Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko seksipartnereita kumppanilla on liikaa?

Vierailija
13.02.2017 |

Minulla on noin 130, joista reilusti yli puolet Aasiassa ja Australiassa asuessani. Nyt olen ajatellut palata Suomeen ja haaveilen aloilleen asettumisesta ja perheen perustamisesta. Mikä numero menee vielä läpi about kolmikymppiselle? Ei taida onnistua, jos sanon, että en ole ollut kenenkään kanssa Aasian vuosina, mutta onko aasialaiset kumppanit suomalaiselle turn off?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Pääsääntöisesti naiset tykkää kokeneesta kumppanista ja miehet vähemmän kokeneesta.

Tämä taitaa olla taas sitä kuuluisaa miesten logiikkaa. En tiedä yhtään naista joka pitäisi miehen suurta seksikumppanien lukumäärää mitenkään hyvänä juttuna. Hyvä mies kelpaa monelle naiselle mutta suuri määrä seksipartnereita ei ole se ominaisuus joka tekee miehestä viehättävän.

Ei kaikkia naisia miehen kokeneisuus viehätä, mutta kokenut mies viehättää kaikkia naisia. Koska kuten tiedät, mies ei olisi kokenut, ellei hän olisi hyvä.

Itsevarma mies viehättää naisia, ja kokemus tuo itsevarmuutta

Naiset haluaa ajatella että "se on syntynyt tämmöiseksi, mun ikioma lumihiutale" vaikka suurin osa miehistä olisi yhtä itsevarmoja samoilla kaatomäärillä

Vierailija
42/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis käynyt siellä maksullisissa naisissa.  Lähinnä tautilanteesi on kysymys, joka olisi varma turn off,  Kuka uskoo että olet terve.  Hyi.  Inhottaa ihan sikana tuollainen.  Korkeintaan 10 partneria kolmikymppisellä olisi normaali.  Tuommoinen joka käy käteenvetämisen sijasta tyhjentämässä itsensä maksulliseen, on ällöttävää.

Onhan se vaihtelua tattiin hakkaamiselle. Se on helppo paasata jos on nainen ja varsinkin libido ihan olematon, niinkuin varmaan sulla. Kaikki ei saa salkkareista kiksejä, eikä ole kumppania. 

Voi repsukkaa.  Ja täällä vauvasivuilla kyselet naisia........

Kuivasta emättimestä ei tarvi kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Pääsääntöisesti naiset tykkää kokeneesta kumppanista ja miehet vähemmän kokeneesta.

Tämä taitaa olla taas sitä kuuluisaa miesten logiikkaa. En tiedä yhtään naista joka pitäisi miehen suurta seksikumppanien lukumäärää mitenkään hyvänä juttuna. Hyvä mies kelpaa monelle naiselle mutta suuri määrä seksipartnereita ei ole se ominaisuus joka tekee miehestä viehättävän.

Ei kaikkia naisia miehen kokeneisuus viehätä, mutta kokenut mies viehättää kaikkia naisia. Koska kuten tiedät, mies ei olisi kokenut, ellei hän olisi hyvä.

Höpö höpö. Kokenut mies saattaa harrastaa pelkästään yhden illan juttuja, jolloin hän ei edes osaa kohdata naista intiimillä tasolla, koska se vaatii opettelua ja herkkyyttä sen suhteen, mistä kyseinen yksilö nauttii. Minulla ainakin on valitettava kokemus siitä, että ns. naistenmiehen maineessa ollut mies oli hämmästyttävän taidoton sängyssä ja veti vain jotain ulkoa opeteltua koreografiaa. Aivan toista tasoa siis kuin ne kumppanit, joiden kanssa olen ollut parisuhteessa.

T. nro28

Vierailija
44/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on liikaa, 2 jotenkin kestää, koska en silloin olisi ns toinen nainen, jota verrataan pelkästään ykköseen. Yli 4 kuulostaa jo siltä että ihminen on liian erilainen. Harrastanut yhden yön juttuja ja\tai valinnut kumppaneita heppoisin perustein.

Seurustelen miehen kanssa jolla ei ole ollut muita suhteita. Minullakaan ei ole ollut.

N20

Vierailija
45/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ikä jaettuna kahdella miinus 3 on hyvä määrä miehelle, naiselle oma ikä jaettuna kolmella miinus 2

Mielenkiintoista. Haluaisitko vielä avata miksi näin? Kumpi itse olet?

