Paljonko seksipartnereita kumppanilla on liikaa?
Minulla on noin 130, joista reilusti yli puolet Aasiassa ja Australiassa asuessani. Nyt olen ajatellut palata Suomeen ja haaveilen aloilleen asettumisesta ja perheen perustamisesta. Mikä numero menee vielä läpi about kolmikymppiselle? Ei taida onnistua, jos sanon, että en ole ollut kenenkään kanssa Aasian vuosina, mutta onko aasialaiset kumppanit suomalaiselle turn off?
Kommentit (56)
Olet siis käynyt siellä maksullisissa naisissa. Lähinnä tautilanteesi on kysymys, joka olisi varma turn off, Kuka uskoo että olet terve. Hyi. Inhottaa ihan sikana tuollainen. Korkeintaan 10 partneria kolmikymppisellä olisi normaali. Tuommoinen joka käy käteenvetämisen sijasta tyhjentämässä itsensä maksulliseen, on ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ikä jaettuna kahdella miinus 3 on hyvä määrä miehelle, naiselle oma ikä jaettuna kolmella miinus 2
Tämän kaavan mukaan siis miehet saavat ekan kerran 8-vuotiaana ja naiset 9-vuotiaana.
Aloitusikä ei liity tähän, puhuttiin määrästä. Eli kolmekymppiselle naiselle kaava on: (30/3)-2=7
Sopiva määrä, kokemusta on kertynyt mutta ei kuitenkaan lorttostatus
Avaatko vielä hieman tuota matematiikkaasi. Millä laskuopilla päädyit tuohon tulokseen?
Istuttiin joskus kaveriporukassa (sekä miehiä että naisia) parantamassa maailmaa pubissa, ja jossain vaiheessa keskusteltiin kumppanien määrästä, tultiin porukalla tähän lopputulokseen / kaavaan (alkoholilla oli osuutta) :D
Ja siis näppäilyvirhe ekassa viestissä, korjasin seuraavassa
Ei se määrä ole kauhean relevantti vaan se tyyli, miten niistä ihmisistä puhuu ja kuinka heitä on kohdellut. Yksi kaverini valitteli, kun ei koskaan saanut pesää. Sitten kerran sai ja oli tätä naista kohtaan hyvin töykeä. Rehenteli oikein vielä sillä. Kyllä itse mieluummin hyppäisin meneväisemmän miehen punkkaan, jolla olisi kunnioitusta kuin tämän ex-tutun, jonka mielestä naiset ovat käyttötavaraa.
Itse olen ikäisekseni harrastanut seksiä aika monen kanssa ja oma puolisoni about keskiarvon tai sen alle. Monet täällä sanoivat, ettei numeroita kysellä, mutta meille se on ollut ihan ok puheenaihe. Ei kai siihenkään ole kaavaa, kunhan molemmat on samoilla linjoilla siitä, että haluaako kuulla vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ikä jaettuna kahdella miinus 3 on hyvä määrä miehelle, naiselle oma ikä jaettuna kolmella miinus 2
Tämän kaavan mukaan siis miehet saavat ekan kerran 8-vuotiaana ja naiset 9-vuotiaana.
Aloitusikä ei liity tähän, puhuttiin määrästä. Eli kolmekymppiselle naiselle kaava on: (30/3)-2=7
Sopiva määrä, kokemusta on kertynyt mutta ei kuitenkaan lorttostatus
siis 8
-sama
Minun mielestä tuo on todella vähän jos kolmekymppisellä olisi ollut vain 8 eri seksikumppania. Eihän sellainen tiedä elämästä paljon mitään.
Mikään määrä ei ole liikaa. Ei menneisyys merkitse, vaan nykyhetki. Pääasia on se, että nykyhetkessä mennään sen sopimuksen mukaan, mikä on. Jos on sovittu, että ei suhteen ulkopuolisia seksikumppaneita, niin sillä mennään. Mikään mikä on tapahtunut menneisyydessä, ei ole minulta pois millään tavalla.
En ole saanut kokea seksiä vieläkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Haluaisitko vielä avata miksi näin? Kumpi itse olet?
Mies olen(ylläri) :)
Yhteiskuntahan sanelee että mies pitää olla kokenut, mutta ei kuitenkaan häntäheikki. Naisella saa olla kokemuksia mutta mitä enemmän miehiä, sitä alempi parisuhdearvo
Kannattaisiko alkaa ajattelemaan ihan omilla aivoilla eikä tehdä päätelmiä tuollaisten "yhteiskuntahan sanelee" -höpinöiden perusteella. Se, mikä seksissä on toiselle ok, ei sovi toiselle. Olemme yksilöitä, ja siksi tuollainen autistinen matematiikka tuntuu aika kivikautiselta ajatusmaailmalta.
Vertailun vuoksi olen itse 37-vuotias nainen, ja minulla partnereiden lukumäärä on 3. Todennäköisesti ja toivottavasti se myös jää tuohon lukuun, sillä olen naimisissa ja toivon voivani vanheta yhdessä puolisoni kanssa. Minulla ei ole mitään tarvetta leimata muita ihmisiä "häntäheikeiksi" tai "lortoiksi" sen perusteella, mitä he omassa seksielämässään kokevat, koska se on jokaisen yksityisasia joka ei kiinnosta minua millään lailla.
