Mitä tykkäätte tän naisen tyylistä?
https://www.instagram.com/p/BQN_dhLA9cX/
Mun mielestä ihan sika ihana 😍. Miks ruotsalaiset naiset osaa kaiken meitä paremmin 😭
Kommentit (27)
Naisen? Anteeks, mut luulin ihan oikeesti mieheksi. Ei varmaan erottaisi naiseksi ilman tissejä, tosi leveäharteinenkin vielä.
Ja mä en itse pidä tollasesta tyylistä. Mä tykkään pukeutua naisellisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Ei iske. En tykkää yhtään tuollaisista rennon urheilijamaisista ja vähän poikamaisista tyyleistä, en ikinä enkä kenelläkään. Mä taas rakastan mekkoja ja hameita, pitsiä, kauniita kenkiä ja huulipunaa. Eikä sellaisenkaan tyylin mikään överityttömäinen ja vaaleanpunainen tarvitse (eikä pidäkään) olla, voi olla ihan kunnolla särmää ja rokkiakin, mutta kuitenkin ne peruspilarit ja tietyt yksityiskohdat kun on naisellisia ja kauniita niin avot. Ihanaa. Mutta makuja on monia, aika moni viehättyy juuri sellaisista sporttisista ja rennoista tyyleistä. Mä taas en voisi kuvitellakaan pukeutuvani niin, tai ihailevani sellaista tyyliä.
Kävin tsekkaamassa ton linkitetyn tyylin, mä taas pidän siitä, mutta ehkä toi on vähä liian laitettu... mä rakastan miesten vaatteita ja staileja, koska ne on raikkaita, hyvin leikattuja, eikä yliseksuaalisoituja.
En ole koskaan ymmärtänyt naisellista tyyliä ja sen mukana tulevaa huomiohuoraamista. Enkä ymmärrä naisia, jotka kävelee piikkareilla kaatosateessa. Tässä taannoin yritin etsiä pitkiä urheilushortseja itselleni, mutta ei yhtäkään, missään! Oli tarjolla vain jotain minishortseja tai jotai joogahousuja, jotka nuoli muotoja. Oli pakko ostaa miesten puolelta...
Miksi minun pitäisi luokitella ja arvioida hänen ulkonäköä?
Kuvassa ihminen, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi luokitella ja arvioida hänen ulkonäköä?
Kuvassa ihminen, nainen.
Ei luokitella, mutta ihastella 😍
Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BQN_dhLA9cX/
Mun mielestä ihan sika ihana 😍. Miks ruotsalaiset naiset osaa kaiken meitä paremmin 😭
Oooo!! Farkut, tennarit ja t-paita. Sensaatiomaista! Niinhän se on, että kaikki merkittävät muotitrendit saapuvat ensin naapurimaahamme ja jatkavat sieltä sitten tänne meille. Maltahan odottaa, kyllä tuota omaperäistä, mutta tyylikästä yhdistelmää vielä nähdään vielä täälläkin ja ehkä jopa kyllästymiseen asti. Kohta kaikki pukeutuvat farkku-tennari-t-paita-komboon. :D
Ööh, voisi olla kaunis mies :D