Kelpaako miehille ujo ja herkkä nainen?
Joka punastelee herkästi ja on sosiaalisesti kömpelö? Vai haluatteko mielummin rempseän ja voimakastahtoisen naisen?
Kommentit (63)
Kuulostaa ihannenaiselta. Kaikenlainen kovuus on naisessa turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mt-ongelmia.
No sosiaalinen fobia on kyllä mt-ongelma, joten ei siis käy?
Riippuu ujosta ja herkästä naisesta.
Entä ujo, herkkä mutta voimakastahtoinen?
Vierailija kirjoitti:
Entä ujo, herkkä mutta voimakastahtoinen?
Kuulostaa täydelliseltä! Jos ulkonäkö on vielä sellainen naapurintyttömäinen eikä lävistetty/tatutoitu, niin aina vaan parempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mt-ongelmia.
No sosiaalinen fobia on kyllä mt-ongelma, joten ei siis käy?
Riippuu siitä kuinka paljon se rajoittaa elämää.
Kelpaa, vielä jos on sporttinen niin voisi olla ihannenainen.
Kelpaa jos sinulla ei ole lapsia mutta haluat niitä:)
Mieluummin ehkä se rempesä ja voimakasahtoinen nainen. - Ei ujoudessa ja herkkyydessä mitään vikaa ole mutta nyt vain syntyi mielikuva kuin ujo ja herkkä olisi sellainen jota saisi vetää perässä ja kehoittaa toimimaan ja tekemään, jollaisen kanssa itse saattaisin turhautua. Tiedän. Tämä kuvaamani mielikuva ujoista ja herksitä naisista on varmasti väärä.
Kelpaisi paremmin kuin hyvin. Olen itsekin vähän kotihiirulainen, myös muuten kuin korona-aikaan. Mutta eipä minulta asiaa kysytä: ujot ja herkät naiset ottaa yleensä pahimmanlaatuisia narsisti menomies panochadeja. Sitten tullaan vauva av:lle ulisemaan myöhemmin kuinka mies kiusaa.
En voi sanoin kuvata kuinka väsynyt olen tähän maailmaan, ja erityisesti naisiin.
Jos ujous vetoaa, miehellä itselläänkin on jotain ongelmia. Valitse mieluummin sellainen, joka hyväksyy ujoutesi mutta kiinnostuu muista syistä.
Ei kelpaa. Ujo ja herkkä nainen kelpaa vain nuorena vanhemmalle miehelle salasuhteeseen. Vaimoksi ei kelpaa, tyttöystäväksi ei kelpaa muuta kuin paremman puutteessa jollekin väkivaltaiselle narsistille. Yli kolmekymppisenä ei kelpaa enää kenellekään mihinkään.
T. Ujo ja herkkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos ujous vetoaa, miehellä itselläänkin on jotain ongelmia. Valitse mieluummin sellainen, joka hyväksyy ujoutesi mutta kiinnostuu muista syistä.
Ai nykyään ei saa edes toivoa itsensä kanssa samantyyppistä naista, tai on naistenalistaja ja sovinisti?
Kelpaa! Ujo ja herkkä on 1000x parempi kuin räiskyvä (se punainen lyhyt tukka jne) ja äänekäs!
Riippu miehestä. Itse pidän korkokenkiä käyttävistä ja tissivakoa näyttävistä, kikattavista ja kiehnaavista naisista. Sellaista seuraa olisi Vapuksi haussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nykyään ei saa edes toivoa itsensä kanssa samantyyppistä naista, tai on naistenalistaja ja sovinisti?
Se nyt vaan ei tee kellekään hyvää että omia heikkouksia palvotaan. Jos ujous on yhdistävä tekijä, niin kuinkahan tämmöinen kumppani sitten reagoi jos toinen alkaa pääsemään ulos kuorestaan?
Tietysti kelpaa! Kerro lisää!