Jos on oikeudenmukainen, se riippuu kahdesta asiasta: omien kumppaneiden määrästä ja puolisoehdokkaan ex-kumppaneiden laadusta. Niin ja tietysti myös siitä millaisessa kontekstissa seksiä harrastettiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis käynyt siellä maksullisissa naisissa. Lähinnä tautilanteesi on kysymys, joka olisi varma turn off, Kuka uskoo että olet terve. Hyi. Inhottaa ihan sikana tuollainen. Korkeintaan 10 partneria kolmikymppisellä olisi normaali. Tuommoinen joka käy käteenvetämisen sijasta tyhjentämässä itsensä maksulliseen, on ällöttävää.
Onhan se vaihtelua tattiin hakkaamiselle. Se on helppo paasata jos on nainen ja varsinkin libido ihan olematon, niinkuin varmaan sulla. Kaikki ei saa salkkareista kiksejä, eikä ole kumppania.
Miksi tässä kysymyksessä "menneellä ei ole väliä", mutta työnhakutilanteessa historia on kaikki kaikessa? Joojoo, "ei näitä voi verrata". Voipas, oikein hyvin voikin verrata. Eli miksi näin on?
Epätoivoinenhuonovointi kirjoitti:
Ja ole kiitollinen siitä, et tiedä mistä jäät paitsi.
Nimimerkillä suhteessa ollut, viimeiset 8v yksin (ja ilman seksiä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Pääsääntöisesti naiset tykkää kokeneesta kumppanista ja miehet vähemmän kokeneesta.
Tämä taitaa olla taas sitä kuuluisaa miesten logiikkaa. En tiedä yhtään naista joka pitäisi miehen suurta seksikumppanien lukumäärää mitenkään hyvänä juttuna. Hyvä mies kelpaa monelle naiselle mutta suuri määrä seksipartnereita ei ole se ominaisuus joka tekee miehestä viehättävän.
Ei kaikkia naisia miehen kokeneisuus viehätä, mutta kokenut mies viehättää kaikkia naisia. Koska kuten tiedät, mies ei olisi kokenut, ellei hän olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo hieman vanhempi nainen. Kumppaneita ollut vain muutama.
Mun nyksällä on ollut omien sanojensa mukaan ainakin pari sataa seksikumppania. Naimisissa tai avoliitossa kolmesti ja kihloissa ainakin viidesti.
Pakko sanoa että häiritsee aikalailla. Vaikka nyt suhde on vakaa niin pelkään että miestä alkaa kyllästyttämään mun olemus.
Kieltämättä kumppanisi on aika epäluotettavan oloinen, mutta ensisijaisesti mielestäni sen perusteella, että noita ns. sitoutumista vaativia parisuhteita on kariutunut noin paljon :/
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä kysymyksessä "menneellä ei ole väliä", mutta työnhakutilanteessa historia on kaikki kaikessa? Joojoo, "ei näitä voi verrata". Voipas, oikein hyvin voikin verrata. Eli miksi näin on?
Jos sillä sinulle on väliä, niin silloin sinun pitää kysyä. Itse en ymmärrä mitä merkitystä sillä on, monenko kanssa toinen on ollut. Mutta huom. en kiellä ketään kysymästä, päinvastoin; jos asia on tärkeä niin se kannattaa ottaa puheeksi mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.
Ja muuten: en minä työnhaussakaan luettele kaikkia työpaikkojani 1970-luvun lopulta alkaen ;-)
Seksi on elämän suurimpia vedätyksiä rakkauden ohella.
Parhaat kuvaukset jotka olen kuullut seksistä ovat: "se on kuin kävisi vääntämässä kunnon tortun" ja "se on kuin masturboisi toiseen ihmiseen". Eli jatkavaan ilolla itsetyydytystä. Seksissä on parasta odotuksen luoma euphoria. Itse seksi onkin sitten oudolta tuntuvaa räpeltämistä toisen alastoman ihmisen kanssa.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Parhaat kuvaukset jotka olen kuullut seksistä ovat: "se on kuin kävisi vääntämässä kunnon tortun" ja "se on kuin masturboisi toiseen ihmiseen". Eli jatkavaan ilolla itsetyydytystä. Seksissä on parasta odotuksen luoma euphoria. Itse seksi onkin sitten oudolta tuntuvaa räpeltämistä toisen alastoman ihmisen kanssa.
Tämä aihe ei kosketa sinua.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Itse seksi onkin sitten oudolta tuntuvaa räpeltämistä toisen alastoman ihmisen kanssa.
Semmosta se varmaan on jos ei tiedä yhtään mitä tekee, ja sattuu saamaan kumppanikseen samanmoisen tumpelon. Yhdessä siellä vaan oudosti räpelletään.
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde on sinun mielestäsi verrattavissa työhön, on hyvä etten ole koskaan tavannut sinua.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Mielesi on kehittänyt suojakeinon, jatka odottamista vaan.
Istuttiin joskus kaveriporukassa (sekä miehiä että naisia) parantamassa maailmaa pubissa, ja jossain vaiheessa keskusteltiin kumppanien määrästä, tultiin porukalla tähän lopputulokseen / kaavaan (alkoholilla oli osuutta) :D