Mies olen(ylläri) :)

Yhteiskuntahan sanelee että mies pitää olla kokenut, mutta ei kuitenkaan häntäheikki. Naisella saa olla kokemuksia mutta mitä enemmän miehiä, sitä alempi parisuhdearvo

Kannattaisiko alkaa ajattelemaan ihan omilla aivoilla eikä tehdä päätelmiä tuollaisten "yhteiskuntahan sanelee" -höpinöiden perusteella. Se, mikä seksissä on toiselle ok, ei sovi toiselle. Olemme yksilöitä, ja siksi tuollainen autistinen matematiikka tuntuu aika kivikautiselta ajatusmaailmalta.

Vertailun vuoksi olen itse 37-vuotias nainen, ja minulla partnereiden lukumäärä on 3. Todennäköisesti ja toivottavasti se myös jää tuohon lukuun, sillä olen naimisissa ja toivon voivani vanheta yhdessä puolisoni kanssa. Minulla ei ole mitään tarvetta leimata muita ihmisiä "häntäheikeiksi" tai "lortoiksi" sen perusteella, mitä he omassa seksielämässään kokevat, koska se on jokaisen yksityisasia joka ei kiinnosta minua millään lailla.

Minä olen diagnosoitu autismin kirjoon ja arvostaisin, jos tätä diagnoosiani ei käytettäisi keskustelupalstoilla haukkumasanana, jos joku käyttäytyy typerästi. Autistit ja AS-henkilöt ovat pääsääntöisesti sosiaalisten normien murtajia, jotka eivät ole yhteiskunnallisia sääntöjä niin vakavasti. Toivottavasti siis suot minulle saman verran kunnioitusta kuin ihmisten vapaalle seksuaalisuudelle etkä niputa minua johonkin samaan kategoriaan ton urpon kanssa.

Vierailija
46/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä kysymyksessä "menneellä ei ole väliä", mutta työnhakutilanteessa historia on kaikki kaikessa? Joojoo, "ei näitä voi verrata". Voipas, oikein hyvin voikin verrata. Eli miksi näin on?

Siis eihän työnhaussakaan historialla ole muuta merkitystä kuin osaamisen kannalta. Yksikään työnantaja ei närkästy, jos jätät kertomatta olleesi nuorempana jäätelönmyyjänä tai lastenvahtina. Työhakemuksessa mainitaan vain ne tärkeimmän. Jos koet, että seksikumppaneiden lukumäärän mainitseminen kertoo jotain osaamisestasi, niin tottakai se kannattaa mainita, mutta pakko ei ole.

Vierailija
47/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä kysymyksessä "menneellä ei ole väliä", mutta työnhakutilanteessa historia on kaikki kaikessa? Joojoo, "ei näitä voi verrata". Voipas, oikein hyvin voikin verrata. Eli miksi näin on?

Työnhakutilanteessa ei koko historia ole relevantti vaan yleensä pari viimeisintä vuotta. Ei kukaan ole kiinnostunut siitä, kun joskus toimit Siwan kassalla eikä niistä missään haastatteluissa puhuta tai edes CV:seen laiteta. Ihan noin, jos sulta on mennyt työnhaun perusteet ohi.

Vierailija
48/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan että hyvä mies viehättää naisia, oli sitä kokemusta tai sitten ei. Ja pakko sanoa että ihmiset, niin naiset kuin miehetkin, ovat yksilöitä ja viehättyvät eri asioista. Itse viehätyn kokemattomista miehistä sillä olen melko kokematon ja ujo nainen.

49/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko aasialaiset kumppanit suomalaiselle turn off?

Mun mielestä kaunis aasialainen on kauniimpi kuin kaunis suomalainen. Kun taas keskiverto suomalainen on paremman näköinen kuin keskiverto aasialainen. Yhteenvetona aasialaiset eivät ole turn off.

t. ohis

Vierailija
50/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta entiset jos antaa minulle hyvää seksiä.

Vierailija
51/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Epätoivoinenhuonovointi kirjoitti:

En ole saanut kokea seksiä vieläkään...

Seksi on elämän suurimpia vedätyksiä rakkauden ohella.

Itse seksi onkin sitten oudolta tuntuvaa räpeltämistä toisen alastoman ihmisen kanssa.

Semmosta se varmaan on jos ei tiedä yhtään mitä tekee, ja sattuu saamaan kumppanikseen samanmoisen tumpelon. Yhdessä siellä vaan oudosti räpelletään.

No enkös minä juuri vastannut sellaiselle ihmiselle? Tietysti asia on eri, kun tulee toisen kanssa sinuiksi parisuhteessa, ja olemme myös kaikki erilaisia mitä tulee alastomuuteen ja intiimiin kanssakäymiseen. 

