Minkälaisen lahjan saitte mieheltänne tänään ystävänpäivänä
Minä sain tarpeellisen jutun, joka minun on pitänyt hankkia itselleni, mutta en olisi uskonut, että mies sen olisi muistanut. Ja tietysti niitä ruusuja:)
Eihän ne lahjat tärkeitä tietty ole. Pääasia, että jotenkin reagoi:D
Hyvää ystävänpäivää kaikille!
Kommentit (44)
Ai tänään on joku lahjontapäivä? Voin laittaa kuvan karvaisesta genitaali alueesta jos joku sellaisen haluaa?
Muija ei onneksi välitä näistä hömppäpäivistä. Lahjon sitä satunnaisesti suklaalla ja muulla sellaisella mistä tiedän hänen tykkäävän. Suhteen alkupuolella varoitti että älä ikinä osta kukkia. Ei yhtään tykkää niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään lahjo läheisiäsi-päivä. Miksi ihmiset menee näihin kaupallisiin hömppäpäiviin mukaan ihan täysilla?
No siis minä ainakin tykkään yllättää avomiestä kiroilla lahjoilla välillä. Ostin viime viikolla justiinsa edellisen, kun sattu olemaan tarjouksessa asia, jota hän on pitkään halunnut. Oli ihana yllättää ja nähdä se ilo. 😀
Mulla sama, vien miestä syömään ja ostan pientä kivaa tai tarpeellista muutenkin, miksipä ei myös ystävänpäivänä.
No mulla ei ole aviomiestä vaan poikaystävä, joka asuu tällä hetkellä Ruotsissa. Kukkia ja suklaata tuli ovelle, itse lähetin hänelle itsetehdyn kortin ja suomalaista suklaata.
kivoilla*