Maria Veitola Yökylässä : Karalahdet - keskusteluketju
Keskustellaan tässä ketjussa.
Yökylässä alkaa klo 21.
Minulla ei MITÄÄN ennakkokäsitystä kyseisestä pariskunnasta, jotain lööppejä muistelen mutta ei sen enempää.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
missä toi kämppä siis sijaitsee? aika outoa kysyä tolleen kamerat päällä vuokraa:D
Kalasatamassa, sanottiin ihan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon ton kämpän vuokra on/kk??
Nanna sanoi just, että 2890 €/kk
Kiitos tästä tiedosta, mulla ei omia korvia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
missä toi kämppä siis sijaitsee? aika outoa kysyä tolleen kamerat päällä vuokraa:D
Helsingin Kalasatamassa
"MÄ oon aina pitänyt huolta pojista ... MÄ MÄ Mä ostin hotellihuoneet kaikille ja MÄ ..
Millä noi elää? Jeren UO-velkoihin ei taida toimeentulotuki auttaa.
Hienompaahan noilla on kun Selänteillä. Vuokrakämppä. hieno kyllä ja meri näkyy ja mustikkamaa. Sirpan ei tarvinnut esitellä maallista omaisuutta. Menihän ne talon läpi mutta ei siellä hienoa ollut.
Antas nyt olla noiden vanhojen juttujen, taitaa elää menneessä toisin kuin väittää
Toi Jere vaikuttaa sillä tavoin ihan mukavalta tyypiltä, että sen kanssa olisi varmasti mielenkiintoinen elämä, varsinkin nyt kun on raitistunut.
Vttu mikä urpo toi mies...Nainen on kaunis, nuori ja toimelias, miksi on tuollaisen ikälopun narkin kanssa?!
Vierailija kirjoitti:
Kalasatamassa, yhdessä ikkunasta näkyi mustikkamaalle ja se silta ja merta
Veitolan ensivierailu kotiin antoi niin ristiriitaisia signaaleja.
Toisaalta kaikki oli täydellistä ja valkoista ja järjestyksessä, toisaalta Jere ja vaimonsa naljailivat ja dissasivat toistensa sanomisia ihan koko ajan. Ja taas toisaalta se kaikki tapahtui niin hymyssäsuin ja yhteisymmärryksessä.
En usko, että mikään on tuolla niinkuin annetaan ymmärtää. Tehty nukkekoti.
Vierailija kirjoitti:
Hienompaahan noilla on kun Selänteillä. Vuokrakämppä. hieno kyllä ja meri näkyy ja mustikkamaa. Sirpan ei tarvinnut esitellä maallista omaisuutta. Menihän ne talon läpi mutta ei siellä hienoa ollut.
Minusta Selänteiden talo oli paaaaljon parempi, kodikkaampi jne. Ei hitto tota valkosen määrää tuolla Karalahdella, en kestäis.
"Mitään en kadu! Aina oli hauskaa!" Oli varmaan Ronjalla ja ex-vaimollakin. Kuvottava ihminen! Kuka nainen haluaa omalle lapselleen tuollaisen isän?
Ei varmaan ole Nanna rahan takia Jeren kanssa :D Velkaa niin hitosti Jerelläkin.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs outoo siinä on?
TSÄKS. ei jumalauta