Mitä järkeä on valehdella haluavansa lapsia?
Täällä saa koko ajan lukea, miten miehet joutuvat sanomaan että muka haluavat lapsia vaikka eivät oikeasti halua. Siis saadakseen naisen ja saadakseen suhteen. Tai jos suhteen aikana nainen sanoo, että hän haluaa lapsia niin miehet ainakin tämän palstan mukaan joutuvat suostumaan vasten tahtoisesti lasten tekoon etteivät menettäisi sitä naista kokonaan. En ymmärrä mitä järkeä tässä on. Voisiko joku mies tulla selittämään asian minulle. Pahimmillaanhan mies on pian kuin täi tervassa niiden lasten kanssa, joita ei halunnut, ja vaimo rilluttaa ties missä "omaa aikaa" viettämässä. Tai suuttuu miehen valehtelun paljastuttua, ja jättää miehen valehtelun takia. Ja tiedoksi kaikille miehille: ei kukaan nainen halua teitä pakottaa saamaan lapsia ilman että itse haluatte. Ei nainen halua lisääntyä sellaisen miehen kanssa, joka ei oikeasti halua lapsia.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt myös miehiin, jotka valehtelevat etteivät halua lapsia naisia miellyttääkseen. Valaehtelevatkohan myös naiset lapsitoiveistaan vai onko tämä vain miesten juttu?
En usko että yksikään nainen on jättänyt lapsen tekemättä vain siksi että mies ei halunnut.Miehille ainoa mahdollisuus saada parisuhde on valehdella haluavansa lapsia.
Miehelle on tärkeää saada p-lua ja sen eteen tehdään kaikki tarvittava. Kaikki keinot on käytössä. Mukavaa puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on tärkeää saada p-lua ja sen eteen tehdään kaikki tarvittava. Kaikki keinot on käytössä. Mukavaa puuhaa.
Miten näin yksinkertainen asia voi olla naisille mahdoton tajuta? Ihan kuin Speden sketseistä.
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin simppeli asia että kukaan ei jaksa selittää. Mies haluaa pillua, valehtelee haluavansa lapsia, saa pillua säännöllisesti sen aikaa kuin tahtoo. Kun valhe paljastuu, on aika valehdella uudelle naiselle jolloin saa myös vaihtelua.
Ts. mies joka ei etsi elämänmittaista suhdetta vaan haluaa ensisijaisesti panna, voi toki valehdella naiselle melkeinpä mistä vain sellaisesta asiasta, joka paljastuu vasta ajan myötä.
Pitää olla todella typerä/epämuodostunut mies, jos ei muuten pil*ua saa.
Ei aikoinaan, eli n. 10-15v. kai valehdeltu moisesta; en ainakaan koskaan keneltäkään kuullut vai onko nämä valehtelijat jotain viiskymppisiä (oletin nuoriksi).
AHAA,NO SELITÄPPÄ SITTEN miten mies sitä pil*ua saa kun lähes kaikki naiset haluavat sekä parisuhteen että lapsia eivätkä anna pelkkää seksiä jokaiselle vastaantulevalle miehelle joka sitä pyytää.Odotan suurella mielenkiinnolla.
Minä en ainakaan osaa sanoa miten saisit naisen. Mutta haluatko sinä että nainen valehtelee sinulle tahallaan jossain sinulle tärkeässä asiassa?
Mun käsityksen mukaan se on nimenomaan niin että NAISET eivät halua lapsia, miehet yleensä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan se on nimenomaan niin että NAISET eivät halua lapsia, miehet yleensä haluavat.
No halusi tai ei mutta mitä järkeä asiasta on valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisen lapsettomuuden suosiossa ei ole juurikaan sukupuolieroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin simppeli asia että kukaan ei jaksa selittää. Mies haluaa pillua, valehtelee haluavansa lapsia, saa pillua säännöllisesti sen aikaa kuin tahtoo. Kun valhe paljastuu, on aika valehdella uudelle naiselle jolloin saa myös vaihtelua.
Ts. mies joka ei etsi elämänmittaista suhdetta vaan haluaa ensisijaisesti panna, voi toki valehdella naiselle melkeinpä mistä vain sellaisesta asiasta, joka paljastuu vasta ajan myötä.
Pitää olla todella typerä/epämuodostunut mies, jos ei muuten pil*ua saa.
Ei aikoinaan, eli n. 10-15v. kai valehdeltu moisesta; en ainakaan koskaan keneltäkään kuullut vai onko nämä valehtelijat jotain viiskymppisiä (oletin nuoriksi).
