Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni sai juuri wilmaan tuntimerkinnän

Vierailija
13.02.2017 |

"Oli tullut oppitunnille ilman kumia" Miksi siitä pitää minulle kertoa? Mitä minä sille voin? Eihän se nyt voi olla niin, että opettajilla on tällaiseen aikaa. Muka niin kiireistä ja stressaavaa työtä.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos oman muksun ope käyttää wilmaa joskus ja jouluna. Minulla ei ole hajuakaan, kuinka monta kertaa poika on unohtanut jotakin tms. koska niistä ei meille vanhemmille ilmoitella.

Vierailija
102/107 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus (usein) kumin/kynän/viivottimen puute häiritsee oppituntia. Kovaäänisesti kysellään kuka lainaisi, toiselta puolen luokkaa joku heittää, osuu kaveriin, alkaa sadattelu jne. Usein niiltä samoilta oppilailta puuttuu työvälineet tunti toisen jälkeen, ja jossain kohtaa opettajallakin tulee mitta täyteen. Wilma-merkinnät ovat teitä varten, arvon vanhemmat, yhtä lailla kun meitä opettajiakin. Tervetuloa kouluun katsomaan, mitä kullannuppunne puuhaavat. Murto-osa pöllöilyistä päätyy Wilmaan. Itse ainakin, äitinä, olen kiinnostunut siitä, miten lapseni koulussa käyttäytyvät, enkö ota Wilma-merkintöjä minään opettajan nipoiluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se olisikin vaan se kumi joka puuttuu...asia kasvaa;  vipataan kaverilta kumia, jolta se on hetken päässä kateissa tai kaveri heittelee lainaan yli luokan kumia  tai sutastaan teksti virheen päälle, eikä vanha erkkikään ota enää kirjoituksesta selvää tai sit laps vaeltelee ympäri luokkaa koko tunnin kumia kerjäämässä. Ymmärrän opea pirunhyvin......Kun kotona tiedetään, että se kumi puuttuu, ei liene iso vaiva sellaista hommata ja ohjeistaa lapselle ,että asioista täytyy huolehtia. Se tässä varmaan on se pointti.

Vierailija
104/107 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus moisesta nipo-opettajsta ja ala mustamaalatahäntä somessa.

Vierailija
105/107 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kivistössä?

Vierailija
106/107 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä noissa tuntimerkinnöissä on se, ettei niihin voi vastata. Tai vastata voi vain viestillä, joka menee vain kyseiselle opettajalle. Tuntimerkintä näkyy kuitenkin muillekin kuin merkinnän tehneelle opettajalle. Meillä lapsi on esim. saanut sinne merkinnän kiusaamisesta, vaikka jälkeenpäin selvisi, ettei hän ollut siinä osallisena. Opettaja ei silti poista merkintää. 

Vierailija
107/107 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän