Mitä järkeä on valehdella haluavansa lapsia?
Täällä saa koko ajan lukea, miten miehet joutuvat sanomaan että muka haluavat lapsia vaikka eivät oikeasti halua. Siis saadakseen naisen ja saadakseen suhteen. Tai jos suhteen aikana nainen sanoo, että hän haluaa lapsia niin miehet ainakin tämän palstan mukaan joutuvat suostumaan vasten tahtoisesti lasten tekoon etteivät menettäisi sitä naista kokonaan. En ymmärrä mitä järkeä tässä on. Voisiko joku mies tulla selittämään asian minulle. Pahimmillaanhan mies on pian kuin täi tervassa niiden lasten kanssa, joita ei halunnut, ja vaimo rilluttaa ties missä "omaa aikaa" viettämässä. Tai suuttuu miehen valehtelun paljastuttua, ja jättää miehen valehtelun takia. Ja tiedoksi kaikille miehille: ei kukaan nainen halua teitä pakottaa saamaan lapsia ilman että itse haluatte. Ei nainen halua lisääntyä sellaisen miehen kanssa, joka ei oikeasti halua lapsia.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan se on nimenomaan niin että NAISET eivät halua lapsia, miehet yleensä haluavat.
No halusi tai ei mutta mitä järkeä asiasta on valehdella?
Sitä järkeä että saa suhteen ja seksiä.Miten tämä voi olla noin vaikeaa tajuta?
Vi*un säälittävää ja säälittävät miehet on kautta aikain olleet naisten mielestä kaikkea muuta kuin haluttavia. Luulen, että tuossa on se syy, miksei ketään löydy ja keltään heru.
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin simppeli asia että kukaan ei jaksa selittää. Mies haluaa pillua, valehtelee haluavansa lapsia, saa pillua säännöllisesti sen aikaa kuin tahtoo. Kun valhe paljastuu, on aika valehdella uudelle naiselle jolloin saa myös vaihtelua.
Ts. mies joka ei etsi elämänmittaista suhdetta vaan haluaa ensisijaisesti panna, voi toki valehdella naiselle melkeinpä mistä vain sellaisesta asiasta, joka paljastuu vasta ajan myötä.
Pitää olla todella typerä/epämuodostunut mies, jos ei muuten pil*ua saa.
Ei aikoinaan, eli n. 10-15v. kai valehdeltu moisesta; en ainakaan koskaan keneltäkään kuullut vai onko nämä valehtelijat jotain viiskymppisiä (oletin nuoriksi).
AHAA,NO SELITÄPPÄ SITTEN miten mies sitä pil*ua saa kun lähes kaikki naiset haluavat sekä parisuhteen että lapsia eivätkä anna pelkkää seksiä jokaiselle vastaantulevalle miehelle joka sitä pyytää.Odotan suurella mielenkiinnolla.
Jotain reppanamiehiä lienee palstalla. "Lähes kaikki" eli "ei kaikki", joten seksiä haluavia naisia kyllä löytyy ja on aina löytynyt mutta sille ei sitten voi minkään, jos et kellekään sellaiselle kelpaa. Eipä asia valehtelemalla parane.
Onpas helppoa kun vain 96% naisista haluaa lapsia.Miehen on palloiltava näiden kanssa.
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan se on nimenomaan niin että NAISET eivät halua lapsia, miehet yleensä haluavat.
Vi*un säälittävää ja säälittävät miehet on kautta aikain olleet naisten mielestä kaikkea muuta kuin haluttavia. Luulen, että tuossa on se syy, miksei ketään löydy ja keltään heru.
Ai mies voi tehdä lapsia kun ne voi laittaa komeroon pois tieltä tarvittaessa?
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen luopuu lasten hankinnasta kun mies ei halua tämähän on helppoa.
Olen itse nainen. Minusta on kummallista, että naiset haluavat lapsia JONKUN miehen kanssa. Jättävät rakastamansa miehen, jos tämä ei lapsia halua. Surullista, miten geenit vedättävät ihmistä, ei ole mitään omaa tahtoa. Itselleni on tärkeämpää olla valitsemani henkilön kanssa. Olen huomannut, että suurimmalle osalle naisista lapset ovat tärkeämpiä kuin kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tarvitse enää miestä jos luovun lastenteosta.
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin simppeli asia että kukaan ei jaksa selittää. Mies haluaa pillua, valehtelee haluavansa lapsia, saa pillua säännöllisesti sen aikaa kuin tahtoo. Kun valhe paljastuu, on aika valehdella uudelle naiselle jolloin saa myös vaihtelua.
Ts. mies joka ei etsi elämänmittaista suhdetta vaan haluaa ensisijaisesti panna, voi toki valehdella naiselle melkeinpä mistä vain sellaisesta asiasta, joka paljastuu vasta ajan myötä.
