Lue keskustelun säännöt.
  Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Alue: Aihe vapaa

Kelpaako miehille ujo ja herkkä nainen?
16.02.2017 | 
                  Joka punastelee herkästi ja on sosiaalisesti kömpelö? Vai haluatteko mielummin rempseän ja voimakastahtoisen naisen?
Kommentit (63)
Mitä on ujous? Onko se toisten miellyttämistä vaiko sitä ettei uskalla tehdä mitä oikeasti haluaisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Mä olen sellainen räväkkä, rivo ja spontaani nainen, mutta myös herkkä ja pohdiskeleva. Olen huomannut monesti, että olen se nainen, josta pidetään ja jonka kanssa mielellään hengataan ja moni tuntematon tulee mielellään iskemäänkin, mutten ole koskaan porukasta se, johon miehet ihastuisi. :D Ne suhteet syntyy aina muiden kanssa. Mutta en minä erityisemmin suhdetta kaipaakaan, mut tää on ollut ihan jännä huomio.
Alue: Aihe vapaa

Joo, ehkä pitäisi jotenkin tehdä itsestäsi numeroa sinunkin. En silti usko, että olet näkymätön, jotenkin vaan miesten tutkan ulkopuolella. Minun tutkan läpäisi luokkaretkellä yksi mimmi, joka uskalsi vihjata, että ottaisi minut viereensä ja sillä sekunnilla mun tutka havaitsi hänet, ja jollei huoneessa olisi ollut viisi kilpailevaa koirasihmistä, kuka tietää. Mmjoo, oltiin teinejä ja tosiaan muutama kundi varmistamassa, etten hänen vierelleen päässyt sinä iltana. Väärä aika ja paikka kai.
Itsessään ujous ja herkkyys eivät ole kiinnostavia piirteitä, mutteivät myöskään luotaantyöntäviä, jos jotain muuta löytyy. Ujo ja herkkä olin minäkin teini-ikäisenä, ja ujo vieläkin, mutta silti olen viime aikoina löytänyt rohkeutta avoimesti ja rohkeasti tutustua uusiin ihmisiin, no okei, on kyllä ollut tilaisuuksiakin, johtuen siitä, että olin työn syrjässä kiinni