista ei kiinnosta seksi.
Mieluummin sellainen kuin "räväkkä" nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksi pitää tunkea joka asiaan. Ujoa naista ei kiinnosta seksi.
Kiinnostaapas.
Ujo = mt-ongelmainen? :D
Apua mitä ihmiset ajattelee, aikamoisia järjenjättiläisiä :D
Itse olen ujo ja herkkä miehet aivan polvillaan luonteeni takia :)