Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin tärkeää että mies maksaa treffeillä?

Vierailija
11.02.2017 |

Tämähän on ollut tapa jo entisaikoina mutta vieläkin monet olettaa että miehen pitää maksaa esim. kahvit treffeillä. Olen samaa mieltä siinä että sillä tekee vaikutuksen, mutta miksei nainenkin voisi tehdä vaikutusta ja tarjota miehelle kahvin? On vaan tosi rasittavaa nähdä kuinka ihmiset haluaa tasa-arvoa mutta heti kun mies maksaa vain oman osuutensa treffeillä se on suuri turn off. Jotkuthan ajattelee että mies on moukka jos tarjoaa kahvin naiselle, ajattelee ettei nainen pystyisi itse maksamaan. Miten mies voi miellyttää kaikkia, mistä ne tietää haluaako nainen että hänelle tarjotaan vai ei? Mielestäni ei ole tasa-arvoa että miehen on maksettava vain koska hän on mies, eikä niin ajatteleva voi olla feministi. Ei feminismin kuulu olla sellaista että sitä kannatetaan silloin kun siitä hyötyy itse, mutta heti kun vastakkainen sukupuoli saa jotain niin motkotetaan miten epäkohteliasta ja väärin ja suuri turn off.

Olen siis nainen, jos sillä on mitään merkitystä.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin köyhää tai pihiä miestä ei kannata ottaa joka ei naiselle parin euron kahvikuppia tarjoa.

Vierailija
102/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osoittaa että mies on kiinnostunut. Jos ei maksa ei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua köyhää miestä. Saatika työtöntä miestä!

Vierailija
104/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä oikeastaan tätä keskustelua ollenkaan..... Saatan elää omassa kuplassani mutta mä en kerta kaikkiaan usko, että nykypäivän naisista löytyy sellaisia jotka maksattavat miehellään kaiken. Toisekseen en kerta kaikkiaan vaan jaksa uskoa, että on niin typeriä ja elämäänsä kyllästyneitä miehiä jotka todella kokovat, että jos naiselle maksaa kahvit ensitreffeillä, saa maksaa sitten kaikesta muustakin. Tämä on varmasti ihan hyvä urbaanilegenda mutta keksitään jo jotain uutta?

Toinen mitä jaksan ihmetellä on nuo itse treffit. Jos olette tavanneet jotain henkilöä alle neljä kertaa, miksi ihmeessä menette ravintolaan syömään tai elokuviin istumaan ? Minun mielestäni  muutamille ensimmäisille treffeille sopii hyvin vaikkapa Cafe Engel. Minä otan siellä muutenkin aina talon teen lämpimällä maidolla ja hunajalla, se on parasta teetä sitten miesmuistin! Sen ei tarvitse olla tuon monimutkaisempaa! Kiva kahvila jossa on mahdollisuus jutella rauhassa tai ainakin huutamatta. Siinä voi tutustua toiseen, nähdä vähän pöytätapoja, sitä miten henkilö suhtautuu esimerkiksi kahvilan työntekijöihin, tuijotteleeko muita naisia / miehiä, osaako muutenkaan olla edukseen julkisella paikalla. Muutama kuppi teetä ja kahvia ei varmasti kaada kenenkään taloutta. Ja kuten tuossa yksi mies jo sanoikin; naisen tason tunnistaa siitä, että viimeistään kolmansille treffeillä maksaa koko potin itse tai ainakin sitten sen santsiannoksen!

Nykyisin kumppanin kanssa tosiaan maksellaan miten sattuu, välillä mies maksaa kaiken, välillä minä, välillä maksetaan puoliksi tai mies maksaa ruokaa ja minä bensaa. Tämän rahan ei nykyaikana pitäisi olla mikään big deal, varsinkin kun suomalainen mies ei oikeasti ole edes niin varakas, että siitä aidosti taloudellisesti voisi hyötyä! Palkat Suomessa on melkolailla tasan ja sen erotuksenkin syö Verottaja.

Vierailija
105/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua köyhää miestä. Saatika työtöntä miestä!

Taas käy hyvin selväksi naisten motiivit miesten suhteen.

