Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yökukkujat...

Vierailija
11.02.2017 |

Miten selviätte tässä aamuihmisten maailmassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo töitä, tai mitään muutakaan syytä herätä säännöllisesti.

Vierailija
2/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Väsyttää ja vituttaa. Joudun nukkumaan kun olo on energisin, enkä edes saa unta silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selviäkään, pitää vetää unilääkkeitä että unirytmini pysyisi edes jotenkin muun maailman tahdissa.

Vierailija
4/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kamut selviää naimalla riittävästi. Hyvin tulee uni.

Vierailija
5/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ekalla vastaajalla.

Oon aina ihmetelly miten ihmiset pystyy käydä tavallisissa päivätöissä, mut ilmeisesti herääminen aikaisin ei ole kaikille samanlaista kidutusta kuin mulle.

Onhan niitä toki sellaisiakin töitä, joihin ei tarvitse herätä aikasin aamulla, onkohan työssäkäyvät yökukkujat tietoisesti valinneet juuri sellaisia töitä – vai taisteleeko moni kaikesta huolimatta päivätöissä noiden aamuherätysten kanssa? Mikä tahdonvoima!

Vierailija
6/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin alan, jossa voin tehdä iltavuoroja. Kaveita tapaan niin ikään iltapäivisin ja iltaisin, kun he ovat päässeet töistä. Tapaamispäiväksi valitaan minun tai molempien vapaapäivä. Ei tuossa ole mitään ongelmaa.

Vierailija
7/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakuuttunut siitä, että virkeänä herääminen on joku aamuvirkkujen salaliitto. En ole ikinä, siis ikinä herännyt virkeänä aamulla. Vaan kun saan nukkua oman rytmini mukaan. Pelkkä herätyskellon ääni nostaa aina sen vitutuskäyrän kattoon.

Vierailija
8/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ensin vuorotyötä ja nyt etätyötä. Kukaan ei välitä, kirjoitanko raporttia klo. 8 aamutta vai illalla. 

Vierailija
9/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rytmiä pysty muuttamaan?

Itse valvon helposti myöhään ja jos yhtään on vapaata tulee valvottua heti klo24 tai yli,mutta en saa aamulla nukuttua yli klo8.00

Silti en ikinä ole virkeä aamulla.

Töissä kun on koomaillut muutaman päivän ilman päiväunia,alkaa pystymään käymään nukkumaan klo22 aikoihin.

Vierailija
10/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vakuuttunut siitä, että virkeänä herääminen on joku aamuvirkkujen salaliitto. En ole ikinä, siis ikinä herännyt virkeänä aamulla. Vaan kun saan nukkua oman rytmini mukaan. Pelkkä herätyskellon ääni nostaa aina sen vitutuskäyrän kattoon.

Ymmärrän sua. Olen vitutuksesta hajottanut kaksi herätyskelloa paiskaamalla ne seinään. Se oli niiden kellojen syy, herättivät kesken unien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi