Miehet: Pahimmat turn off -piirteet naisessa. Miehet vastaa!
-Ulkonäöllisesti ylivoimaisesti suurin yksittäinen turn off on ylipaino. Naisen tulisi olla painoltaan normaalipainon alarajoilla tai jopa lievän alipainon puolella joissain tapauksissa.
-Ohuet tai lyhyet hiukset
-Liika pituus. Nainen on parhaimmillaan 155-165 pituudessa ja 175cm on ehdoton maksimi.
-Muodottomuus. Vyötärön tulee olla kapea ja siten lantio näyttää leveältä suhteessa siihen. Myöskään hartioissa ei saa olla liikaa leveyttä, vaan niiden tulee olla sirot
-Liian jykevät reidet, pohkeet tai käsivarret. Ei yksinkertaisesti ole naisellista.
-Isot rinnat. Isot rinnat vääjäämättä roikkuvat, joten rintojen tulee olla pienet ja pyöreät.
-Rönsyilevä alapää
-Lävistykset tai tatuoinnit
-Tupakointi
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjat
Voisiko joku selittää tämän? Olen joskus aiemminkin kysynyt, mikä tässä on ongelmana ja ainoa selitys, jonka sain oli alemmuudentunne (pelätään, että nainen on saanut isompaa ja taitavampaa eikä itse enää riitetä).
*huutonaurua* Mä olen nainen ja minäkin ymmärrän miksi. Ihan vinkkinä että syy ei tosiaan ole tuo saamasi selitys. Kuka ihan oikeasti edes kuvittelee moista?
Jos sinä nyt luulen, että minä itse keksin tuon selityksen, olet väärässä. Kun minä tätä joskus aiemmin kysyin, minulle sanottiin, että nainen on pilalla, kun hänessä on käynyt tumma mies. Kerrohan sinä, miten sinä tämän tulkitset, jos se tumman miehen elin (yksikin) turmelee naisen niin, ettei suomalainen mies enää voi häntä huolia?
Jos sinä sen sitten tiedät, niin mikset selitä, vaan naureskelet? Ei luulisi olevan vaikeaa selittää.Tuota noin, miten se olisi yhdenkään miehen elimen syytä että nainen ei vain viehätä?
Totta kai tämänkin on oltava jotenkin miehen vika koska ei se nyt ainakaan naisen omasta käytöksestä/olemuksesta voi johtua.
Kirjoitin aiemmin että tässä ketjussa vastaajat ovat ehkä korkeintaan 1 % miehiä ja loput naisia. Ei miellytä modeja kun ei julkaistu, vaikka kaikki näkee täällä naiset listaa toistensa turn offeja.
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkään naimisissa afroamerikkalaisen, korkeakoulutetun miehen kanssa.
Kertokaapa nyt, millainen nainen olen?
:)
N-_eE_keri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjat
Voisiko joku selittää tämän? Olen joskus aiemminkin kysynyt, mikä tässä on ongelmana ja ainoa selitys, jonka sain oli alemmuudentunne (pelätään, että nainen on saanut isompaa ja taitavampaa eikä itse enää riitetä).
*huutonaurua* Mä olen nainen ja minäkin ymmärrän miksi. Ihan vinkkinä että syy ei tosiaan ole tuo saamasi selitys. Kuka ihan oikeasti edes kuvittelee moista?
Jos sinä nyt luulen, että minä itse keksin tuon selityksen, olet väärässä. Kun minä tätä joskus aiemmin kysyin, minulle sanottiin, että nainen on pilalla, kun hänessä on käynyt tumma mies. Kerrohan sinä, miten sinä tämän tulkitset, jos se tumman miehen elin (yksikin) turmelee naisen niin, ettei suomalainen mies enää voi häntä huolia?Jos sinä sen sitten tiedät, niin mikset selitä, vaan naureskelet? Ei luulisi olevan vaikeaa selittää.
Tuota noin, miten se olisi yhdenkään miehen elimen syytä että nainen ei vain viehätä?
No sitähän minä tässä juuri kysyinkin ja minulle naureskellaan, kun en tajua.
Rautalangastako se sulle pitää vääntää, että se on ihan yksi lysti onko tällaista naista sitä jo mustalla lykitty vai ei. Ei se ole se pointti vaan nämä ei viehätä, ei ulkoiselta olemukselta ja vielä vähemmän sisimmältään vaan ovat nimenomaan totaali turn-off enemmistölle miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ulkonäöllisesti ylivoimaisesti suurin yksittäinen turn off on ylipaino. Naisen tulisi olla painoltaan normaalipainon alarajoilla tai jopa lievän alipainon puolella joissain tapauksissa.
-Ohuet tai lyhyet hiukset
-Liika pituus. Nainen on parhaimmillaan 155-165 pituudessa ja 175cm on ehdoton maksimi.
