Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mitkä asiat miehessä viehättävät?

Vierailija
13.02.2017 |

Tällainen omansa pitää olla myös. :)

Minulla
- kiltteys
- herkkyys
- lämmin katse
- miehekäs olemus (ei mikään treenattu tms, ihan vaan mies)
- miehen tuoksu, siis ominaistuoksu. :)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo edellä mainitut ja sen lisäksi jonkin verran varakkuutta eli omistusasunto ja/tai osakkeita, rahastoja, metsää. Ihan siksi että itsellänikin on ja pidän sitä jopa erittäin tärkeänä että ihminen ei elä kädestä suuhun vaan tekee itselleen elämää helpommaksi ja osallistuu yhteiskuntaan myös rahoittajana eikä käytä kaikkea pelkästään lyhytnäköisesti itseensä vaan malttaa odottaa tuottoja. Yhteiskunta ei toimi ilman yksityisiä pääomia.

Jep, arvostan myös sitä että osaa säästää ja sijoittaa fiksusti. Kertoo älystä ja pitkäjänteisyydestä.

Vierailija
22/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni piirre, mutta nykyisin yksi ylitse muiden se, että haluaa kohdata ja nähdä, ymmärtää ja ilahduttaa ilman taka-ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikokoinen vehje.

Vierailija
24/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateismi, vihervasemmistolaiset aatteet (kunhan ei ole itse politiikassa mukana tai liian radikaali mielipiteissään - en jaksa fanaatikkoja missään asiasssa), kohteliaisuus, hymy, huumorintaju, spontaanius ja seikkailunhalu, ahkeruus, uskollisuus, mukava luonne, mutta ei mielellään läheisriippuvainen takertuja :D

Vierailija
25/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikamaisuus, nuorekkuus, ujous, söpöys...

Vierailija
26/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui se kysymys Finderellalta. :D

Siis, pitääkö tuo oletukseni paikkaansa vai onko tullut paljonkin aviomiesmateriaalia vastaan? 

Vierailija
27/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies ei halua naimisiin, lapsia eikä seksiä olisi minulle täydellinen. Eläinrakas saa olla ja musikaalisuudesta hihkuisin onnesta :) T. aseksuaali vela muusikkonaineb, joka saa allergiaa romantiikasta ja varsinkin häistä

Vierailija
28/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten osalla naisista tuo ulkonäkö on listattu viimeiseksi vaikka se on tietysti jokaisella se ensimmäisenä mieleen tulevat ominaisuus :D

Vierailija
29/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistisuus.

Vierailija
30/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thronesista pitävä mies

Vierailija
31/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten osalla naisista tuo ulkonäkö on listattu viimeiseksi vaikka se on tietysti jokaisella se ensimmäisenä mieleen tulevat ominaisuus :D

Nää on näitä.. Sama jos sanot että arvostat hyvää työtä ja saanut jotain omaisuutta kerättyä niin"ai kauhee oot pinnallinen!! Mä ainakin ottaisin todellakin puliukon ojasta, koska rakkaus!" aivan varmasti ;)

Vierailija
32/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väh. 180 cm pituutta

Riittävän kokoinen penis

Isot kädet

Ruskeat silmät

Miehekäs leuka

Paksut hiukset

Alle 40 vuotias

Tienaa enemmän kuin minä

Vierailija
33/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ulkonäkö eli pitää olla minun silmissäni haluttava

- älykkyys ja sivistyneisyys

- kommunikaatio- ja vuorovaikutustaidot

- riittävän samanlainen arvomaailma ja odotukset tulevaisuudelta

Em. asiat eivät ole tärkeysjärjestyksessä vaan päällkkäisiä; jos yksikin niistä puuttuu niin ei toimi.

Vierailija
34/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Eläimille lässytys :3 Mikään ei ole ihanampaa kuin se että mies heittäytyy lepertelemään jollekin ohikulkevalle kissalle.

- Tykkää lapsista (ei sillä tavalla helvetin sairaat).

- Hyvä musiikkimaku (ts samantyylinen musiikkimaku kuin mulla, tunnistussyistä en anna esimerkkejä).

- Käsivarret. Ei siis hauis ja olkavarret, vaan käsivarret. Ja kädet. My oh my jos miehellä on hihat käärittynä ja vaikka kirjoittaa mun vieressä muistiinpanoja. Yksi miehen seksikkäimmistä ruumiinosista, en edes pelleile.

- Myös miesten niskat on kivoja.

- ...ja hartiat.

- Tuuhea, luonnonkihara tukka ja siinä hyvä leikkaus.

- Tyylikäs villakangastakki ja hienot kengät.

- Raikuva nauru.

- Hyvä leffamaku.

- Tykkää tehdä ruokaa ja kokata yhdessä.

- Lukee kirjoja.

Muutamia mitä tuli mieleen :) Miehet<3

Vierailija
35/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väh. 180 cm pituutta

Riittävän kokoinen penis

Isot kädet

Ruskeat silmät

Miehekäs leuka

Paksut hiukset

Alle 40 vuotias

Tienaa enemmän kuin minä

Hauskoja nämä palstamiesten vastaukset :-D

Vierailija
36/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää mitä haluaa.

Vierailija
37/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Eläimille lässytys :3 Mikään ei ole ihanampaa kuin se että mies heittäytyy lepertelemään jollekin ohikulkevalle kissalle.

- Hyvä musiikkimaku (ts samantyylinen musiikkimaku kuin mulla, tunnistussyistä en anna esimerkkejä).

- Käsivarret. Ei siis hauis ja olkavarret, vaan käsivarret. Ja kädet. My oh my jos miehellä on hihat käärittynä ja vaikka kirjoittaa mun vieressä muistiinpanoja. Yksi miehen seksikkäimmistä ruumiinosista, en edes pelleile.

- ...ja hartiat.

- Raikuva nauru.

- Hyvä leffamaku.

- Lukee kirjoja.

Mulla on varsinainen käsivarsifetissi!!! Jos niissä on sellaista sillkistä karvaa, niin olen myyty... Ja kun ihon läpi näkyy  miten lihakset liikkuu. Aivan sairaan seksikästä!!! 

Vierailija
38/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän useita vaatimuksia ketjun listoilta,mutta en silti saa ikinä mitään huomiota naisilta? Johtuuko se duunari taustasta ja ohuesta lämäristä?

Vierailija
39/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väh. 180 cm pituutta

Riittävän kokoinen penis

Isot kädet

Ruskeat silmät

Miehekäs leuka

Paksut hiukset

Alle 40 vuotias

Tienaa enemmän kuin minä

Nämä on nyt niitä paljon puhuttuja hyviä miehiä mitä naisten on niin vaikea löytää

Vierailija
40/51 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ...ja hartiat.

- Raikuva nauru.

- Hyvä leffamaku.

- Lukee kirjoja.

Mulla on varsinainen käsivarsifetissi!!! Jos niissä on sellaista sillkistä karvaa, niin olen myyty... Ja kun ihon läpi näkyy  miten lihakset liikkuu. Aivan sairaan seksikästä!!! 

Täällä yksi ilmottautuu mukaan!! Miesten niska ja etenkin kädet ja käsivarret (ei siis hauikset tai olkapäät). Miehet! Naiset kiihottuu teidän käsissänne, ja haaveilevat miten ne hyväilevät vartaloa... Se karva niissä käsissä, sormissa.. aah mitä silmänruokaa ..Mmmm...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan