Miehet: Pahimmat turn off -piirteet naisessa. Miehet vastaa!
-Ulkonäöllisesti ylivoimaisesti suurin yksittäinen turn off on ylipaino. Naisen tulisi olla painoltaan normaalipainon alarajoilla tai jopa lievän alipainon puolella joissain tapauksissa.
-Ohuet tai lyhyet hiukset
-Liika pituus. Nainen on parhaimmillaan 155-165 pituudessa ja 175cm on ehdoton maksimi.
-Muodottomuus. Vyötärön tulee olla kapea ja siten lantio näyttää leveältä suhteessa siihen. Myöskään hartioissa ei saa olla liikaa leveyttä, vaan niiden tulee olla sirot
-Liian jykevät reidet, pohkeet tai käsivarret. Ei yksinkertaisesti ole naisellista.
-Isot rinnat. Isot rinnat vääjäämättä roikkuvat, joten rintojen tulee olla pienet ja pyöreät.
-Rönsyilevä alapää
-Lävistykset tai tatuoinnit
-Tupakointi
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rönsyilevä alapää? Tarkoitetaanko karvoitusta vai sitä reikää itseään? Vai molempia?
Molempia. Alapään pitää tietenkin olla karvaton. Häpyhuulet eivät saa olla liian suuret, eikä tummat. Toisaalta ei saa myöskään olla sämpylä, josta ei näy lainkaan sisempiä häpyhuulia.
Voi jum*lauta! Sämpylä? Sopii olla itsellä kans se hodari kondiksessa jos tollasia ehtoja asettaa.
Tässähän näitä. Tähdellä merkityt ovat kohtia, joista en jousta missään tapauksessa. Tähdellä sulun kanssa merkityt ovat kohtia, joista voin joustaa, jos nainen tekee jotain sen eteen, että muuttuu parempaan suuntaan. Muut kohdat ovat sitten sellaisia, ettei yksistään välttämättä ole turn-off, jos nainen muuten on edukseen.
- Reilu ylipaino*)
- Persjalkaisuus
- Huono iho*)
- Huono hygienia*)
- Epäsiisteys*)
- Lyhyet ja epäsiistit hiukset*)
- Lävistykset*
- Tatuoinnit*
- Tyylitön, sotkuinen ja epänaisellinen puketuminen*)
- Ei omaa naisellisia muotoja eli toisin sanoen vartalo on tasapaksu, muodoton pötkylä
- Pienet rinnat ja riippurinnat
- Vauvakuume*)
- On lapsia jo ennestään*
- Feministiluonne*
- Prisenssaluonne*)
- Miehen rahoilla eläminen*)
- Tylsyys ja yleinen paikalleen jämähtäminen elämässä tms
- Matkustushaluttomuus, ei halua nähdä maailmaa
- Yleinen tyhmyys ja uusavuttomuus
Tein pari vuotta sitten tällaisen listan. Sitten rakastuin naiseen, jossa yhdistyy kaikki listaamani turn-offit. Että se siitä listasta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että aina kun näitä turn offeja kysellään, niin miehet listaa lähinnä ulkonäköön liittyviä asioita ja naiset ainakin 50-60 luonnetta/ulkonäköä. Ilmeisesti nainen sitten saa olla ihan mikä vaan hirviö henkisesti, jos ulkonäkökriteerit täyttyy.
Kiva jos naisetkin alkaa ymmärtää tämän pikkuhiljaa. Sisäinen kauneus on merkityksetöntä, sillä kukaan ei näe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjat
Voisiko joku selittää tämän? Olen joskus aiemminkin kysynyt, mikä tässä on ongelmana ja ainoa selitys, jonka sain oli alemmuudentunne (pelätään, että nainen on saanut isompaa ja taitavampaa eikä itse enää riitetä).
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että aina kun näitä turn offeja kysellään, niin miehet listaa lähinnä ulkonäköön liittyviä asioita ja naiset ainakin 50-60 luonnetta/ulkonäköä. Ilmeisesti nainen sitten saa olla ihan mikä vaan hirviö henkisesti, jos ulkonäkökriteerit täyttyy.
Hahah, kyllä se ulkonäkö on naisille vähintään yhtä tärkeä. Lisäksi nainen voi lempata miehen vaikkapa jonkin yksittäisen vaatekappaleen perusteella, vaikka vaatteen saa tietääkseni irrotettua ihmisestä ja vaihdettua toiseen, joten sen ei luulisi olevan ylitsepääsemätön ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskityttiin ulkonäköön, mutta toki muistakin asioista voi puhua.
Otsikossa ei lue että ulkonäön turn offit. Mitä sitten tupakointi tekee listalla?
Toki jossain vaiheessa alkaa vaikuttaa ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisen olla normaalipainon alarajoilla tai alipainoinen sinua miellyttääkseen? Eli olla nälässä ja odottaa, milloin käyt sitä panemassa. Edes normaalipainoinen ei kelpaa? Haluatkohan naista ollenkaan tai mieluummin hoikan tissittömän poikamaisen vartalon omaavan "naisen"?
