Kelpaako miehille ujo ja herkkä nainen?
Joka punastelee herkästi ja on sosiaalisesti kömpelö? Vai haluatteko mielummin rempseän ja voimakastahtoisen naisen?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa tottakai, kunhan ei ole estoinen seksuaalisesti.
Miksi seksi pitää tunkea joka asiaan. Ujoa naista ei kiinnosta seksi.
Kiinnostaapas.
Ei kaikkia kiinnosta. Ei minua ainakaan ja olen ujo nainen, joka haluaa rakkautta ei seksiä.
Hyväksykää itsenne, niin kelpaatte varmasti. Ja jokaiselle miehelle tässä maailmassa ei tarvikaan kelvata :)
T. Ujo ja herkkä nainen, aina miehiä riittänyt
Ujoissahan on todella monenlaista ihmistä. Osa ujoista on tosi miellyttämishaluisia, osa voimakastahtoisia. Osa ujostelee vain uusia ihmisiä, osa ujostelee vähän kaikkia. Osa on petoja sängyssä, osa punastelee.
Ujous on yksi ominaisuus ihmisessä lukuisten muiden kanssa, ei mikään määrittävä piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, vielä jos on sporttinen niin voisi olla ihannenainen.
Liikunnallinen, ei lapsia ennestään, lempeä, ujo, arka ja herkkä.. pukeutumistyyli naisellinen, ei tatuointeja. Harrastan kevyitä liikuntalajeja (kävely, pilates, tennis ym) en väkivaltalajeja enkä pukeudu urheiluvaatteisiin mulloin kuin liikuntaa harrastaessani. -Ohis
Lähdetäänkö pelaamaan tennistä joku päivä? Hallit on edelleen auki.
M34
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Ujo ja herkkä nainen kelpaa vain nuorena vanhemmalle miehelle salasuhteeseen. Vaimoksi ei kelpaa, tyttöystäväksi ei kelpaa muuta kuin paremman puutteessa jollekin väkivaltaiselle narsistille. Yli kolmekymppisenä ei kelpaa enää kenellekään mihinkään.
T. Ujo ja herkkä nainen
Siinä mielessä totta, että ujo ja herkkä vetää helposti puoleensa esim narsisteja. Ja toisaalta sitä ujona ja herkkänä ihmisenä viehättyy itsevarmoista ja ulospäinsuuntautuneista ihmisistä.
Mutta ne hälytysmerkit oppii tunnistamaan, niin ei enää päädy vääränlaisten ihmisten seuraan. Ei siis kannata lannistua ja katkeroitua ja ajatella ettei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallinen, ei lapsia ennestään, lempeä, ujo, arka ja herkkä.. pukeutumistyyli naisellinen, ei tatuointeja. Harrastan kevyitä liikuntalajeja (kävely, pilates, tennis ym) en väkivaltalajeja enkä pukeudu urheiluvaatteisiin mulloin kuin liikuntaa harrastaessani. -Ohis
M34
Voisin lähteäkin, mutta mistä päin olet? -Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Helsingistä, entä sinä?
M34
Kelpaa ihan millainen nainen tahansa kunhan on mukava, iloinen ja pimpan tilalla on pippeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Helsingistä, entä sinä?
M34
En ole lähimaillakaan Helsinkiä. -Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ujous vetoaa, miehellä itselläänkin on jotain ongelmia. Valitse mieluummin sellainen, joka hyväksyy ujoutesi mutta kiinnostuu muista syistä.
Ai nykyään ei saa edes toivoa itsensä kanssa samantyyppistä naista, tai on naistenalistaja ja sovinisti?
Mies on lähtökohtaisesti aina noita mainitsemiasi asioita. Usein myös jotain paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Helsingistä, entä sinä?
M34
En ole lähimaillakaan Helsinkiä. -Ohis
Höh, tyypillistä.
M34
Ihan hyvin kelpaa jos on noin muuten kaikinpuolin ehjä ja terve, eikä ole mitään jännää tarjolla heti kättelyn jälkeen...
Itsekkin olen introvertti ja viihdyn parhaiten omissa oloissa...
Minä en ainakaan ole kelvannut kenellekään. Olen ulkonäköni ja persoonani puolesta ihan näkymätön miehille.
En ole ujo mutta olen hiljainen. Jos minulle tullaan juttelemaan, en pahemmin puhu. Minua suorastaan vituttaa jos minulle tullaan juttelemaan jossain. Minulla ei ole kavereita koska en halua niitä. Viihdyn yksinäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Ujo ja herkkä nainen kelpaa vain nuorena vanhemmalle miehelle salasuhteeseen. Vaimoksi ei kelpaa, tyttöystäväksi ei kelpaa muuta kuin paremman puutteessa jollekin väkivaltaiselle narsistille. Yli kolmekymppisenä ei kelpaa enää kenellekään mihinkään.
T. Ujo ja herkkä nainen
Elä höpötä :) Eihän se herkkyys pahe ole ja ujouskin varmaan haihtuu ajan kanssa.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Entä ujo, herkkä mutta voimakastahtoinen?
Tuo kolmas ominaisuus yhdistettynä kahteen aiempaan tekee naisesta todella vaikealuontoisen ja sellaiset olen oppinut kiertämään kaukaa.
Kaksi ensimmäistä ominaisuutta ovat kyllä viehättäviä ja kolmaskin ilman kahta ensimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ujous vetoaa, miehellä itselläänkin on jotain ongelmia. Valitse mieluummin sellainen, joka hyväksyy ujoutesi mutta kiinnostuu muista syistä.
Ai nykyään ei saa edes toivoa itsensä kanssa samantyyppistä naista, tai on naistenalistaja ja sovinisti?
Nykyään ei saa sanoa naisista mitään olematta jonkun mielestä kuitenkin naistenalistaja ja sovinisti, vaikka puhuisit kuinka kauniita niin joku siilitukkainen tissinvilauttaja aktivisti suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä ujo, herkkä mutta voimakastahtoinen?
Tuo kolmas ominaisuus yhdistettynä kahteen aiempaan tekee naisesta todella vaikealuontoisen ja sellaiset olen oppinut kiertämään kaukaa.
Kaksi ensimmäistä ominaisuutta ovat kyllä viehättäviä ja kolmaskin ilman kahta ensimmäistä.
Älä höpötä, itsekin olen ujo ja voimakastahtoinen siinä mielessä että tiedän mitä en halua, enkä mene lauman mukana jos se on vastoin omia periaatteita. Kuten niin moni tuntuu tekevän.
Tämä koskee vain itseäni, muiden tonteille en astu, tuputa mielipiteitäni, tai kuvittele minulla olevan vaikutusvaltaa muihin ihmisiin.

Otahan nyt ensiksi selvää mitä ujous tarkoittaa.
Sitten ota selvää mitä tylsä tarkoittaa.
Sinä vaikutat ilkeältä ja katkeralta, kenties jotakin ujoa kohtaan katkera?