Mitä järkeä on valehdella haluavansa lapsia?
Täällä saa koko ajan lukea, miten miehet joutuvat sanomaan että muka haluavat lapsia vaikka eivät oikeasti halua. Siis saadakseen naisen ja saadakseen suhteen. Tai jos suhteen aikana nainen sanoo, että hän haluaa lapsia niin miehet ainakin tämän palstan mukaan joutuvat suostumaan vasten tahtoisesti lasten tekoon etteivät menettäisi sitä naista kokonaan. En ymmärrä mitä järkeä tässä on. Voisiko joku mies tulla selittämään asian minulle. Pahimmillaanhan mies on pian kuin täi tervassa niiden lasten kanssa, joita ei halunnut, ja vaimo rilluttaa ties missä "omaa aikaa" viettämässä. Tai suuttuu miehen valehtelun paljastuttua, ja jättää miehen valehtelun takia. Ja tiedoksi kaikille miehille: ei kukaan nainen halua teitä pakottaa saamaan lapsia ilman että itse haluatte. Ei nainen halua lisääntyä sellaisen miehen kanssa, joka ei oikeasti halua lapsia.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
No siis... jos mies tällaisesta asiasta valehtelee ja niitä lapsia tekee, niin sitten on kyllä todella turha valittaa kun elämä ei olekaan sellaista kuin halusi. Itsepä valehteli ja lapsia teki. Siinä vaiheessa todella säälittävää ruveta uhriutumaan kun kamala paha nainen pakotti ja huijasi lapsia hankkimaan.
Niinpä. Siinä on pikemminki nainen huijattu yksinhuoltajaksi.
Ainoa ratkaisu on ruveta tekemään sitä lasta jo muutaman kuukauden sisällä tutustumisesta. Näin se asia tulee väkisin käsiteltyä ja joko saadaan se lapsi tai sitten suhde päättyy. Ei kannata arvailla kymmentä vuotta että mitenkähän tässä lopulta mahtaa käydä.
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan se on nimenomaan niin että NAISET eivät halua lapsia, miehet yleensä haluavat.
No halusi tai ei mutta mitä järkeä asiasta on valehdella?
Sitä järkeä että saa suhteen ja seksiä.Miten tämä voi olla noin vaikeaa tajuta?
Vi*un säälittävää ja säälittävät miehet on kautta aikain olleet naisten mielestä kaikkea muuta kuin haluttavia. Luulen, että tuossa on se syy, miksei ketään löydy ja keltään heru.
Luetko miesten ajatuksia vai uskotko niiden puheet? Veikkaan jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Ilmeisesti siis vastaus kysymykseeni on, että mies haluaa valehdella koska ei muuten saa pillua. Ok, ymmärrän. Maistuuko se valheella hankittu pillu sitten hyvältä? Onko hyvä mieli, että et saanut sitä rehellisesti ja omana itsenäsi, vaan se piti vähän kuin varkain ottaa?
Vaihtoehto on olla saamatta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee valheella hankitun maistuvuuteen,ei ole muutakaan tarjolla.Miehelle ei maistu seksi jonka hintana on lasten teko.
Saako nainen valehdella sinulle ihan mistä tahansa?
Mies ei tarvitse laaja-alaista henkistä yhteyttä naiseen halutakseen seksiä.Toisin kuin nainen.
Nyt oli kyllä päivän vitsi :D Vai että oikein laaja-alaista henkistä yhteyttä :D
Kuinka moni nainen hakee pelkkää seksisuhdetta? Ei kovin moni.
Johan vastasit itse miksi miehet valehtelevat,mitä vielä kyselet?
Minä haluan lapsia muttei löydy naista joka haluaisi lapsia. Ehkä naiset sitten osaavat päin naamaa sanoa että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan se on nimenomaan niin että NAISET eivät halua lapsia, miehet yleensä haluavat.
No halusi tai ei mutta mitä järkeä asiasta on valehdella?
Sitä järkeä että saa suhteen ja seksiä.Miten tämä voi olla noin vaikeaa tajuta?
Vi*un säälittävää ja säälittävät miehet on kautta aikain olleet naisten mielestä kaikkea muuta kuin haluttavia. Luulen, että tuossa on se syy, miksei ketään löydy ja keltään heru.