Aika julmasti sanottu naisista, jotka eivät vastaa sinun ihannettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjat
Voisiko joku selittää tämän? Olen joskus aiemminkin kysynyt, mikä tässä on ongelmana ja ainoa selitys, jonka sain oli alemmuudentunne (pelätään, että nainen on saanut isompaa ja taitavampaa eikä itse enää riitetä).
Tuo nyt on se helppo selitys, mutta luulen, että taustalla on paljon muutakin. Usein naista alistavien kulttuurien miesten seuraan hakeutuvilla länsinaisilla on ongelmia itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ulkonäöllisesti ylivoimaisesti suurin yksittäinen turn off on ylipaino. Naisen tulisi olla painoltaan normaalipainon alarajoilla tai jopa lievän alipainon puolella joissain tapauksissa.
-Ohuet tai lyhyet hiukset
-Liika pituus. Nainen on parhaimmillaan 155-165 pituudessa ja 175cm on ehdoton maksimi.
-Muodottomuus. Vyötärön tulee olla kapea ja siten lantio näyttää leveältä suhteessa siihen. Myöskään hartioissa ei saa olla liikaa leveyttä, vaan niiden tulee olla sirot
-Liian jykevät reidet, pohkeet tai käsivarret. Ei yksinkertaisesti ole naisellista.
-Isot rinnat. Isot rinnat vääjäämättä roikkuvat, joten rintojen tulee olla pienet ja pyöreät.
-Rönsyilevä alapää
-Lävistykset tai tatuoinnit
-Tupakointi
Muuten osuu tännekin mutta tatuoinnit eivät minulle välttämättä mikään turn off ole
Sorry pojat, mutta olen luonnostani roteva nainen :D Reiteni ovat paksut ja jykevät, hartiani ja rintakehäni todella leveät sekä myös ranteeni ja nilkkani ovat myös luonnostaan suhteellisen paksut. Minulla ei myöskään ole pitkää eikä siroa kaulaa, ei voi mitään. Vartaloni rakennetta en voi muuttaa mitenkään, näillä on mentävä mitä on annettu.
Jos puhutaan muusta kuin ulkonäöstä, niin henkinen kylmyys. Kyvyttömyys rakkauteen. Mitä sellaisella naisella tekee? Minulle ei pelkkä pillu riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjat
Tuo nyt on se helppo selitys, mutta luulen, että taustalla on paljon muutakin. Usein naista alistavien kulttuurien miesten seuraan hakeutuvilla länsinaisilla on ongelmia itsensä kanssa.
Ai jaa. Kerro toki lisää. Onko tästä jotain faktaa olemassa vai onko pelkkää mutua? Ja miten laaja ilmiö tämä sitten on? Riittääkö se tosiaan syyksi luokittelemaan ihmisiä noin rankalla kädellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjat
Tuo nyt on se helppo selitys, mutta luulen, että taustalla on paljon muutakin. Usein naista alistavien kulttuurien miesten seuraan hakeutuvilla länsinaisilla on ongelmia itsensä kanssa.Ai jaa. Kerro toki lisää. Onko tästä jotain faktaa olemassa vai onko pelkkää mutua? Ja miten laaja ilmiö tämä sitten on? Riittääkö se tosiaan syyksi luokittelemaan ihmisiä noin rankalla kädellä?
Okei, kiitos. Alapeukuista päätellen kyse on siis mutusta.
Jotenkin en vaan jaksa ymmärtää, että pi*lun ulkonäölläkin on niin paljon väliä että minkä värinen. Siis luulis että olis kriteerinä se, että se tuntuis hyvältä, mut ei, kun ei saa rönsyillä ja väri pitää olla se ja se. Ihan sairasta. Onko sulla joku Tikkurilan värikartta siellä punkassa mukana? Mitähän jos mäkin alkaisin raakkaamaan miehiä sen mukaan, että onko peräaukko valkaistu vai ei. Että mätsääkö lakanoihin ton ukon perskarvat.
Ylipaino, tupakointi ja tatuoinnit. Itseasiassa näistä yksikin on ihan täydellinen turn-off mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjat
*huutonaurua* Mä olen nainen ja minäkin ymmärrän miksi. Ihan vinkkinä että syy ei tosiaan ole tuo saamasi selitys. Kuka ihan oikeasti edes kuvittelee moista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskityttiin ulkonäköön, mutta toki muistakin asioista voi puhua.
Otsikossa ei lue että ulkonäön turn offit. Mitä sitten tupakointi tekee listalla?
Toki jossain vaiheessa alkaa vaikuttaa ulkonäköön.
Kyllä se tupakointi vaikuttaa ihan heti ulkonäköön ja ulkoiseen olemukseen.
dfdsfdsaf kirjoitti:
Jos puhutaan muusta kuin ulkonäöstä, niin henkinen kylmyys. Kyvyttömyys rakkauteen. Mitä sellaisella naisella tekee? Minulle ei pelkkä pillu riitä.
Onhan näitä aina kun hakee miestä vain saadakseen perheen. Mies on siinä vain väline.
Tai sitten ei queefeissään pysy aiheessa.