Paljonko seksipartnereita kumppanilla on liikaa?
Minulla on noin 130, joista reilusti yli puolet Aasiassa ja Australiassa asuessani. Nyt olen ajatellut palata Suomeen ja haaveilen aloilleen asettumisesta ja perheen perustamisesta. Mikä numero menee vielä läpi about kolmikymppiselle? Ei taida onnistua, jos sanon, että en ole ollut kenenkään kanssa Aasian vuosina, mutta onko aasialaiset kumppanit suomalaiselle turn off?
Kommentit (56)
Itselleni yksikin kumppani on liikaa. Ylipäänsä ihmisten tolkuton sekstailu on jotenkin surullista, ilman kiinnekohtaa, ilman aitoja tunteita, vain markkinavoimien aivopeseminä ja eksyksissä olevina yksilöinä suoritettua toimintaa, toimintaa jonka kuuluisi olla intimiiä ja tarkoituksellista rakastetun ihmisen kanssa. Kaikkia ei voi rakastaa.
Huhhuh 130?! Ja itse kun ajattelin että jo 15 on paljon.
Oma ikä jaettuna kahdella miinus 3 on hyvä määrä miehelle, naiselle oma ikä jaettuna kolmella miinus 2
Joka viikko samat teemat.
Enpä ole ikinä numeroita kysellyt eikä kukaan ole minulta kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko samat teemat.
Enpä ole ikinä numeroita kysellyt eikä kukaan ole minulta kysynyt.
Ja toiset eivät muusta puhukaan.
Yksikin minun lisäkseni - siis sen jälkeen, kun olemme alkaneet seurustella.
Sitä ennen - ei väliä. Jos on ollut paljon partnereita, on toivottavasti oppinutkin jotain.
Ehkä yli 100 seksikumppania alkaa olla jo aika paljon... Mutta mitä se puolisolle kuuluu? eikä menneistä kannata liikaa puhua ja tehdä selkoa, koska se ei kuulu puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Oma ikä jaettuna kahdella miinus 3 on hyvä määrä miehelle, naiselle oma ikä jaettuna kolmella miinus 2
Tämän kaavan mukaan siis miehet saavat ekan kerran 8-vuotiaana ja naiset 9-vuotiaana.
Samapa tuo minkä verran, kunhan ei ole edellisiltä saanut tauteja eikä haikaile menneiden panojen perään.
No jos nyt totta puhutaan niin se kumppaneiden määrä ei kuulu yhtään kenellekään. Sitä ei siis ole mitään tarvetta kertoa saati kysellä. Keskity siihen ihmiseen jonka kanssa olet juuri sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni yksikin kumppani on liikaa. Ylipäänsä ihmisten tolkuton sekstailu on jotenkin surullista, ilman kiinnekohtaa, ilman aitoja tunteita, vain markkinavoimien aivopeseminä ja eksyksissä olevina yksilöinä suoritettua toimintaa, toimintaa jonka kuuluisi olla intimiiä ja tarkoituksellista rakastetun ihmisen kanssa. Kaikkia ei voi rakastaa.
Tämä vastaus nimenomaan osoittaa, kuinka eri lailla asiaan voi suhtautua. Mulle toisen seksuaalisella menneisyydellä ei ole merkitystä, ne on ihan muut asiat mitkä merkitsee. Siis luonnollisesti oletuksena, että seksiä harrastettu aina molempien vapaasta tahdosta, suojattuna, ilman pettämistä jne. En myöskään suhtaudu seksiin tuon vastauksen kaltaisena lähes uskonnollisena toimituksena, kun minulle se voi olla ihan huoleton hetki hyvän tyypin kanssa, ei siihen tarvitse sisältyä ystävällisiä tunteita enempää. Tosin sekin ero meissä on tuon vastaajan kanssa, että minä en myöskään pidä surullisena tuon vastaajan seksielämää tai sitä, millaisena hän haluaa sen nauttia. Jokainen todellakin tavallaan, jos tuo tyydyttää hänet, niin olen iloinen. Siinä mielessä en ihan ymmärrä, miksi minun aktiivisempi seksielämäni tekee jonkun toisen surulliseksi, mutta jos nyt haluaa kaiken maailman surua sisällään kantaa toisten, ventovieraiden ihmisten valinnoista, niin mikäpä minä olen sitä tuomitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Haluaisitko vielä avata miksi näin? Kumpi itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaavan mukaan siis miehet saavat ekan kerran 8-vuotiaana ja naiset 9-vuotiaana.
Aloitusikä ei liity tähän, puhuttiin määrästä. Eli kolmekymppiselle naiselle kaava on: (30/3)-2=7
Sopiva määrä, kokemusta on kertynyt mutta ei kuitenkaan lorttostatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitusikä ei liity tähän, puhuttiin määrästä. Eli kolmekymppiselle naiselle kaava on: (30/3)-2=7
siis 8
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vielä hieman tuota matematiikkaasi. Millä laskuopilla päädyit tuohon tulokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Haluaisitko vielä avata miksi näin? Kumpi itse olet?
Mies olen(ylläri) :)
Yhteiskuntahan sanelee että mies pitää olla kokenut, mutta ei kuitenkaan häntäheikki. Naisella saa olla kokemuksia mutta mitä enemmän miehiä, sitä alempi parisuhdearvo
Siis lasketaanko huoratkin ansioluotteloon? jos lasketaan niin en ole pitänyt kirjaa. Varmaan lähemmäs parisataa. Vai ainoastaan ei maksulliset? (tai onhan ei maksullinenkin tavallaan maksullinen) mikään ei ole ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Pääsääntöisesti naiset tykkää kokeneesta kumppanista ja miehet vähemmän kokeneesta.
Tämä taitaa olla taas sitä kuuluisaa miesten logiikkaa. En tiedä yhtään naista joka pitäisi miehen suurta seksikumppanien lukumäärää mitenkään hyvänä juttuna. Hyvä mies kelpaa monelle naiselle mutta suuri määrä seksipartnereita ei ole se ominaisuus joka tekee miehestä viehättävän.
Olen jo hieman vanhempi nainen. Kumppaneita ollut vain muutama.
Mun nyksällä on ollut omien sanojensa mukaan ainakin pari sataa seksikumppania. Naimisissa tai avoliitossa kolmesti ja kihloissa ainakin viidesti.
Pakko sanoa että häiritsee aikalailla. Vaikka nyt suhde on vakaa niin pelkään että miestä alkaa kyllästyttämään mun olemus.
Oletko mies vai nainen? Pääsääntöisesti naiset tykkää kokeneesta kumppanista ja miehet vähemmän kokeneesta.