Vierailija
106/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä teidän kanssa 2 ja 3. Maksaminen on mukava ja kohtelias ele, ihan kuten oven avaaminenkin, mutta on hölmöä valittaa miten tahditonta oli kun toinen ei maksanut ja tehdä arvio kumppanista vain sen perusteella. Treffeille mennään tapaamaan kiinnostava ihminen eikä pitäisi keskittyä vain siihen saako ilmaisen kahvin vai ei.

ap

Månsterin miehet (suhteeseen asti päässeet) ovat kaikki olleet kohteliaita ja automaattisesti maksaneet ruokia ja juomia månsterille. Jos ei sen vertaa voi tehdä månsterin eteen treffeillä, niin olkoon ilman månsteria. Isossa osassa asioita månsteri on moderni nainen, mutta on muutama vanhanaikainen asia, joista hän pitää kiinni: mies kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä, mies kosii, ja kolmatta månsteri ei keksi nyt XD.

Vierailija
107/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi månsterin deittailut on deittailtu, toivottavasti lopullisesti XD Månsteri seurustelee<3

Vierailija
108/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Månsteri ei muutenkaan tyydy mihinkään 100% tasa-arvoiseen suhteeseen. Tarkoittaa sitä, että månsteri ei todellakaan matkustele ensitreffeille miehen lähelle vaan mies matkustelee månsterin luokse (siinä oli se kolmas juttu! XD) Parisuhteessa mies hieroo månsteria, ostaa välillä kukkia ja suklaata ja ajaa månsterin luokse usein. Månsteri ei suostu hyppimään miehen perässä ja luopumaan hemmotteluista. Toki hän itsekin hieroo miestä, mutta mies saa hieroa enemmän XD.

Vierailija
109/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin maksan viimeistään toisilla treffeillä kuluja. Olen monesti ensitreffeilläkin tarjoutunut maksamaan, mutta miehet ovat itse halunneet maksaa. Kompensoin näitä maksuja sitten esim. maksamalla viihdelippuja, poppareita, bensoja tms.

Vierailija
110/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
111/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
112/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat olla vähään tyytyväisiä naisia nämä jotka eivät missäännimessä halua että mies yrittää tehdä minkäänlaista vaikutusta :D turha sitten itkeä kun päädytty yhteen juuri sellaisen miehen kanssa ;)

Vierailija
113/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ollut tapa jo entisaikoina mutta vieläkin monet olettaa että miehen pitää maksaa esim. kahvit treffeillä. Olen samaa mieltä siinä että sillä tekee vaikutuksen, mutta miksei nainenkin voisi tehdä vaikutusta ja tarjota miehelle kahvin? On vaan tosi rasittavaa nähdä kuinka ihmiset haluaa tasa-arvoa mutta heti kun mies maksaa vain oman osuutensa treffeillä se on suuri turn off. Jotkuthan ajattelee että mies on moukka jos tarjoaa kahvin naiselle, ajattelee ettei nainen pystyisi itse maksamaan. Miten mies voi miellyttää kaikkia, mistä ne tietää haluaako nainen että hänelle tarjotaan vai ei? Mielestäni ei ole tasa-arvoa että miehen on maksettava vain koska hän on mies, eikä niin ajatteleva voi olla feministi. Ei feminismin kuulu olla sellaista että sitä kannatetaan silloin kun siitä hyötyy itse, mutta heti kun vastakkainen sukupuoli saa jotain niin motkotetaan miten epäkohteliasta ja väärin ja suuri turn off.

Olen siis nainen, jos sillä on mitään merkitystä.

Naisena olen täysin samaa mieltä kanssasi!

Todellisuudessa feministit eivät ole edes antaneet mitään sääntöjä miehille, joten miehet eivät edes tiedä miten niiden tulee toimia. Esimerkkinä pidettäköön juuri tätä maksamispakkoa. Feministit haluavat että miehet maksavat kaikki viulut ja silti heittävät bensaa liekkeihin heti jos mies maksaa ja uikuttavat kuinka he ovat orjan asemassa.

Suomalaiset miehet ovat venyneet kautta aikojen jotta naisilla olisi hyvä olla. He ovat kohteliaita ja he ovat hyväksyneet naisten ominaisuudet ja rakastaneet naisia.

Feministien olisi jo korkea aika kirjoittaa sääntökirja miehille - sekä myös itse noudattaa asettamiaan sääntöjä.

