Nainen: mitkä asiat miehessä viehättävät?
Tällainen omansa pitää olla myös. :)
Minulla
- kiltteys
- herkkyys
- lämmin katse
- miehekäs olemus (ei mikään treenattu tms, ihan vaan mies)
- miehen tuoksu, siis ominaistuoksu. :)
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Tällainen omansa pitää olla myös. :)
Minulla
- kiltteys
- herkkyys
- lämmin katse
- miehekäs olemus (ei mikään treenattu tms, ihan vaan mies)
- miehen tuoksu, siis ominaistuoksu. :)
Unohdit tärkeimmän eli ulkonäön
Nuo edellä mainitut ja sen lisäksi jonkin verran varakkuutta eli omistusasunto ja/tai osakkeita, rahastoja, metsää. Ihan siksi että itsellänikin on ja pidän sitä jopa erittäin tärkeänä että ihminen ei elä kädestä suuhun vaan tekee itselleen elämää helpommaksi ja osallistuu yhteiskuntaan myös rahoittajana eikä käytä kaikkea pelkästään lyhytnäköisesti itseensä vaan malttaa odottaa tuottoja. Yhteiskunta ei toimi ilman yksityisiä pääomia.
Älykkyys, luotettavuus, kiltteys, rauhallisuus ja luovuus ainakin. Joskus ulkonäköseikoista puhutaan rakastan pitkähiuksisia miehiä, joilla on sirot kädet ja pitkät, hoikat sormet.
Hymy ja sellainen puoleensavetävä tapa liikkua ja katsoa. Joillain vain on se.
- maskuliinisuus, että mies on miehekäs luonteeltaan siis ripaus sellaista alkumiestä esim pieni tunnehämmennys tietyissä tilanteissa, kun vastaavassa tilanteessa Nainen olisi HETI kartalla missä mennään ja miten toimitaan:)
miehen leveät hartiat ja miehekkäät kädet, karvat ja parransänki ja miehekäs leuka kuuluvat samaan kategoriaan, ja ne ovat ikuisesti viehättäviä
-lempeys ja huomaavaisuus naistansa kohtaan
-perus kiltteys eli hyväntahtoisuus
-henkinen itsevarmuus, ei alistu tossuksi tai anna kenenkään alistaa itseään, osaa ottaa ohjat käsiinsä parisuhteessa kun on tarvis esim jos toinen yrittää päsmäröidä/pompotella
-tasa-arvoisuus
-osaa kohdata naiset myös ihmisinä eikä karsinoi siis sukupuolen mukaan
- miehen halu naista kohtaan
Pituus, koulutus / hyvä työ, hyvät hiukset, älykkyys, huumorintaju, nokkeluus, kohteliaisuus, käytöstavat
Miellyttävä ääni, pitkät hiukset, solakkuus, kiva tyyli, kapeat kasvot, ei liian miehekäs vaan mieluummin ns. kaunis mies, lävistykset ja tatuoinnit hyvällä maulla, fiksuus, huumorintaju, suvaitsevaisuus, ylipäänsä samankaltaiset elämänarvot kuin itselläni, isohko penis ja hyvä (eli huomioon ottava) sängyssä, ikää n. 30-35v.
-hymy
-sellainen pilke silmäkulmassa
-ominaistuoksu
-huumorintaju
-lempeys
Hyväntahtoisuus
Selkärankaa pitää päätöksistään kiinni
Pieni ujous (EI pleijereille)
Parransänki, karvainen rinta
Miten musta tuntuu että täällä on miehet trollaamassa aika monessa vastauksessa... Antakaa nyt naisten kehua. :) Ei se komeus ole tosiaan kaikille se tärkein asia, tehkää ns. prismatesti ja kokeilkaa. :)
- Pituus, eli minua pidemmät miehet viehättävät. Minulle "pitkä" mies on 175cm ja siitä ylöspäin.
- Huumorintaju, tiukkapipoisia miehiä ei ainakaan siinä mielessä jaksa kovinkaan pitkään ajatella. Nauravainen ja hyvällä/huonolla huumorilla varusteltu mies iskee heti silmään.
- Sopusuhtainen ruumiinrakenne, ei siis mikään luuviulu tai ylipainoinen. Lihaksia ei tarvitse mitenkään paljoa olla, sellainen aika tavallinen kroppa iskee silmään hyvällä tavalla.
- Hyvä kuuntelija/keskustelija. Nämä ominaisuudet saavat melkein onnen kyyneleet valumaan poskia pitkin.
- Ystävällisyys kaikkia ihmisiä kohtaan, vaikka ei heistä pitäisikään. Esimerkiksi tuntemattomasta ihmisestä huomaa jo ulospäin tämän pienien eleiden kautta.
- Tulee toimeen eläinten ja lasten kanssa. Jos näen miehen, joka iloisena ottaa esimerkiksi lapsen olkapäille keikkumaan, niin sydän sulaa.
Minua viehättää nämä:
- lahjakkuus jossain asiassa. Erityisesti musikaallinen lahjakkuus tai taiteellinen lahjakkuus.
- samanlainen musiikkimaku kuin minulla.
- älykkyys
- huimorintaju (sarkasmi, kuiva huumori, musta huumori)
- eläinrakkaus ja luonnon arvostaminen
- ystävällisyys, luotettavuus ja rehellisyys
- ulkonäön puolesta mm. pitkät hiukset ja parransänki, ei mikään himotreenaja-lihaskimppu, silmälaseista plussaa, siisti/persoonallinen pukeutuminen.
Älykkyys ja sivistys, siisti pukeutuminen ja hyvä ryhti.
Ns. "huono" huumorintaju. Eli kun oma huumori on hyvin mustaa ja usein liittyy seksiin, rasismiin (en siis ole rasisti eli tästä on turha suuttua, mulle on ihan sama mitä kukakin tekee kunhan ei vahingoita toisia, en vaan sille voi mitään että vitsit aiheesta naurattavat), huumeisiin yms, niin tätä toivoisin mieheltäkin ettei ota itseensä tai koe oloaan kiusalliseksi kaikista heittämistäni sutkautuksista. Ei mikään hirveä alkoholisti, muttei raivoraitiskaan, eli joskus voitaisiin vaikka käydä lähiklubilla keikalla ottaen samalla muutamat. Huumeidenkäyttöä en katso hyvällä, tupakointi aivan sama kunhan ei sisällä. Ulkonäöllisesti pitkät hiukset on tosi jees. Sama musiikkimaku olisi myös hyvä olla, sillä kuuntelen paljon levyjä kaiuttimista, ja joskus olisi mukava keikoillakin käydä yhdessä.
Rauhallisuus