-Muodottomuus. Vyötärön tulee olla kapea ja siten lantio näyttää leveältä suhteessa siihen. Myöskään hartioissa ei saa olla liikaa leveyttä, vaan niiden tulee olla sirot
-Liian jykevät reidet, pohkeet tai käsivarret. Ei yksinkertaisesti ole naisellista.
-Isot rinnat. Isot rinnat vääjäämättä roikkuvat, joten rintojen tulee olla pienet ja pyöreät.
-Rönsyilevä alapää
-Lävistykset tai tatuoinnit
-Tupakointi
Muuten osuu tännekin mutta tatuoinnit eivät minulle välttämättä mikään turn off ole
Sorry pojat, mutta olen luonnostani roteva nainen :D Reiteni ovat paksut ja jykevät, hartiani ja rintakehäni todella leveät sekä myös ranteeni ja nilkkani ovat myös luonnostaan suhteellisen paksut. Minulla ei myöskään ole pitkää eikä siroa kaulaa, ei voi mitään. Vartaloni rakennetta en voi muuttaa mitenkään, näillä on mentävä mitä on annettu.
Hyvä työimmeinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjat
Jos sinä nyt luulen, että minä itse keksin tuon selityksen, olet väärässä. Kun minä tätä joskus aiemmin kysyin, minulle sanottiin, että nainen on pilalla, kun hänessä on käynyt tumma mies. Kerrohan sinä, miten sinä tämän tulkitset, jos se tumman miehen elin (yksikin) turmelee naisen niin, ettei suomalainen mies enää voi häntä huolia?Jos sinä sen sitten tiedät, niin mikset selitä, vaan naureskelet? Ei luulisi olevan vaikeaa selittää.
Tuota noin, miten se olisi yhdenkään miehen elimen syytä että nainen ei vain viehätä?
No sitähän minä tässä juuri kysyinkin ja minulle naureskellaan, kun en tajua.
Rautalangastako se sulle pitää vääntää, että se on ihan yksi lysti onko tällaista naista sitä jo mustalla lykitty vai ei. Ei se ole se pointti vaan nämä ei viehätä, ei ulkoiselta olemukselta ja vielä vähemmän sisimmältään vaan ovat nimenomaan totaali turn-off enemmistölle miehiä.
En jaksanut lukea koko keskusteluanne, mutta näkisin, että mustan miehen kanssa seksiä harrastaneesta naisesta ei pidetä muutamista syistä. Yksi syy on se, että mustia pidetään edelleen tautisempina kuin valkoihoisia. Tilastollisestihan tämä pitää paikkansa, mutta yksilön kohdalla ei tietenkään läheskään aina. Miehelle on myös tärkeää millaisia kumppaneita naisella on aiemmin ollut. Eli naisen miesvalinta kertoo paljon hänen luonteestaan. Mustilla on keskimäärin temperamenttisempi luonne, eikä musta mies edusta useinkaan sitä mitä suomalainen mies pitää miellyttävänä ihmisenä. Siksi jos olet valinnut tuollaisen miehen, niin olet osoittanut heidän silmissään huonoa harkintakykyä, eikä sinua kiinnosta. Osan mielestä seksiä tulisi harrastaa saman rotuisen kanssa ja siten olet heidän silmissään rotupetturi.
Täytyy myöntää, että jos ajattelen asiaa itsekin, niin mustien miesten kanssa seksiä harrastaneesta minulla on lähtökohtaisesti kevytkenkäisempi vaikutelma kuin valkoisten kanssa seksiä harrastaneesta. Ei tämä rajoitu tosin pelkästään ihonväriin, vaan sama koskee ylipäänsä ulkomaalaisten kanssa seksiä harrastaneita. Eihän tämä välttämättä perustu mihinkään järkevään, mutta ihmiselle on luontevaa luoda ns. omia porukoita, joihin tuleviin ulkopuolisiin suhtaudutaan kriittisesti. Tässä tapauksessa tämä ryhmä on suomalaiset.
En tosiaan sano, että mustan miehen kanssa seksiä harrastanut nainen ei voisi kelvata parisuhteeseen, mutta valehtelisin jos sanoisin, että tuo asia ei minua häiritsisi. Toki ylipäänsä kaikki hänen aiemmat seksikumppaninsa häiritsisivät jollain tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että aina kun näitä turn offeja kysellään, niin miehet listaa lähinnä ulkonäköön liittyviä asioita ja naiset ainakin 50-60 luonnetta/ulkonäköä. Ilmeisesti nainen sitten saa olla ihan mikä vaan hirviö henkisesti, jos ulkonäkökriteerit täyttyy.
Täysin samaa voi sanoa naisista ainakin av-palstan aloitusten perusteella. Ei taida hirveästi miehen luonne näytellä roolia teidän parinvalinnassa kun joka päivä on kymmeniä aloituksia kuinka hirveitä vätyksiä teidän miehenne ovat...
Ei tuo nyt vastannut kysymykseeni ollenkaan. Miksi luulet, etten ymmärtänyt viimeistä kohtaasi, kun lihavoin ihan eri kohdan?