Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Infowars-kuuntelijoita?

Vierailija
11.02.2017 |

Infowars-uutisverkosta on tullut yksi Yhdysvaltain vaikutusvaltaimmista medioista. Itse olen alkanut katsomaan Alex Jones Channelia youtubessa ja lukemaan ulkomaan uutiseni hesarin sijaan Infowars.comista. Onko täällä muita suomalaisia valveutuneita?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jo foliopuku? Olen lukenut Alex Jonesin juttuja ja on se kyllä niin foliohattu että huh huh 🙄

Vierailija
2/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta Aika pelottavan usein ollut viime aikoina oikeassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Infowars :D

Vierailija
4/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jo foliopuku? Olen lukenut Alex Jonesin juttuja ja on se kyllä niin foliohattu että huh huh 🙄

Mitäs sitten, eihän kukaan käskenyt uskomaan kaikkea mitä siellä sanotaan.

Vierailija
5/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut joskus jotakin. Tajuat kai, että Alex on itsekin "niitä". Eli hallitu paljastelija, joka "paljastaa", mitä halutaan ja siinä muodossa kuin halutaan. Sama homma kuin vaikka Jesse Ventura. 

Vierailija
6/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tosin infowars ei enää ole tarpeeksi kovaa kamaa ja otan useammin LSD:tä. 

Vierailija
7/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaako joku täällä Venturaa oikeasti Alex Jonesiin?? Ventura on seinähullu salaliittoteoriikko, Jones taas ihan oikea, pätevä journalisti

Vierailija
8/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaako joku täällä Venturaa oikeasti Alex Jonesiin?? Ventura on seinähullu salaliittoteoriikko, Jones taas ihan oikea, pätevä journalisti

Ottamatta kantaa persooniin, molemmat ovat eliitin omia tekopaljastelijoita. 

Vierailija
9/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan kiristää sitä foliohattua hieman..

Ap

Vierailija
10/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan kiristää sitä foliohattua hieman..

Ap

Paraskin puhuja =D

Vierailija
11/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallittu paljastelija on oikea termi. Anmattilaisinfosekoittajia joissa taitavasti sekoitetaan karmeaan totuuteen sitten huuhaata kuten alienit ja aaveet. Silloin tuota karmeutta päivittelevät saavat hörhön maineen. Erittäin taitavasti junailtu juttu. Vuotajat Snowden ja kumpp samanlaisia kaksoisagentteja .

Vierailija
12/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallittu paljastelija on oikea termi. Anmattilaisinfosekoittajia joissa taitavasti sekoitetaan karmeaan totuuteen sitten huuhaata kuten alienit ja aaveet. Silloin tuota karmeutta päivittelevät saavat hörhön maineen. Erittäin taitavasti junailtu juttu. Vuotajat Snowden ja kumpp samanlaisia kaksoisagentteja .

Ihanaa, että edes joku toinen lisäkseni tajunnut jutun juonen ja kiitos oikeasta termistä!

Vierailija
13/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän infowarsista koska kannattavat Trumppia.

Vierailija
14/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän infowarsista koska kannattavat Trumppia.

Niin, totta kai pitävät, koska Trump on taas sitten puolestaan hallittu valeoppositio. Ihan käsikirjoitettua koko soppa, näillä kaikilla osapuolilla. 

Vierailija
15/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Infowars on uutisoinut aaveista? Tai alieneista?

Vierailija
16/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että infowarsia kuuntelevat ovat sekaisin mutta näköjään vieläkin hullumpia ihmisiä löytyy :D

Vierailija
17/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Alienit ja Aaveet voivat totta. Ei olla vielä pystytty luotettavasti asiaa todistamaan.

Vierailija
18/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut joskus jotakin. Tajuat kai, että Alex on itsekin "niitä". Eli hallitu paljastelija, joka "paljastaa", mitä halutaan ja siinä muodossa kuin halutaan. Sama homma kuin vaikka Jesse Ventura. 

Vertaat tosissasi Jesse Venturaa Alex Jonesiin? :D

Vierailija
19/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson Infowarssia päivittäin, suurimman osan youtube-videoista olen viimeisen vuoden aikana nähnyt. Töissä sitten lueskelen sivustoa. Täytyy kyllä sanoa että uskomattoman naiiveja ihmisiä suomesta löytyy

Vierailija
20/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni kyllä väärin päin. Tosin ei Ventura nyt varsinaisesti journalisti ole, mutta hyvä tyyppi, asioista perillä ja hyvien puolella. Alex Jones taas on Trump ja alt-right -jengiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän