Mitä järkeä on valehdella haluavansa lapsia?
Täällä saa koko ajan lukea, miten miehet joutuvat sanomaan että muka haluavat lapsia vaikka eivät oikeasti halua. Siis saadakseen naisen ja saadakseen suhteen. Tai jos suhteen aikana nainen sanoo, että hän haluaa lapsia niin miehet ainakin tämän palstan mukaan joutuvat suostumaan vasten tahtoisesti lasten tekoon etteivät menettäisi sitä naista kokonaan. En ymmärrä mitä järkeä tässä on. Voisiko joku mies tulla selittämään asian minulle. Pahimmillaanhan mies on pian kuin täi tervassa niiden lasten kanssa, joita ei halunnut, ja vaimo rilluttaa ties missä "omaa aikaa" viettämässä. Tai suuttuu miehen valehtelun paljastuttua, ja jättää miehen valehtelun takia. Ja tiedoksi kaikille miehille: ei kukaan nainen halua teitä pakottaa saamaan lapsia ilman että itse haluatte. Ei nainen halua lisääntyä sellaisen miehen kanssa, joka ei oikeasti halua lapsia.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasta halusi suhteen alusta alkaen - ja lupasin sitä että joskus saa. 6 vuoden jälkeen vaati lasta ja sitten vaihdoin toiseen.
Hyvin sain seksiä, muulla ei niin merkitystä.
Aika köyhältä kuulostaa sinun elämäsi. Tuon suhteen jälkeen oletkin loppuelämän sinkkuna ja salaisena rakastajattarena oma käsi. Esittelet hänet kolleegoillesi ja adoptiovanhemmillesi Henriettana. Mutta ainakin saat seksiä, muulla ei niin merkitystä. Huh.
Olen aina sinkku jolla on naisia ja samalla "suhteessa". Seksiä saan joka päivä niin paljon kuin vaan haluan.
Naiset ovat sinisilmäisiä, ei ole mun ongelma. Lapsia lupailen aina kun naisille lapset on kuin seksi miehille.
Harhoihin kannattaa hakea lääkitys, mutta ainakin sulla on vilkas mielikuvitus niin ei tule vanhana ja yksin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasta halusi suhteen alusta alkaen - ja lupasin sitä että joskus saa. 6 vuoden jälkeen vaati lasta ja sitten vaihdoin toiseen.
Hyvin sain seksiä, muulla ei niin merkitystä.
Aika köyhältä kuulostaa sinun elämäsi. Tuon suhteen jälkeen oletkin loppuelämän sinkkuna ja salaisena rakastajattarena oma käsi. Esittelet hänet kolleegoillesi ja adoptiovanhemmillesi Henriettana. Mutta ainakin saat seksiä, muulla ei niin merkitystä. Huh.
Olen aina sinkku jolla on naisia ja samalla "suhteessa". Seksiä saan joka päivä niin paljon kuin vaan haluan.
Naiset ovat sinisilmäisiä, ei ole mun ongelma. Lapsia lupailen aina kun naisille lapset on kuin seksi miehille.
Se on helppo sanoa noin ruudun toiselta puolen. En kuitenkaan näe mikä tuossa on epärealistista, sama kuin ihmisen hengittäminen. Toki sinun uskomisella ei ole merkitystä vaan mun nautinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Se on helppo sanoa noin ruudun toiselta puolen. En kuitenkaan näe mikä tuossa on epärealistista, sama kuin ihmisen hengittäminen. Toki sinun uskomisella ei ole merkitystä vaan mun nautinnolla.
Ei tokikaan ole epärealistista. Se on ihan yhtä realistista kuin se, että pilkka osuu omaan nilkkaan ja nainen tekee sulle temput niin saat maksella elarit lapsesta jos toisestakin. Kyllä sut koko kylä tuntee, vaikka itse kuvitteletkin olevasi ovela.