Luetko miesten ajatuksia vai uskotko niiden puheet? Veikkaan jälkimmäistä.
Naiset myös olettavat prostituutteja käyttäneen miehen kertovan asiasta heti paikalla jokaiselle vastaan tulevalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Ilmeisesti siis vastaus kysymykseeni on, että mies haluaa valehdella koska ei muuten saa pillua. Ok, ymmärrän. Maistuuko se valheella hankittu pillu sitten hyvältä? Onko hyvä mieli, että et saanut sitä rehellisesti ja omana itsenäsi, vaan se piti vähän kuin varkain ottaa?
Vaihtoehto on olla saamatta ollenkaan.
Mikähän se alapeukuttaja-naisten kuvittelema vaihtoehto on?
Voiko näin itsekkäitä ihmisiä edes olla? Huijaavat että haluavat lapsen ja pahimmillaan vievät naisen viimeiset hedelmälliset vuodet ja mahdollisuuden perheeseen? Sitten heitetään pois kuin roska ja uutta vaan tilalle?
Itse teen tuota joka suhteessa enkö vain lapsien suhteen. Osaan lukea naisia hyvin ja tiedän milloin kannattaa kertoa valkoinen valhe.
Minua ei todellisuudessa lapset kiinnosta eikä sellaisia koskaan tule - se mikä minua kiinnostaa on seksi ja sitä saan kiitos valheiden.
Pisin suhde on ollut kuusi vuotta kunnes nainen halusi lapsen. Vakiseksi kelpasi mutta helppo oli veivata nainen. Jättämiset hoidan joko suoraan kasvotusten (tämä useimmiten) tai sitten petän ja laitan kuvaa ihan vaan kiusalla.
Mitä hyödyn? Saan tietenkin mielihyvää ilmaisesta seksistä ja toinen ilmiselvä asia että saan estettyä naisen lisääntymisen ja kokonaiskuvassa vähennettyä suomen lisääntymisastetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan nyt osaa tätä selittää? Jokaiseen pariutumisketjuun asiaa kyllä jankataan.
Näinkin yksinkertainen asia on näköjään naisen logiikalla mahdoton tajuta - vaikka vielä vastasit itse useita kertoja kysymykseesi.
Aika yksinkertaista. Mies haluaa parisuhteen ja naisen, mutta ei välttämättä lasta riesaksi ja kolmanneksi pyöräksi suhteeseen. Useat naiset kuitenkin haluavat lapsen/lapsia, joten jos mies haluaa pitää juuri tämän suhteen, niin on kannattavaa sanoa, että juujuu, lapsia sitten "joskus" ja toivoa, että, että se "joskus" tulee vasta vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen tuota joka suhteessa enkö vain lapsien suhteen. Osaan lukea naisia hyvin ja tiedän milloin kannattaa kertoa valkoinen valhe.
Minua ei todellisuudessa lapset kiinnosta eikä sellaisia koskaan tule - se mikä minua kiinnostaa on seksi ja sitä saan kiitos valheiden.
Pisin suhde on ollut kuusi vuotta kunnes nainen halusi lapsen. Vakiseksi kelpasi mutta helppo oli veivata nainen. Jättämiset hoidan joko suoraan kasvotusten (tämä useimmiten) tai sitten petän ja laitan kuvaa ihan vaan kiusalla.
Mitä hyödyn? Saan tietenkin mielihyvää ilmaisesta seksistä ja toinen ilmiselvä asia että saan estettyä naisen lisääntymisen ja kokonaiskuvassa vähennettyä suomen lisääntymisastetta.
Te miehet olette sairaita! Jatkossa vaadin oikeudelta paperit jotka sitovat miehen lapsen tekoon ilman sitä ei seksiä irtoa! Toivottavasti kaikki naiset tekevät myös näin niin miehillä ei ole muuta vaihtoehtoa!
Vierailija kirjoitti:
Niin simppeli asia että kukaan ei jaksa selittää. Mies haluaa pillua, valehtelee haluavansa lapsia, saa pillua säännöllisesti sen aikaa kuin tahtoo. Kun valhe paljastuu, on aika valehdella uudelle naiselle jolloin saa myös vaihtelua.
