Miten sinusta tuli ilkeä ihminen
Onko sinulla niin paha olo itsesi ja tekojesi kanssa. Et osaa tai uskalla kohdata sisintäsi ja vierität tuskasi ja kaiken pahanolosi muiden syyksi.
Keksit aina jonkun selityksen teoillesi, uhriudut.
Itse sinä olet vastuussa.
Kommentit (24)
Muiden vika vassareiden ja ma mujen
Riikka
Liikaa pettymyksiä ja kaltoinkohtelua vaikka itse olen yrittänyt viimeiseen saakka olla hyvä ihminen. Enää viime aikoina en ole yrittänyt ja nyt olo onkin parempi. Haistakoon pas*a kaikki pas*atyypit ja keskisormi päälle. Epäilen että pohjimmiltani olen kuitenkin hyvä ihminen, mutta en anna sen näkyä.
Musta ei tullut. Samwise Gamgeen viisaudet Kahden tornin lopussa radikalisoi mut uskomaan hyvyyteen lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Otin oppia äidistäni.
Hyvä. Olen sinusta niin ylpeä. T: Äitisi
Kärsimys johti siihen että nautin kun kusipäät kärsii
Pahantekijöille haluan aiheuttaa kärsimystä
En tee pahaa paitsi kun se on oikein
En ole ilkeä muille kuin k*sipäille ja sitäkin harvoin, koska välttelen heitä parhaani mukaan. Kaikille muille olen entistäkin lempeämpi.
En ole varsinaisesti ilkeä mutta joskus korjaan jonkun sanomisen suoralla mielipiteelläni tai tiedollani.
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys!!!!
Töistä saa rahaa.
I must be cruel only to be kind.
Thus bad begins and worse remains behind.
Vierailija kirjoitti:
En välitä enää vit*uakaan. 🖕
Ei oikeuta olemaan ilkeä
Säkin voit kuntoutua.
Ota ihmeessä apua vastaan niin oma olosi kohenee.
Vierailija kirjoitti:
Kärsimys johti siihen että nautin kun kusipäät kärsii
Pahantekijöille haluan aiheuttaa kärsimystä
En tee pahaa paitsi kun se on oikein
Mistä sinä olet kärsinyt?
Ilkeät ihmiset ovat kateellisia hyville ihmisille.
Eivät kestä hyvyyttä.
En kuulu tähän joukkoon. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Seura tehnyt kaltaiseksi.
Tämähän se. En usko, että esim. puoletkaan vauvapalstan trolleista on erityisen ilkeitä ihmisiä oikeasti, vaan palstan tyyli tarttuu nopeasti ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jekyll/Hyde -ilmiö on tietysti yleistä kaikkialla netissä, missä roiskitaan anonyymisti olemattomalla kirjoituskynnyksellä ilmoille. Itse otan tämän koko palstan lähinnä huumorilla.
Vttumainen naapuri, joka vain yltyy pahemmaksi vuosien kuluessa. Aluksi yritin pehmittää olemalla tavallistakin ystävällisempi, mutta vttuako sellaista jaksaa vuositolkulla! Nyt olen muille ystävällinen, mutta naapurille vttumainen. Puhumme samaa kieltä. Olemme samalla aaltopituudella nyt.
Olin perussuomalaisten valmistavalla leirillä.
Suurimmaksi syyksi oma vika. Mutta osaksi muitten vika myös.