Miehet: Pahimmat turn off -piirteet naisessa. Miehet vastaa!
-Ulkonäöllisesti ylivoimaisesti suurin yksittäinen turn off on ylipaino. Naisen tulisi olla painoltaan normaalipainon alarajoilla tai jopa lievän alipainon puolella joissain tapauksissa.
-Ohuet tai lyhyet hiukset
-Liika pituus. Nainen on parhaimmillaan 155-165 pituudessa ja 175cm on ehdoton maksimi.
-Muodottomuus. Vyötärön tulee olla kapea ja siten lantio näyttää leveältä suhteessa siihen. Myöskään hartioissa ei saa olla liikaa leveyttä, vaan niiden tulee olla sirot
-Liian jykevät reidet, pohkeet tai käsivarret. Ei yksinkertaisesti ole naisellista.
-Isot rinnat. Isot rinnat vääjäämättä roikkuvat, joten rintojen tulee olla pienet ja pyöreät.
-Rönsyilevä alapää
-Lävistykset tai tatuoinnit
-Tupakointi
Kommentit (89)
- Laiha ja siro nainen, tuollainenkin jota naiset itse kuvittelevat ihanteelliseksi
- Lihava
- Tasapuolinen ilman persettä ja muotoja
- Femakkot
- Opiskellut joka itse tietämättään on menettänyt naisellisuutensa
- Opiskellut joka pitää ja kuvittelee olevansa älykkyyden toteemi
- Itseään täynnäoleva joka kuvittelee suuria itsestään olematta yhtään mitään
Tuossapa muutama juttu joilla nainen saa miehen juoksemaan ja lujaa karkuun.
Vierailija kirjoitti:
- Laiha ja siro nainen, tuollainenkin jota naiset itse kuvittelevat ihanteelliseksi
- Lihava
- Femakkot
- Itseään täynnäoleva joka kuvittelee suuria itsestään olematta yhtään mitäänTuossapa muutama juttu joilla nainen saa miehen juoksemaan ja lujaa karkuun.
LOL xD
Senkun juokset, niin minun ei tarvitse.
Kuulostat tyypiltä, jota en huolisi vaikka olisit viimeinen 'mies' maan päällä.
Minun mieheni tulee olla itsetuntoinen ja älykäs, vähintään samaa tasoa kuin itse olen.
Vierailija kirjoitti:
- Lihava
- Femakkot
- Itseään täynnäoleva joka kuvittelee suuria itsestään olematta yhtään mitäänTuossapa muutama juttu joilla nainen saa miehen juoksemaan ja lujaa karkuun.
Siis mitä? Sekö sitten on ok, jos menettää naisellisuutensa, mutta ei ole opiskellut? Vai voiko sen naisellisuuden menettää vain opiskelun myötä?
Vierailija kirjoitti:
Tässähän näitä. Tähdellä merkityt ovat kohtia, joista en jousta missään tapauksessa. Tähdellä sulun kanssa merkityt ovat kohtia, joista voin joustaa, jos nainen tekee jotain sen eteen, että muuttuu parempaan suuntaan. Muut kohdat ovat sitten sellaisia, ettei yksistään välttämättä ole turn-off, jos nainen muuten on edukseen.
- Reilu ylipaino*)
- Persjalkaisuus
- Huono iho*)
- Huono hygienia*)
- Epäsiisteys*)
- Lyhyet ja epäsiistit hiukset*)
- Lävistykset*
- Tatuoinnit*
- Tyylitön, sotkuinen ja epänaisellinen puketuminen*)
- Ei omaa naisellisia muotoja eli toisin sanoen vartalo on tasapaksu, muodoton pötkylä
- Pienet rinnat ja riippurinnat
- Vauvakuume*)
- On lapsia jo ennestään*
- Feministiluonne*
- Prisenssaluonne*)
- Miehen rahoilla eläminen*)
- Tylsyys ja yleinen paikalleen jämähtäminen elämässä tms
- Matkustushaluttomuus, ei halua nähdä maailmaa
- Yleinen tyhmyys ja uusavuttomuus
Vai että miehet vastaa ... kyllä tässä taitaa olla teinipoika asialla.
Onko ujous turnoff? Ei varmaan ujoille mutta entä teille jotka ette ole ujoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lihava
- Femakkot
LOL xD
Minun mieheni tulee olla itsetuntoinen ja älykäs, vähintään samaa tasoa kuin itse olen.
Itsetuntoinen on juurikin mies, joka ei suostu naisten typeryydelle ja tyhmyydelle cuckoldiksi, vaan vaatii naiselta naisellisuutta, ihmisyyttä ja maalaisjärkeä.