Ts. mies joka ei etsi elämänmittaista suhdetta vaan haluaa ensisijaisesti panna, voi toki valehdella naiselle melkeinpä mistä vain sellaisesta asiasta, joka paljastuu vasta ajan myötä.
Tuohan siinä on taustalla, mutta oksettavaa toisen ajan ja elämän tuhlaamista. Odotappa vaan, jos minä tai joku muu nainen joka on saanut teistä tarpeekseen osuu kohdallesi. Se lasten teko alkaa sitten heti, kun olemme valmiita. Etenemme, sillä suhteen alkutaipaleen sanallisella sopimuksella ja oletamme, että pillerit saa jättää pois.
Toivotamme teille mukavia aikoja elarimaksujen parissa. Ennen ajattelin pillerin unohtelijoiden käytöksen olevan törkeää, mutta sehän on oikeastaan ihan kohtuullista saada rahallista korvausta siitä, että olet varastanut naiselta aikaa löytää hyvä kumppani lastensa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin simppeli asia että kukaan ei jaksa selittää. Mies haluaa pillua, valehtelee haluavansa lapsia, saa pillua säännöllisesti sen aikaa kuin tahtoo. Kun valhe paljastuu, on aika valehdella uudelle naiselle jolloin saa myös vaihtelua.
Ts. mies joka ei etsi elämänmittaista suhdetta vaan haluaa ensisijaisesti panna, voi toki valehdella naiselle melkeinpä mistä vain sellaisesta asiasta, joka paljastuu vasta ajan myötä.
Tuohan siinä on taustalla, mutta oksettavaa toisen ajan ja elämän tuhlaamista. Odotappa vaan, jos minä tai joku muu nainen joka on saanut teistä tarpeekseen osuu kohdallesi. Se lasten teko alkaa sitten heti, kun olemme valmiita. Etenemme, sillä suhteen alkutaipaleen sanallisella sopimuksella ja oletamme, että pillerit saa jättää pois.
Toivotamme teille mukavia aikoja elarimaksujen parissa. Ennen ajattelin pillerin unohtelij
Tarvitset sitä varten miehen nimen ja sukunimen. En kerro koskaan oikeaa henkilöllisyyttäni. Joudut itse kustantamaan mahdollisen lapsen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan lapsia muttei löydy naista joka haluaisi lapsia. Ehkä naiset sitten osaavat päin naamaa sanoa että ei kiitos.
Itse sanoin miehelleni toisilla treffeillä, etten ala porsimaan kenenkään kanssa. Saman ilmoitin kaikille muillekin miehille, joita siihen mennessä olin tapaillut ja siihen ne jutut kaatuivatkin miesten puolelta, jollen itse jostain muusta syystä todennut, että kiitos, mutta ei kiitos.
Minusta lapsiasia on sellainen, josta ei missään nimessä saa valehdella kumpaankaan suuntaan ja joka pitää ottaa puheeksi mahdollisimman aikaisin, koska siinä ei oikein voi kompromissia tehdä, jos molemmat ovat kannoissaan ehdottomia. Toisen mieliksi ei myöskään kannata lapsentekoon ryhtyä, siitä kärsivät lopulta kaikki ja eniten se lapsi.
Olisit siis tyytyväinen, että naiset sanovat suoraan ja päästävät sinut jatkamaan etsintöjä sen sijaan että huijaisivat sinut suhteeseen, jolla ei lopulta ole tulevaisuutta edes teoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotamme teille mukavia aikoja elari
Tarvitset sitä varten miehen nimen ja sukunimen. En kerro koskaan oikeaa henkilöllisyyttäni. Joudut itse kustantamaan mahdollisen lapsen elämän.
Älä nyt liikoja luule itsestäsi. Ei me minkään yhden yön suhteen kanssa niitä lapsia haluta. Kyllä siinä vaiheessa, kun niitä lapsia haluan mä tiedän susta kaiken. Työpaikkasi ja äitisi tyttönimen. Pöhkö.
Tässä oli puhe niistä miehistä jotka vuosia roikottaa naista suhteessa, lupaamalla lapsia. Sulle se suhteen saaminen ei taida olla tuttua puuhaa.
Edes Trumppi ei päästele näin selviä valheita...