Ei aikoinaan, eli n. 10-15v. kai valehdeltu moisesta; en ainakaan koskaan keneltäkään kuullut vai onko nämä valehtelijat jotain viiskymppisiä (oletin nuoriksi).
AHAA,NO SELITÄPPÄ SITTEN miten mies sitä pil*ua saa kun lähes kaikki naiset haluavat sekä parisuhteen että lapsia eivätkä anna pelkkää seksiä jokaiselle vastaantulevalle miehelle joka sitä pyytää.Odotan suurella mielenkiinnolla.
Miksi minä tunnen miehiä, joiden ei koskaan tarvitse baarista lähteä yksin kotiin? Monesti eivät lähdekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tarvitse enää miestä jos luovun lastenteosta.
Sen kyllä uskon.Joku mies kertoi 8 vuoden avioliitostaan että jos seksillä ei tulisi lapsia heillä ei kyseistä aktiviteettia tehtäisi ollenkaan.Mies muuten ei ollut tyytyväinen tilanteeseen.
Preach it sister! Kerrankin joku joka ymmärtää kuinka prosenttiluvut todella toimii, eikä heitä näitä tyhmiä mututuntuma "öö mun mielest ainaki ysikyt rossaa ajattelee näin"-toteamuksia!
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisen lapsettomuuden suosiossa ei ole juurikaan sukupuolieroja.
Valtava ero.Iso osa miehistä ei halua lapsia,pikkuruinen vähemmistö naisista ei halua.
Miehistä 15,1 %:n ja naisista 14,5 %:n ihannelapsiluku on nolla (Väestöliiton perhebarometri 2015). Miksi puhut paskaa asiasta, josta et selvästikään mitään tiedä?
Tähän kommenttiin siis viittasin edellisellä.
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain reppanamiehiä lienee palstalla. "Lähes kaikki" eli "ei kaikki", joten seksiä haluavia naisia kyllä löytyy ja on aina löytynyt mutta sille ei sitten voi minkään, jos et kellekään sellaiselle kelpaa. Eipä asia valehtelemalla parane.
Onpas helppoa kun vain 96% naisista haluaa lapsia.Miehen on palloiltava näiden kanssa.
Ei näytä vähennyslaskukaan olevan vahvuuksiasi.
On paljon naisia, jotka ovat eronneet eivätkä enää halua lisää lapsia, vaan nykyiset lapset saa riittää. Heille haluavat juuri sellaisen miehen, joka ei halua lapsia!
Ap täällä. Ilmeisesti siis vastaus kysymykseeni on, että mies haluaa valehdella koska ei muuten saa pillua. Ok, ymmärrän. Maistuuko se valheella hankittu pillu sitten hyvältä? Onko hyvä mieli, että et saanut sitä rehellisesti ja omana itsenäsi, vaan se piti vähän kuin varkain ottaa?
Eiköhän tässä käynyt niin, että mies rakastui sinuun ja tiesi että haluat lapsia. Yritti sitten vähän aikaa teeskennellä haluavansa lapsia, jotta suhde ei kaatuisi siihen. Valhe ei kuitenkaan pitkälle kantanut ja omatuntokin soimasi, joten tunnusti. Ymmärrän teitä kumpaakin, mutta mies oli se joka teki väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Ilmeisesti siis vastaus kysymykseeni on, että mies haluaa valehdella koska ei muuten saa pillua. Ok, ymmärrän. Maistuuko se valheella hankittu pillu sitten hyvältä? Onko hyvä mieli, että et saanut sitä rehellisesti ja omana itsenäsi, vaan se piti vähän kuin varkain ottaa?
Ai ymmärrät,no todella kauan siitä yksinkertaisesta asiasta pitikin jauhaa.
Mitä tulee valheella hankitun maistuvuuteen,ei ole muutakaan tarjolla.Miehelle ei maistu seksi jonka hintana on lasten teko.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvältä on maistunut, kiitos.
Entäs sitten se, kun iso osa naisista ottaa lapsentekosuunnitelmat mielessään sellaisen miehen, josta ei ole edes kunnon kumppaniksi, isyydestä puhumattakaan? Kaikenmaailman hiihtäjiä kaavaillaan isiksi, kun ei ne tavalliset ja luotettavat miehet kelpaa. Vai onko se tarkoituskaan pitää sitä miestä enää sitten, kun lapset on saatu? Se selittäisi paljon.
Oma mieheni ei ollut seurustellut ennen minua, juurikin siitä syystä ettei hän halua lapsia. Hän totesi, että minkä ihmeen takia tuhlaisi aikaansa naiseen, joka haluaa elämältä eri asioita.
Minun kanssaan hän tahtoi parisuhteen, sillä en lapsia halua.