Voin hyvin ymmärtää olevani sinulle suoranainen kauhistus, mutta vakuutan myös sinulle, että sinä ja kaltaisesi olette myös kauhistuksia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Laiha ja siro nainen, tuollainenkin jota naiset itse kuvittelevat ihanteelliseksi- Lihava- Tasapuolinen ilman persettä ja muotoja- Femakkot- Opiskellut joka itse tietämättään on menettänyt naisellisuutensa- Opiskellut joka pitää ja kuvittelee olevansa älykkyyden toteemi- Itseään täynnäoleva joka kuvittelee suuria itsestään olematta yhtään mitään
Tuossapa muutama juttu joilla nainen saa miehen juoksemaan ja lujaa karkuun.Siis mitä? Sekö sitten on ok, jos menettää naisellisuutensa, mutta ei ole opiskellut? Vai voiko sen naisellisuuden menettää vain opiskelun myötä?
Autan sinua vähän, jospa luet kirjoituksessa olevan viimeisen määritelmän uudestaan:
" itseään täynnä oleva joka kuvittelee suuria itsestään olematta yhtään mitään ".
Kovuus, toisten väheksyntä ja ilkeys. Oikeastaan kovakin saa olla, muttei yhdessä noiden muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
ap taitaa olla jokin minimies, kun "ehdoton maksimi" 175cm..
Mies saa olla yli 190cm, että haluaa yli 175cm pitkän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että aina kun näitä turn offeja kysellään, niin miehet listaa lähinnä ulkonäköön liittyviä asioita ja naiset ainakin 50-60 luonnetta/ulkonäköä. Ilmeisesti nainen sitten saa olla ihan mikä vaan hirviö henkisesti, jos ulkonäkökriteerit täyttyy.
Tässä keskityttiin ulkonäköön, mutta toki muistakin asioista voi puhua.
Otsikossa ei lue että ulkonäön turn offit. Mitä sitten tupakointi tekee listalla?
Toki jossain vaiheessa alkaa vaikuttaa ulkonäköön.
Siis aloitusviestissä keskityttiin ulkonäköön. Se ei tarkoita sitä, että koko ketjussa pitäisi keskittyä ulkonäköön tai, että luonne olisi jotenkin vähemmän merkityksellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en vaan jaksa ymmärtää, että pi*lun ulkonäölläkin on niin paljon väliä että minkä värinen. Siis luulis että olis kriteerinä se, että se tuntuis hyvältä, mut ei, kun ei saa rönsyillä ja väri pitää olla se ja se. Ihan sairasta. Onko sulla joku Tikkurilan värikartta siellä punkassa mukana? Mitähän jos mäkin alkaisin raakkaamaan miehiä sen mukaan, että onko peräaukko valkaistu vai ei. Että mätsääkö lakanoihin ton ukon perskarvat.
Minä rakastan antaa naiselle suuseksiä ja jos alapään ulkonäkö ei miellytä, niin se vie todella paljon pois nautinnosta. Eli kyllä se on ihan merkityksellinen tekijä jos alapää on kaamean näköinen. Harvemmin se niin kauhea on, että suhde siihen loppuisi, mutta ainakin jos on vaihtoehtona muitakin naisia, niin mieluusti ne katson jos löytyisi nätimpää.
Totaaliset turn-offit:
- meikkaaminen
- jatkuva itsensä ehostaminen
- merkkivaatteisiin pukeutuminen
- paremmat lihakset kuin minulla
- itsekeskeinen
- hyväksikäyttäjä
- kateus muita ihmisiä kohtaan
- arvottaa muita ihmisiä ulkonäön, omaisuuden tai muun vastaavan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lihava
- Femakkot
LOL xD
Ai, sinä olet älykäs? Tirsk.....
Olen aivan varma, että oma mies vastaisi tähän tupakoinnin ja tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Onko ujous turnoff? Ei varmaan ujoille mutta entä teille jotka ette ole ujoja?
Riippuu varmaan kuinka ujo olet. Onhan ujous naiselle paljon hyväksyttävämpää kuin miehelle. Väittäisin, että monelle kelpaa, mutta löytyy myös heitä, jotka haluavat puheliaan naisen, joka uskaltaa heittäytyä ja on itsevarma.
Minä olen ujo, enkä oikein välitä itsevarmuutta korostavista ihmisistä noin ylipäänsä.
Olis tosi kiva jos nää listaajat laittais myös vaikka esimerkin heidän mielestään miellyttävästä naisesta, vaikka vain ulkonäöltä, joku julkkis tms. Tuli meinaan niin paljon ristiriitaisuuksia ja kovia vaatimuksia, että semmoinen visuaalinen esimerkki auttais.
Vierailija kirjoitti:
Olis tosi kiva jos nää listaajat laittais myös vaikka esimerkin heidän mielestään miellyttävästä naisesta, vaikka vain ulkonäöltä, joku julkkis tms. Tuli meinaan niin paljon ristiriitaisuuksia ja kovia vaatimuksia, että semmoinen visuaalinen esimerkki auttais.
Frendien Monica on mielestäni aika seksikäs. Kauniit kasvot ja siro rakenne.
Turnoffina pitäisin rumia aivoja tai niiden puutetta.
Olin pitkään naimisissa afroamerikkalaisen, korkeakoulutetun miehen kanssa.
Kertokaapa nyt, millainen nainen olen?
:)