Vierailija
52/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kokenut mies saattaa harrastaa pelkästään yhden illan juttuja, jolloin hän ei edes osaa kohdata naista intiimillä tasolla, koska se vaatii opettelua ja herkkyyttä sen suhteen, mistä kyseinen yksilö nauttii. Minulla ainakin on valitettava kokemus siitä, että ns. naistenmiehen maineessa ollut mies oli hämmästyttävän taidoton sängyssä ja veti vain jotain ulkoa opeteltua koreografiaa. Aivan toista tasoa siis kuin ne kumppanit, joiden kanssa olen ollut parisuhteessa.

T. nro28

Joo olen tavannut myös tällaisen miehen. Liian kokeneilta miehiltä yleensä puuttuu sellainen herkkyys ja inhimillisyys. Tykkään söpöistä vähän ujoista miehistä enkä sellaisista kylmistä panokoneista joille seksi on pelkkää jyystöä ja suorittamista. Haluan tuntea itseni erityiseksi kumppanini kanssa, en halua olla vain yksi pano satojen joukossa. Minusta on vain ihanaa jos mies vähän punastelee tai jännittää. Olen itsekin ujo ja melko kokematon. Haluan kumppanin joka on samanlainen.

Vierailija
53/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ykskin on liikaa. Tosin en ole 30v vaan 24. Mitä pienempi luku sen parempi. Yhden vielä ymmärrän mutta sitten meh.

Vierailija
54/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä :DD

Vierailija
55/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ikä jaettuna kahdella miinus 3 on hyvä määrä miehelle, naiselle oma ikä jaettuna kolmella miinus 2

Mielenkiintoista. Haluaisitko vielä avata miksi näin? Kumpi itse olet?

Mies olen(ylläri) :)

Yhteiskuntahan sanelee että mies pitää olla kokenut, mutta ei kuitenkaan häntäheikki. Naisella saa olla kokemuksia mutta mitä enemmän miehiä, sitä alempi parisuhdearvo

Kannattaisiko alkaa ajattelemaan ihan omilla aivoilla eikä tehdä päätelmiä tuollaisten "yhteiskuntahan sanelee" -höpinöiden perusteella. Se, mikä seksissä on toiselle ok, ei sovi toiselle. Olemme yksilöitä, ja siksi tuollainen autistinen matematiikka tuntuu aika kivikautiselta ajatusmaailmalta.

Vertailun vuoksi olen itse 37-vuotias nainen, ja minulla partnereiden lukumäärä on 3. Todennäköisesti ja toivottavasti se myös jää tuohon lukuun, sillä olen naimisissa ja toivon voivani vanheta yhdessä puolisoni kanssa. Minulla ei ole mitään tarvetta leimata muita ihmisiä "häntäheikeiksi" tai "lortoiksi" sen perusteella, mitä he omassa seksielämässään kokevat, koska se on jokaisen yksityisasia joka ei kiinnosta minua millään lailla.

Minä olen diagnosoitu autismin kirjoon ja arvostaisin, jos tätä diagnoosiani ei käytettäisi keskustelupalstoilla haukkumasanana, jos joku käyttäytyy typerästi. Autistit ja AS-henkilöt ovat pääsääntöisesti sosiaalisten normien murtajia, jotka eivät ole yhteiskunnallisia sääntöjä niin vakavasti. Toivottavasti siis suot minulle saman verran kunnioitusta kuin ihmisten vapaalle seksuaalisuudelle etkä niputa minua johonkin samaan kategoriaan ton urpon kanssa.

Olet aivan oikeassa, ja olen pahoillani, että ajattelemattomalla sanankäytölläni loukkaisin sinua ja mahdollisesti myös toisia kaltaisiasi henkilöitä. Kiitos kun huomautit tästä asiallisesti, otan opikseni :)

Yst.terv. aiempi kommentoija

Vierailija
56/56 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras-m kirjoitti:

Mutta onko aasialaiset kumppanit suomalaiselle turn off?

Mun mielestä kaunis aasialainen on kauniimpi kuin kaunis suomalainen. Kun taas keskiverto suomalainen on paremman näköinen kuin keskiverto aasialainen. Yhteenvetona aasialaiset eivät ole turn off.

t. ohis

Jos miehellä on ollut aikaisemmin normaali parisuhde aasialaisen (tai afrikkalaisen, amerikkalaisen jne.) naisen kanssa, niin ei siinä mitään pahaa ole. Mutta jos miehellä on kokemus kymmenistä ellei sadoista aasialaisista prostituoiduista kuten ymmärsin olevan AP:n tapauksessa, niin se on todellakin turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme