Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen lahjan saitte mieheltänne tänään ystävänpäivänä

Vierailija
14.02.2017 |

Minä sain tarpeellisen jutun, joka minun on pitänyt hankkia itselleni, mutta en olisi uskonut, että mies sen olisi muistanut. Ja tietysti niitä ruusuja:)

Eihän ne lahjat tärkeitä tietty ole. Pääasia, että jotenkin reagoi:D

Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä ja aamiaisen vuoteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, enkä mäkään ostanut sille mitään. Sitä paitsi me nähdään vasta joskus illalla, kun mä pääsen aikasintaan klo 21 töistä kotiin ja poikaystävä lähti töihin seitsemäksi.

Vierailija
4/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan lahjan ja varmaan kukkia vasta vkloppuna, koska mies on matkatöissä.

Vierailija
5/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään! :D En ole tullut edes ajatelleeksikaan miestäni ystävänpäivän yhteydessä, joten mitään en ole edes odottanut. Aamulla mietin vain, että miten yllättäisin erään ystäväni, mutta ei sitten mikään onnistunutkaan, niin tylsästi laitoin fb-viestin.

Vierailija
6/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas  on palstan naislapsien lahjonta-, materia- ja sirkushuvien kinuamispäivä. Isukki ostaa pikku prinsessalle ihquja värikkäitä paketteja. Todella säälittävää lokkiloisimista.

Vierailija
7/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin!

Toistaiseksi ei ole tullut lahjoja, eikä kukkakauppaan kukaan ehdi aamulla. Meillä varsinaiset lahjat ei ole tapanakaan. Onniteltiin vain aamiaispöydässä, ylimääräisiä halauksia ja suukkoja vaihdettiin koko perheen kesken. 

Mitä annoit miehellesi, ap? Älä nyt vaan sano, että hän ei saanut/ saa sinulta lahjaa! :)

Vierailija
8/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ikinä vietetty ystävänpäivää. Ja mulla on muutenkin synttärit huomenna.

Vierailija
9/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin ja suukon 😏 Mies sai minulta samat. Yhteisenä lahjana suunnittelemme pientä Pohjois-Suomen lomaa

Vierailija
10/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei erityisesti mitenkään muista minua  ystävänpäivänä, olen siis hänen vaimonsa. Joskus suutuin verisesti kun hän ei muistanut mitenkään eikä tuonut kukkia. Mieheni mielestä olisi loukkaus sanoa vaimolleen hyvää ystävänpäivää, olen kuulemma niin paljon enemmän kuin ystävä hänelle. Kaikkien näiden yhdessä vietettyjen vuosien jälkeen ja hänen persoonallisuutensa huomioonottaen olen jopa jo ihan otettu tästä hänen ilmaisustaan. Meni tätä miettiessä itsellänikin jokunen aika.

Vierailija
11/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vaihda lahjoja muutenkaan, edes jouluisin tai syntymäpäivänä (kumpikaan ei ole materialisti, jos jotain tarvitaan, se hankitaan. Krääsää emme viitsi keräillä nurkkiin).

Välittämistä ja hellyyttä osoitetaan toisillemme päivittäin.

Vierailija
12/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs aloittaja osti miehelleen lahjaksi? Ystävänpäivä ei ole naisten loisimispäivä.

Vierailija
13/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut mitään enkä oleta saavanikaan. Itse ajattelin käydä töiden jälkeen kaupasta hakemassa ainekset tuorejuustolohta varten. Se on mieheni lempiruoka. Ei meillä tämmöisiä juttuja sen kummemmin vietetä, kunhan syödään jotain oikein hyvää.

Vierailija
14/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten niin tietysti ruusuja??? Ja miksi ap ei kerro, mitä osti miehelle/miten muuten huomioi? Onko tämä ystävänpäivä joku naisten lahjomis/huomioimispäivä? 

Vierailija
15/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kuin sain vaimolta joululahjaksi. Nada.

Vierailija
16/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain mieheltäni kirjan ja ostin hänelle pitkään katselemansa keräilytavaran.

Vierailija
17/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, enkä oikeastaan mitään kaipaakaan

Vierailija
18/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttisormus (3999e), uusi auto BMW (79900e), rakennekynsihuolto (150e), rintojen suurennusleikkauslahjakortti (nyt en muista hintaa), kasvojen kohotushoito (jotain varmaan yli tonnin), todella suuri ruusukimppu hyvä kun mahtui ovesta sisään, kukkalähetti toi, oli oikeesti varmaan yli sata tulipunaista ruusua. Tulipunaiset ruusut vielä tarkottaa aitoa tulista rakkautta eiks o ihanaa. Olen kyllä onnen tyttö, vai mitä sanotte. Illalla muutens vielä mennään Michelin ravintolaan. Sekin maksaa varmaan yli tonnin.

Vierailija
19/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kontrasti nro 18 ja 19 välillä.

Vierailija
20/44 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ostettu mitään kumpikaan, ei ole tapana.