Nainen: mitkä asiat miehessä viehättävät?
Tällainen omansa pitää olla myös. :)
Minulla
- kiltteys
- herkkyys
- lämmin katse
- miehekäs olemus (ei mikään treenattu tms, ihan vaan mies)
- miehen tuoksu, siis ominaistuoksu. :)
Kommentit (51)
M41v181cm kirjoitti:
Täytän useita vaatimuksia ketjun listoilta,mutta en silti saa ikinä mitään huomiota naisilta? Johtuuko se duunari taustasta ja ohuesta lämäristä?
Jotain vikaahan sussa on oltava. Luonne tai ulkomuodossa jotain? Mulle riittäis se et kirjottelet netissä.
-tuuheat tummat hiukset
-ruskeat silmät
-kaunis hymy
-ruskettunut iho
-iso penis
-terveelliset elintavat
-luotettavuus
-pituutta vähintään 175cm
-iältään 20-26-vuotias
-hyvä yleissivistys
-opiskelee korkeakoulussa
N21
Pitkätummakomearikashelläeksoottinen. Ainiin ja tietty tarpeeksi iso kalu
Vierailija kirjoitti:
M41v181cm kirjoitti:
Täytän useita vaatimuksia ketjun listoilta,mutta en silti saa ikinä mitään huomiota naisilta? Johtuuko se duunari taustasta ja ohuesta lämäristä?
Jotain vikaahan sussa on oltava. Luonne tai ulkomuodossa jotain? Mulle riittäis se et kirjottelet netissä.
vaikea sanoa? Kukaan ei ole ikinä haukkunut rumaksi,harvemmin on ihan kusipääksikään sanottu,mulla on vahvat lihaksikkaat käsivarretkin,sormissa tosin ei ole karvoja ja oikeassa kädessä näkyvä vamma.
mitään siistejä vaatteita en omista,olen dimexmies,baarissakin saan olla ihan rauhassa naisilta,känniset pojat vaan tulee aukomaan päätään.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei kaljuunnu tai ole lyhyt niin kaikki käy
Taas palstamiehet itse purkavat traumojaan. Ja joku onneton saattaa kuvitella, että kyse on naisten kirjoittamasta tekstistä.
Ihan oikeasti: ei ole häpeä hakea ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas palstamiehet itse purkavat traumojaan. Ja joku onneton saattaa kuvitella, että kyse on naisten kirjoittamasta tekstistä.
Ihan oikeasti: ei ole häpeä hakea ammattiapua.
Ei ole häpeä naisillakaan olla rehellinen pinnallisuudestaan
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Pituus, koulutus / hyvä työ, hyvät hiukset, älykkyys, huumorintaju, nokkeluus, kohteliaisuus, käytöstavat
Sori ohi-aiheen-kysymys, mutta onpa pinnallinen lista. Noilla spekseillä löytää kyllä pleijereitä ja hoitoja, ihme jos vakavampaa. Kaikkia noita voi feikata pillun toivossa.
ÖÖ, no ei kyllä voi niin että läpi menisi.
Pituus pituus pituus pituus pituus pituus pituus pituus. Ja toisena tulee kyllä pituus