AHAA,NO SELITÄPPÄ SITTEN miten mies sitä pil*ua saa kun lähes kaikki naiset haluavat sekä parisuhteen että lapsia eivätkä anna pelkkää seksiä jokaiselle vastaantulevalle miehelle joka sitä pyytää.Odotan suurella mielenkiinnolla.
Minä en ainakaan osaa sanoa miten saisit naisen. Mutta haluatko sinä että nainen valehtelee sinulle tahallaan jossain sinulle tärkeässä asiassa?
Vaikea sanoa koska suhteessa on miehelle paljon vähemmän niitä tärkeitä asioita kuin naiselle.Miehelle se on fyysistä toisin kuin naiselle joka haluaa laajaa henkistä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittava ketju.
Pahimmat ongelmatilanteet ovat kai sellaisia että nuorena kumpikaan ei oikein tiedä haluaako lapsia, sitten kun on oltu yhdessä vuosikymmenen ja toinen alkaakin toivoa jälkikasvua niin aika helposti sitä sortuu valehtelemaan toiselle ettei menettäisi tätä. Sitä toivotaan että kumppanin mieli jossain vaiheessa vielä kääntyy uudemman kerran tai sitten ajatellaan että itse voi kovan paikan tullen oppia sietämään lapsia.
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava ero.Iso osa miehistä ei halua lapsia,pikkuruinen vähemmistö naisista ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä järkeä että saa suhteen ja seksiä.Miten tämä voi olla noin vaikeaa tajuta?
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava ero.Iso osa miehistä ei halua lapsia,pikkuruinen vähemmistö naisista ei halua.
Miehistä 15,1 %:n ja naisista 14,5 %:n ihannelapsiluku on nolla (Väestöliiton perhebarometri 2015). Miksi puhut paskaa asiasta, josta et selvästikään mitään tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt myös miehiin, jotka valehtelevat etteivät halua lapsia naisia miellyttääkseen. Valaehtelevatkohan myös naiset lapsitoiveistaan vai onko tämä vain miesten juttu?
En usko että yksikään nainen on jättänyt lapsen tekemättä vain siksi että mies ei halunnut.Miehille ainoa mahdollisuus saada parisuhde on valehdella haluavansa lapsia.
Ainoa mahdollisuus saada parisuhde? Väitätkö ettei ole olemassa naisia jotka eivät halua lapsia? Minun kanssani ei ainakaan pääsisi parisuhteeseen jos sanoisi lapsia ehdottomasti haluavansa koska minä en halua.
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 15,1 %:n ja naisista 14,5 %:n ihannelapsiluku on nolla (Väestöliiton perhebarometri 2015). Miksi puhut paskaa asiasta, josta et selvästikään mitään tiedä?
Miehet on haastateltu puolison istuessa vieressä,ei kai siinä voi muutakaan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on haastateltu puolison istuessa vieressä,ei kai siinä voi muutakaan sanoa.
Jatka toki itsesi nolaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mahdollisuus saada parisuhde? Väitätkö ettei ole olemassa naisia jotka eivät halua lapsia? Minun kanssani ei ainakaan pääsisi parisuhteeseen jos sanoisi lapsia ehdottomasti haluavansa koska minä en halua.
Se on muutaman prosentin vähemmistö naisista.Käytännössä miehen on väitettävä haluavansa lapsia,saattaa välttyä niiden tekemiseltä jos vedätys onnistuu.Serkullani on kolme,olen varma ettei halunnut yhtäkään.
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon alkuperäiseen kysymykseen kerron että eksäni (mies) kertoi toisella tapaamisella, että haluaa ehdottomasti lapsia. Itse (nainen) sanoin, etten taas halua. Hän meni todella vaikeaksi. Aloimme kuitenkin seurustella, eikä asiasta puhuttu. Muutaman vuoden jälkeen kun muistelimme näitä toisia treffejä, hän sanoi, että ei ollut ajatellutkaan, että voisi olla tekemättä lapsia. Ajatteli, että sellaisia tulee, koska se on luonnollinen jatkumo. Kuvitteli, että jos sanoo, että lapset ehdottomasti kuuluvat tulevaisuuden haaveisiin, saa naisen puolelleen. Oli sitten ihan ällikällä lyöty minun vastauksestani, mutta toisaalta juuri tämä erikoinen vastaus lisäsi hänen mielenkiintoaan minua kohtaan.
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka toki itsesi nolaamista.
Mitäs miehet vastaavat kysyttäessä naisen tärkeimpiä ominaisuuksia? Erittäin harva sanoo ensimmäisenä ulkonäön,se kuitenkin on tärkein suurimmalle osalle.
Mun exäni jaksoi valehdella monta vuotta ennen kuin joutui tunnustamaan ettei halua lasta uniaan pilaamaan. Hyvä jos selvisit kahdella kuukaudella.