Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen lahjan saitte mieheltänne tänään ystävänpäivänä

Vierailija
14.02.2017 |

Minä sain tarpeellisen jutun, joka minun on pitänyt hankkia itselleni, mutta en olisi uskonut, että mies sen olisi muistanut. Ja tietysti niitä ruusuja:)

Eihän ne lahjat tärkeitä tietty ole. Pääasia, että jotenkin reagoi:D

Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas  on palstan naislapsien lahjonta-, materia- ja sirkushuvien kinuamispäivä. Isukki ostaa pikku prinsessalle ihquja värikkäitä paketteja. Todella säälittävää lokkiloisimista.

Meneekö noin pahasti tunteisiin että joku saa puolisoltaan lahjan :D Lohduttaako yhtään jos kerron että vien mun miehen pitkän kaavan mukaan syömään tietysti viineineen ym. ja hän ei osta mulle mitään?

Vierailija
22/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tilasi miehelleen yhen tarpeellisen jutun myös, jota on kanssa miettinyt itselleen. Ylläri on varmasti, kun ystävänpäivälahja ehtiikin tulemaan vasta ens viikolla:D Nyt jäi sitten ap n lahja virallisena päivänä pelkkiin suukkoihin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä

Vierailija
24/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut mieheltäni aiempina ystävänpäivinä kukkia ja uskon, että hän tuo kimpun tänäänkin töistä tullessaan. Itse ostin hänelle rasiallisen sydämenmuotoisia suklaakonvehteja ja tein myös kortin. Ajattelin leipoa herra herkkusuulle vielä yllätykseksi mansikkakreemillä täytettyjä tuulihattuja. Meillä ystävänpäivää vietetään myös rakastavaisten päivänä, joka se alunperin onkin.

Iloista ystävänpäivää!

Vierailija
25/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ladannut aamulla kahvinkeittimen valmiiksi ja kirjoittanut lapun jossa oli hyvää ystävänpäivää rakas. Oli myös piirtänyt sydämiä 😍

Vierailija
26/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei varmaan edes tiedä, että on ystävänpäivä...

Vierailija
27/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan illalla patukkaa. :)

Vierailija
28/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vietä ystävänpäivää eikä se taida miestäkään kiinnostaa. Aamulla kyllä vitsailtiin aiheesta, joten kyllä molemmat tiesivät, että se tänään on.

Olisin pettynyt ja kummissani, jos mies antaisi ystävänpäivänä kukkia tai lahjan tai veisi syömään. Kaikkina muina päivinä olisin tietyisti iloissani, mutta tähän amerikkalaiseen kulutusjuhlaan en halua osallistua.

En myöskään pidä väljähtyneestä ja seksistisestä perinteestä, jossa oletetaan nimenomaan miehen hemmottelevan naista.

Vierailija
29/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä Kalevala korun vanamo-korvakorut.

Miehelle ostin erään kaulakorun ja ison pussin vähän parempia suklaita.

Vierailija
30/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun heräsin, meidän talomme oli koristeltu runsain vaaleanpunaisin ilmapalloin, aivan täynnä talo niitä ihania vaaleanpunaisia ilmapalloja, ihan nousseet heliuimin ansiosta kattoon asti. Joka toisessa ilmapallossa oli minun nimeni ja joka toisessa mieheni nimi. Mies oli kutsunut erään todella tunnetun julkkiskitaristin varta vasten soittamaan meille rakkausballadeja. Siis niin ihanaa. Mies sitten lausui itse kirjoittamansa runon minulle, silleen ihan polvistui ihan eteeni. Aamupalaksi oli kolmekerroksinen cremetäytekakku mansikkatäytteellä, täytekakun päällä oli vaaleanpunaisia sokeriruusuja. Ihana kun on ystävänpäivä. <3

Vierailija
31/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas muutamat urpot kommentoi paskaa ja haluaa pilata toisten ilon. Taitaa olla niin, että kukaan ei heitä muista muutenkaan ikinä kun ei ole miestä/vaimoa eikä ystäviäkään.

Vierailija
32/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään lahjo läheisiäsi-päivä. Miksi ihmiset menee näihin kaupallisiin hömppäpäiviin mukaan ihan täysilla?

Vierailija
33/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kukkia huomenna, kun mieheni lentää tänne Suomeen. Ostin hänelle kortin ja suklaata. :D

Vierailija
34/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko tänään teksin positiivisen raskaustestin, siinä ois lahjaa kerrakseen :)

Vierailija
35/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä on YSTÄVÄNpäivä. Mun mies on paljon enemmän kuin mun ystävä. Me juhlistetaan meidän parisuhdetta vuosipäivänä ja sitten taas tällaisena ystävänpäivänä mä juhlistan ystävyyttäni ystävieni kanssa. Aika simppeliä :)

Vierailija
36/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas muutamat urpot kommentoi paskaa ja haluaa pilata toisten ilon. Taitaa olla niin, että kukaan ei heitä muista muutenkaan ikinä kun ei ole miestä/vaimoa eikä ystäviäkään.

Tässä se vasta oikein ystävänpäivien ystävänpäiväkommentti onkin.

Vierailija
37/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä ystävänpäivää ei ihan niin pitkään vouhoteta kuin joulua.

Vierailija
38/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden päästä loma, joten lahjat olivat alle 15 e sovitusti. Sain matkaoppaan ja suklaata.

Opas todella kätsä, vaikka olenkin ollut Lontoossa monta kertaa ennenkin. Tulee ensi kuussa käyttöön, kiva yllätys oli.

Vierailija
39/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävänpäivä on YSTÄVÄNpäivä. Mun mies on paljon enemmän kuin mun ystävä. Me juhlistetaan meidän parisuhdetta vuosipäivänä ja sitten taas tällaisena ystävänpäivänä mä juhlistan ystävyyttäni ystävieni kanssa. Aika simppeliä :)

Niin SUOMEKSI. Mutta nykyaika on kansainvälistä menoa ja Valentine's Day esim. jenkeissä ei ole mikään _ystävän_päivä. Suomeenkin (valitettavasti?) jenkkihössötykseykin rantautuvat.

Mieheni on Alankomaista ja hänelle tämä ei tosiaan ole mikääs ystävien päivä, ikinä kuullutkaan, että missään kaverit tätä päivää julistaisi.

Vierailija
40/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mikään lahjo läheisiäsi-päivä. Miksi ihmiset menee näihin kaupallisiin hömppäpäiviin mukaan ihan täysilla?

No siis minä ainakin tykkään yllättää avomiestä kiroilla lahjoilla välillä. Ostin viime viikolla justiinsa edellisen, kun sattu olemaan tarjouksessa asia, jota hän on pitkään halunnut. Oli ihana yllättää ja nähdä se ilo. 😀