Miehillä on pelit ja vehkeet tiettyä tarkoitusta varten, siittämistä. Minkäs sille mahtaa, jos nainen käyttää sitä kuten luonto tarkoitti ja lisääntyy kanssasi. Vieläpä ihan yhteisymmärryksessä, kun olet niitä lapsia niin kovasti halunnut. Naisillakin on tarpeet ja niillä ihan yhtä paljon merkitystä heille kuin sinun panetuksellasi on sinulle.
En ehdi lukea koko ketjua, mutta tälläkin palstalla on lukuisia naisia kertonut jättäneensä salaa ehkäisyn pois, koska haluavat lapsen, vaikka mies ei. Eli aloitusviestin viimeinen lause on täyttä potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tokikaan ole epärealistista. Se on ihan yhtä realistista kuin se, että pilkka osuu omaan nilkkaan ja nainen tekee sulle temput niin saat maksella elarit lapsesta jos toisestakin. Kyllä sut koko kylä tuntee, vaikka itse kuvitteletkin olevasi ovela.
Miehillä on pelit ja vehkeet tiettyä tarkoitusta varten, siittämistä. Minkäs sille mahtaa, jos nainen käyttää sitä kuten luonto tarkoitti ja lisääntyy kanssasi. Vieläpä ihan yhteisymmärryksessä, kun olet niitä lapsia niin kovasti halunnut. Naisillakin on tarpeet ja niillä ihan yhtä paljon merkitystä heille kuin sinun panetuksellasi on sinulle.
En oleskele missään pikku kylissä vaan yli 200 000 ihmisen kaupungeissa. Kukaan ei tunne toisiaan, noh ehkä läheisimmät.
Siksi tämä toimiikiin. Yksikään nainen ei tiedä mun oikeaa nimeä.
Vierailija kirjoitti:
En ehdi lukea koko ketjua, mutta tälläkin palstalla on lukuisia naisia kertonut jättäneensä salaa ehkäisyn pois, koska haluavat lapsen, vaikka mies ei. Eli aloitusviestin viimeinen lause on täyttä potaskaa.
Sun viestisi on täyttä potaskaa. Kaksi päinvastaista asiaa ei sovi samaan yhtälöön.
Jos mies sanoo suhteen alussa haluavansa lapsen ja pitkin suhdetta myötäilee ja edelleen lupailee lapsia niin sehän on ihan täysin aiheellista olettaa, että mies haluaa lapsen. Nainen on ilmaissut suhteen ehdoksi lasten hankkimisen, joten miehellä on tiedossa, että lapsia on tulossa. Kenenkään ei ole pakko pillereitä syödä ja sehän on koko perheelle vain iloinen asia, jos niitä lapsia alkaa tulemaan.
Valehtelu ei kanna pitkälle. Ei kannata väittää haluavansa lapsia, jos ei niitä halua.
Koska niin moni mies on pelkkä lapanen. Itseasiassa tossukka-luonne on yleinen ongelma suomalaisissa ihmisissä muutenkin, mutta näin se ilmenee miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen. Minusta on kummallista, että naiset haluavat lapsia JONKUN miehen kanssa. Jättävät rakastamansa miehen, jos tämä ei lapsia halua. Surullista, miten geenit vedättävät ihmistä, ei ole mitään omaa tahtoa. Itselleni on tärkeämpää olla valitsemani henkilön kanssa. Olen huomannut, että suurimmalle osalle naisista lapset ovat tärkeämpiä kuin kumppani.
Ei helvetti mitä keskenkasvuisen lässytystä.
Suhteet päättyy. Jossain vaiheessa myös sen valitun kultamussukan kanssa. Siinä sitten iäkkäänä kuolemaa yksin odotellessasi olet varmasti tyytyväinen valintaasi.
Missään nimessä omasta toiveesta saada lapsi ei tule luopua jonkun toisen vuoksi.
Elämässä ei ole mitään muuta aidosti merkityksellistä kuin oma perhe.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä ja mieheni päätimme, että lapsia saisi tulla, jos on tullakseen. Kun niitä ei alkanut kuulua, kävimme testeissä, joissa todettiin, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä yhteisiä lapsia ei ole tulossa. Molemmat tykönämme pohdimme, onko jomman kumman halu saada lapsia suurempi kuin halu olla toistemme kanssa yhdessä. Ei ollut. Nyt avioliittoa on takana jo 18 vuotta, eikä ole kertaakaan kaduttanut, etten lähtenyt toista miestä etsimään paniikkitunnelmissa neljääkymmentä lähestyvänä epätoivoisena naisena.
