Maria Veitola Yökylässä : Karalahdet - keskusteluketju
Keskustellaan tässä ketjussa.
Yökylässä alkaa klo 21.
Minulla ei MITÄÄN ennakkokäsitystä kyseisestä pariskunnasta, jotain lööppejä muistelen mutta ei sen enempää.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Maailman ensimmäinen ja pienen pimeän kylän köyhin lesbo ensi kerralla. Meripoliisi paikalla 😅
Todellakin vasten mielinen. Tuskin pystyn katsomaan.. 😂 😣
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mollata pienen, viisiviikkoisen vauvan nimeä?
Ei kukaan sitä vauvaa tässä ole mollaamassa, ihan suloinen ja syytön lapsi. Jax nimessä ei mielestäni ole mitään vikaa, sehän on vähän kun vaikka Max, mutta miksi täysin suomalaiset ihmiset, jotka eivät edes puhu hyvää englantia lausuvat lapsensa nimen englanniksi? Ymmärtäisin jos toinen vanhempi olisi esim. jenkki tai puoliksi tms. mutta ihan supisuomalaisia taitavat Karalahdet olla... Ja muuten toi Jere vaikuttaa junttimaisimmalta ihmiseltä, jonka olen koskaan nähnyt xD Miten ei voi aikuinen äijä osata pestä omia kalsareita. Käy kyllä vähän Nannaa sääliksi. Ja sitten menee ottamaan jotain mies-aikaa, ja jättää vaimon kotiin vauvan kanssa, semmosta kuin nais-aika ei kuitenkaan taida olla olemassa. Vaipan vaihtaa kerran viikossa...just. En ymmärrä miten kukaan voi retkahtaa tommoiseen ukkoon....
Vierailija kirjoitti:
No huh, vuokra saman verran ku mun kuukausipalkka!
Ja mun työkyvyttömyyseläke x 4.
Terv. nuorena aikuisena fyysisesti vammautunut, mutta liikuntakykyinen. Yhden kuukauden tulot menevät vuodessa apteekkilaskuihin hintarajaan asti. Jos joku nyt vielä toteaa "johonkinhan se raha aina menee niin.." en kestä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaisin että Sirpa Selänne kertoi että heillä ei tule riitaa Teemun kanssa. Ei voi olla totta. Se on eriasia miten riidellään.
Miksei voi olla totta? Ei mekään koskaan riidellä, 20v yhdessä.
Onko Jerellä miljoonia säästössä?
Vai kuinka makselevat 2890 e / kk vuokraa, jos Jere työtön ja Nanna mammalomalla?
En nyt ihan tajua tuota Minskin naisen Instaa. insta siis hänen ja Jeren lapsen nimellä, sitten siellä kaikenlaisia kuvia pääasiassa tästä naisesta kuitenkin ja kesällä
2015 Jeren kanssa, ja sillon jo ollut sellainen pieni lapsi?
Ihmetyttää kanssa millä nuo elää ja maksaa tuollaista vuokraa. Siihen päälle vielä uhkapelaaminen, niin kohta kulissit kaatuu ja ollaan ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään vikaa tässä pariskunnassa tykkään Nannasta ja Jerestä ja onhan toi Jax aivan ihana.
Toi suhde tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa. Sellainen mies joka on täysin hylännyt yhden lapsistaan ja lähes kokee ylpeyden aiheena kieltää lapselta kaiken merkityksen on HUONO ihminen. Ja tuo bimbo vaimo plösähtää joku päivä ja jere päivittää uuteen.
Nanna ihan fiksu, ei jää Jeren perään itkemään jos ero tulee, näin käsitin ja Jerekin tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Veitolaa selvästi viehätti Jere jollakin tasolla. Kaipa se niiden Radio Helsingin hipstereiden jälkeen on mielenkiintoista nähdä mies, joka tulee ihan eri maailmasta ja on vielä omalla tavallaan huumorintajuinen. Monet naiset diggaavat sellaista kontrastista.
Nykäs-jaksossa Maria oli vähän varuillaan ja varpaillaan, nyt hengaili rennosti Jeren seurassa. Ehkä se on se Jeren lämpö, joka ei ihan välittyny ruudun läpi?
Nanna meni yhteen ja naimisiin Jeren kanssa, kun luuli saavansa miehekseen upporikkaan kiekkomiljonäärin ja siinä sivussa päästä jetset-elämän makuun.
Todellisuus olikin jotain muuta. Jere lopetti pelaamisen, makailee työttömänä. Milloinhan päihteet taas houkuttavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mollata pienen, viisiviikkoisen vauvan nimeä?