Tässä nähdää mitä tapahtuu kun naiset päästetään ideoimaan. Kukaan ei osaa asettaa minkäänlaisia rajoja tai puitteita joiden sisällä toimitaan. Feministit kulkevat kohti oman käden itsemurhaa. Miehet eivät tule nousemaan feministejä vastaan vaan he yksinkertaisesti kaikkoavat eivätkä halua edes parisuhdetta naisten kanssa. Naisten vaatimukset lisääntyvät ja mies on tuomittu häviämään teki hän sitten mitä tahansa naisten mieliksi. Ei saa olla sitä, mutta täytyykin olla sitä. Ei saa tehdä tätä, mutta täytyykin tehdä tätä. Suoraan sanottuna naiset pompottavat miehiä mielin määrin ja tuntuvat jopa nauttivat siitä.

Naisten on turha vedota siihen että miehet tekevät samoin. Eivät tee eivätkä ole koskaan tehneetkään!!!

Kun feminismi rantautuu Suomeen Ruotsista alkaa raaka peli. Miehet eivät edes tajua sitä vielä.

Miehet ovat aina pyrkineet olemaan rakastavissa väleissä naisten kanssa. Feministit taas lietsovat vihaa miehiä kohtaan jopa parisuhteiden sisällä. Ja peilaavat tietysti oman miesvihansa syyttäen miehiä naisvihasta :D

Loppupeleissä miehet voittavat, se on itsestäänselvää. Miehillä suhde naisellisiin ominaisuuksiin on kunnioittava ja rakastava. Naisilla on viha miehisiä ominaisuuksia kohtaan.

Ehkä filosofit ovat oikeassa siinä että näinä aikoina ihmisten tulee löytää molemmat sukupuolet itsestään. Löytää harmonia näiden kahden välillä - itsessään. Ei tarvita enää ulkopuolisia miehiä tai naisia.

Tosin feministeillä tulee olemaan vaikeata nimenomaan miesvihansa takia. He eivät tule löytämään harmoniaa itsessään, he jopa vihaavat naisellisia ominaisuuksia, miehisistä ominaisuuksista puhumattakaan. Feministit eivät tule kehittymään muun ihmiskunnan mukana.

Eräs viisas mies sanoi kerran näin: Sellainen ihminen joka pyrkii hallitsemaan kaikkea ulkopuolista, sellainen ihminen ei hallitse itseään. Itseään hallitsevalla ihmisellä ei ole tarvetta hallita ulkomaailmaa.

Feministeille tiedoksi että jättäkää suosiolla suomalaiset miehet rauhaan. Käyttäkää keinohedelmöitystä jos haluatte lapsia.

Mieheni on feministi. Enkä muunlaista olisi huolinutkaan.

Vierailija
114/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä, ja kyllä menneisyydessäkin miehetkin kyllä joutuvat laittautumaan treffeille.

Miksi naisille pitäisi maksaa seurasta? Tiedäthän, että sille on toinenkin ilmaus treffien lisäksi?

Naisten laittautuminen kestää pidempään. Jos pääset joskus naimisiin, niin tämäkin selviää sinulle moneen kertaan, kun odotat juhlieen lähtiessä vaimoa, joka puunaa itseään loputtomiin.

Jos kahvikupin hinta on sinulle kynnyskysymys, niin voit pyytää naisen vaikka kävelylle.

Nämä nykyiset kahvikuppivänkäämiset tuntuvat aivan käsittämättömiltä, kun muistelen ensimmäisiä treffejäni nykyisen mieheni kanssa. Olimme a la carte -ravintolassa ja söimme pidemmän kaavan mukaan, eikä mies tehnyt maksamisesta minkäänlaista numeroa.

Ei hinta, vaan periaate. Joko eletään modernissa yhteiskunnassa ja vaalitaan tasa-arvoa, tai sitten emme elä. Jos emme elä, niin se on samalla sitten päätetty kenen rooliin kuuluu esimerkiksi lastenhoito, ruuanlaitto ja kotiaskareet.