Vierailija kirjoitti:
En oleskele missään pikku kylissä vaan yli 200 000 ihmisen kaupungeissa. Kukaan ei tunne toisiaan, noh ehkä läheisimmät.
Siksi tämä toimiikiin. Yksikään nainen ei tiedä mun oikeaa nimeä.
Usko mitä haluat, mutta kyllä me naiset isommissakin kaupungeissa puhutaan keskenämme ja tunnistetaan kaltaisesi pipipäät. Et vain ole niiltä harhoiltasi huomannut.
No, sinä vaikutit suhteen alussa henkilöltä, jonka kanssa olisin lapsia saattanut haluta. Suhteen jatkuessa vaikutit aina vaan vähemmän lapsieni äidiltä
Joten en lapsia kanssasi tehnyt - säästyimme paljolta- lapset on tehty sen Oikean naisen kanssa.
Rakastuin lapsiasian kanssa jahkaavaan mieheen. Ajattelin että tuskin muuttaa mieltään, mutta en halunnut erotakaan. Aikaa kului. En halunnut käyttää enää hormonaalista ehkäisyä ja jätin sen pois sanoen miehelle, että nyt on sitten hänen vastuulla hoitaa ehkäisyasiat. Ja kumma juttu, ei mennyt kauaa että olin raskaana.
Siinä teki molemmat osapuolet oman ratkaisunsa, koska ei voi väittää etteikö raskauden mahdollisuudesta tietäisi jos ehkäisyä ei ole käytössä. Ollaan onnellisia eli loppu hyvin kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, olisin jäänyt kiinni aikoja sitten. Naiset ovat yksinkertaisia eivätkä he tajua kun heillä pelataan. Siksi miehet yleensä on vakoojia kun pystyvät valehtelemaan ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen. Minusta on kummallista, että naiset haluavat lapsia JONKUN miehen kanssa. Jättävät rakastamansa miehen, jos tämä ei lapsia halua. Surullista, miten geenit vedättävät ihmistä, ei ole mitään omaa tahtoa. Itselleni on tärkeämpää olla valitsemani henkilön kanssa. Olen huomannut, että suurimmalle osalle naisista lapset ovat tärkeämpiä kuin kumppani.
Ei helvetti mitä keskenkasvuisen lässytystä.
Suhteet päättyy. Jossain vaiheessa myös sen valitun kultamussukan kanssa. Siinä sitten iäkkäänä kuolemaa yksin odotellessasi olet varmasti tyytyväinen valintaasi.
Missään nimessä omasta toiveesta saada lapsi ei tule luopua jonkun toisen vuoksi.
Elämässä ei ole mitään muuta aidosti merkityksellistä kuin oma perhe.
Puet omia preferenssejäsi johonkin "aidosti merkityksellisen" kaapuun.
Minusta puolison arvottaminen lisääntymisen yläpuolelle on aivan yhtä hyvä tai huono preferenssi. Henkilökohtainen valinta.
Kenenkään sukulinjoista ei tänne universumiin isossa perspektiivissä mitään jää, ja lyhyessä perspektiivissä ihan jokainen hoitokodissa yksin 99% päivistään kököttää. Jos elää sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
No jos mies väittää haluavansa lapsia, niin eihän nainen silloin tiedä lisääntyvänsä miehen kanssa joka ei halua lapsia. Jos se tossukka ei uskalla avata suutaan ja kertoa totuutta, niin silloin on ihan oma syy.
Pelimiehet valehtelee mitä vain saadakseen haluamansa. Eli toosaa ja vakisuhteen, mahdollisesti elättäjän ja kotihoidon. Kannattaisi suosia meitä kilttejä ja kunnollisia. Me ollaan rehellisiä.