Ei kukaan sitä vauvaa tässä ole mollaamassa, ihan suloinen ja syytön lapsi. Jax nimessä ei mielestäni ole mitään vikaa, sehän on vähän kun vaikka Max, mutta miksi täysin suomalaiset ihmiset, jotka eivät edes puhu hyvää englantia lausuvat lapsensa nimen englanniksi? Ymmärtäisin jos toinen vanhempi olisi esim. jenkki tai puoliksi tms. mutta ihan supisuomalaisia taitavat Karalahdet olla... Ja muuten toi Jere vaikuttaa junttimaisimmalta ihmiseltä, jonka olen koskaan nähnyt xD Miten ei voi aikuinen äijä osata pestä omia kalsareita. Käy kyllä vähän Nannaa sääliksi. Ja sitten menee ottamaan jotain mies-aikaa, ja jättää vaimon kotiin vauvan kanssa, semmosta kuin nais-aika ei kuitenkaan taida olla olemassa. Vaipan vaihtaa kerran viikossa...just. En ymmärrä miten kukaan voi retkahtaa tommoiseen ukkoon....
Mitä veikkaat, jos Jax näitä kommentteja lukisi, että miltä tuntuisi tuo arvosteleminen? Varmaan pahalta, joten kyllä sä silloin mollaat myös tätä lasta noilla sun nimenlausumiskommenteilla.
Ja kyllä, jo neuvolassa kehotetaan vanhempia ottamaan myös omaa aikaa. Se piristää ja auttaa sua olemaan parempi vanhempi. Ehkä sä ymmärrät, kun susta tulee vanhempi. Noista äksdee-hymiöistä päätellen ikä on varmaan lähempänä Jeren vanhinta tytärtä..
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan tajua tuota Minskin naisen Instaa. insta siis hänen ja Jeren lapsen nimellä, sitten siellä kaikenlaisia kuvia pääasiassa tästä naisesta kuitenkin ja kesällä
2015 Jeren kanssa, ja sillon jo ollut sellainen pieni lapsi?
Onko siis Stella tuo äiti vai lapsi...aika skitsoa. Lapsiparka, sekopäitä molemmat vanhemmat
Vierailija kirjoitti:
Onko Jerellä miljoonia säästössä?
Vai kuinka makselevat 2890 e / kk vuokraa, jos Jere työtön ja Nanna mammalomalla?
Mä ihmettelen myös näitä ihmisiä, joilla on raha-asiat hieman, ehm...retuperällä (ainakin sen käsityksen olen saanut, eikö Jerellä ollut/ole niitä ulosottoja tms.?) Että miksi pitää asua sitten noin kalliissa vuokra-asunnossa? Onko se sellanen "no ihan sama tässä konkurssissa" -ajattelutapa vai mikä? Toisaalta, varmaan ainoa vaihtoehto on asua vuokralla, mahdollisesti jonkun tutun asunnossa, kun pankista tuskin lainaa saa...
Ei voi mitään, mut mulle tulee vaan mielikuva kaikista liivijengien "coolista ja rahakkaasta" instagram-elämästä, jossa varsinaista omaisuutta ei pystytä kerryttämään, kun rahaa ei tule kuin pimeästi. Siksi asutaan vuokralla, käytetään rahaa autoihin, tisseihin, laukkuihin, vaatteisiin jne. Enkä nyt siis väitä, että Karalahtien elämä ois tuollaista, mutta välähti vaan mielleyhtymänä tuosta "asutaan ylikalliisti vuokralla" -elosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua niin huvittavat kaikki nämä arvostelut ja Jerelle täällä annetut elämänohjeet, kun hän tasan paskat viittaa teidän neuvoista.
Moi, Jere!
Taisitte itsekin katsoa tuon jaksonne?
Millainen kirjahylly Karalahden perheellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua niin huvittavat kaikki nämä arvostelut ja Jerelle täällä annetut elämänohjeet, kun hän tasan paskat viittaa teidän neuvoista.
Moi, Jere!
Taisitte itsekin katsoa tuon jaksonne?
Totta kait ovat saaneet katsoa ennakkoon jakson heti ja sanom´neet mitä näytetään ja mitä ei, nyt ovat Dubaaissa shoppailemassa.
Okei wow mikä toi instagram oikein on... ihan hullu muija
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo ton Stellan äidin instaa niin ymmärrän kyllä miksi Jere ei tytärtään tapaa. Ei kaikkien äitien intressit valitettavasti ole siinä lapsessa vaan pääsy parempiin piireihin lapsen kautta. Näitä nyt on maailma pullollaan,kun tullaan "vahingossa" raskaaksi ja sitten itketään kun miestä ei kiinnosta.
Jereä ois varmaan kiinnostanut se lapsi,näkee että hänestä puhuminen on tosi vaikeaa. Mutta ei kiinnostanut se lapsen äiti ja silloin äiti heittäytyi hankalaksi. En tiedä ketään ex-tytttöystävää,joka vaatisi rakennekynsiinsä korvausta?
Jere on kuitenkin aiemmissa haastatteluissa kertonut,että tyttärelle on hankittu Suomen passi. Ja maksaa tän elämisen.
Onko nanna karalahden insta yhtään älykkäämpi? Samanlaisia aivottomia pyllistelijötä ja pyrkyreitä. Kyllä nuo kulissit tulevat kolisten alas. Seiska saa materiaalia.
Stella Karalahti.