Minusta on hyvä, että pidät periaatteestasi kiinni ja toivon mukaan teet sen myös selväksi hyvin varhaisessa vaiheessa, mieluiten jo ennen niitä ensimmäisiä treffejä. Itse en nimittäin haluaisi noin mustavalkoiseen ja ajatusmaailmaltaan jäykkään ihmiseen edes tutustua, mutta etpä vastaavasti sinäkään varmasti minuun. Kertomalla ajatuksistasi hyvissä ajoin välttyisimme molemmat täysin turhilta treffeiltä.

Vierailija
115/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tarkkailla treffeillä onko miehessä piirteitä itsekkyydestä ja saituudesta, nämä miehet eivät sitä kahvikuppia tarjoa. Sitten ne miehet, jotka puhuvat tasa-arvosta/ feminismistä ja asiaa verukkeena käyttäen eivät tarjoa naiselle kahvikuppia niin he ovat katkeria naisille tai pelkäävät hyväksikäyttöä. Parin euron kahvikupista voi onneksi päätellä asioita, samoin miten mies tervehtii ja katsoo silmiin.

Minä jatkoin treffeiltä toisiin treffeihin vain niiden miesten kanssa, joiden seurassa oli hyvä olla, tuli olo, että hän on hyvä ihminen ja voin luottaa häneen. Toinen asia on etten kaipaa kovin mutkikasta ja synkää miestä, muutenkin elämässä voi tulla sutta ja sekundaa vastaan niin en jaksa mitään raskasta suhdetta, arvostan sitä, että molemmat yrittää tehdä hyvän elämänsä eteen asioita ja tekevät vielä toisistaan paremman ihmisen.

Jaa. Ja jos nainen odottaa, että mies maksaa, on se merkki siitä, että nainen hakee vain hyötyä treffikumppanistaan. Näin yksinkertaista se on.

Ihanko tosissasi ajattelet, että joku nainen kävisi läpi nettideitteihin liittyvän rumban vain saadakseen ilmaiset kahvit? Ajattelepa uudestaan.

Harvoinpa se siihen kahvintarjoamiseen kuulepas jää. Kohta on taas yksi naisten lahjojen, materian ja sirkushuvien vinkumispäivä, ystävänpäivä edessä. Lisäksi tuo asenne on merkki siitä, että miehen pitää jatkossakin laittaa varojaan naisen "miellyttämiseen".

Minkä ihmeen takia sinä haluat juuri niitä naisia, jotka kaipaavat lahjoja kaupallisena juhlapäivänä? Meitä toisenlaisiakin on vaikka kuinka paljon. Mutta ei, väenvängällä pitää saada juuri sellainen nainen, jota pitää lahjoa materialla ja sirkushuveilla.

Minä en odota mieheltäni huomenna yhtään mitään. Itse aion hemmotella häntä hänen lempiruoallaan.

Vierailija
116/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensimmäisillä treffeillä päätetään, kummalle kuuluu kodinhoito, ruuanlaitto, pyykkäys ja lastenhoito, niin todellakin ensitreffeillä haen miehen kotoa, avaan ovet, autan takin päältä ja taas päälle, autan tuolin kanssa, tilaan ruuat pitkän kaavan mukaan, tarjoan niin viinit kuin shampanjat ja maksan koko lystin. Voin vielä ostaa kukkakimpun ja hankkia paikalle viulistin soittamaan romanttisia kappaleita. Voin myös kantaa miehen rapakoiden kohdalla tai jos mies on satakiloinen, niin heilautan takin rapakkoon, jotta mies pääsee yli kuivin jaloin.

Jos noin halvalla saan ilmaisen kodinhoitajan 50 vuodeksi, niin sijoitus on liki ilmainen. Tarjoamalla kahvit ja pullat en moista kyllä odota.

Vierailija
117/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
118/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kahden euron kahvikupilla palstamammat suostuvat toisille treffeille, oli mies minkälainen tahansa?

Jepjep.

Vierailija
119/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kahden euron kahvikupilla palstamammat suostuvat toisille treffeille, oli mies minkälainen tahansa?

Jepjep.

Annatko sen kommentin numeron, missä näin todettiin, kiitos!

Vierailija
120/126 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Ei vaan jos nainen ei saa mieheltä materiaalista hyötyä treffeillä, ei tosia treffejä tule oli mies millainen tahansa.

Nainen ei primitiivisen käyttäytymisen takia pysty keskittymään treffeillä ihmiseen vaan siihen miten paljon voisi miehestä hyötyä, nyt ja tulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän