Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita Infowars-kuuntelijoita?

Vierailija
11.02.2017 |

Infowars-uutisverkosta on tullut yksi Yhdysvaltain vaikutusvaltaimmista medioista. Itse olen alkanut katsomaan Alex Jones Channelia youtubessa ja lukemaan ulkomaan uutiseni hesarin sijaan Infowars.comista. Onko täällä muita suomalaisia valveutuneita?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rovaniemellä on Haarp tutkimuskeskus myös ja Luukanen oli sieltä

Luukastakin ollaan voitu viedä mennen tullen.

Vierailija
62/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oommä kaiken kuullu mut et Alex Jones muka eliitin juoni, jossain se raja menee :D uskon ihan oikeasti enemmän kalaihmisiin kuin tähän :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowden alieneista:)!

Tai sitten ei

Vierailija
64/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oommä kaiken kuullu mut et Alex Jones muka eliitin juoni, jossain se raja menee :D uskon ihan oikeasti enemmän kalaihmisiin kuin tähän :D

No eihän se eläis pi tkään ellei olisi jo se faktum pelkästään. Eikä Snowdenkaan pomppisi noin Venäjälle ellei olisi osa isompaa hämäystä.

Vierailija
65/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eliitti tappaisi Jonesin se vaan lisäisi Infowarsin suosiota ja avaisi yhä useamman ihmisen silmät.

Vierailija
66/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Alex Jones ole ainoa joka on perillä näistä eliitin touhuista

Vierailija
67/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Infowars on uutisoinut aaveista? Tai alieneista?

No kuuntele itse:

Vierailija
68/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Alex on siis militaarin liituraitaleo:)! Oikein conmanin perikuva . Irakin informaatioministeri tuli mieleen, siinä se oli puhtaimilleen hiottu sekoite kaikelle propagandaan ihastuneelle.

Vierailija
69/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuuntele itse:

Oon kyllä nähnyt kyseisen pätkän. Mitä tossa ihmeellistä? Varmaan suurin osa ihmisistä uskoo että maan ulkopuolella on elämää.

Vierailija
70/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

www://fitzinfo.wordpress.com/2015/10/31/why-is-alex-jones-telling-us-about-his-deep-masonic-roots/

Vierailija
71/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino hallita vaarallisinta oppositiota on johtaa sitä itse - periaate johtaa näitä ammattialexeja . Siksi ne käyttävät eliitin symboleita ja sionistien myös.

Vierailija
72/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan A J on väline sille, että saadaan nostatettua vastarinta ja levottomuuksia ja sitten tulee police state ja pistää homman kuriin. Eli promotaan oikeasti sitä, mitä muka juuri yritetään vastustaa. Käy se mainostaminen niinkin.

Vierailija
73/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut siis ihan oikeasti seuraavat feikkiuutisia? Miksi?

Vierailija
74/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuuntele itse:

Oon kyllä nähnyt kyseisen pätkän. Mitä tossa ihmeellistä? Varmaan suurin osa ihmisistä uskoo että maan ulkopuolella on elämää.

Se että se on kuule maapäällinen militaari joka syöttää tarinaa alieneista ja reptiliaaneista koska ne operaatiot pysyväy peitossa. Siellä on ihan ihmisiä:)! Juuri näin harhautettu.

Vierailija
75/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut siis ihan oikeasti seuraavat feikkiuutisia? Miksi?

Niistä voi oppia jos osaa tulkita . Tunne vihollisesi. Näitten symboleita ja logiikkaa oppii lukemaan.

Vierailija
76/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www://fitzinfo.wordpress.com/2015/10/31/why-is-alex-jones-telling-us-about-his-deep-masonic-roots/

Harmi en saa aukeemaan linkkiä

Vierailija
77/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breitbart ja Infowars nykyään ainoita uutissivustoja joiden tarkoituksena ei ole harhaanjohtaa

Vierailija
78/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Alex Jones ole ainoa joka on perillä näistä eliitin touhuista

Kai se nyt on perillä, kun se on osa sitä.

Vierailija
79/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breitbart ja Infowars nykyään ainoita uutissivustoja joiden tarkoituksena ei ole harhaanjohtaa

Ei sellaisia kanavia ole kuin marginaalissa ja yleensä puhuja ei elä yhtä hyvin ja pitkään kun puhuu totta yhtään, mikä vaarantaisi eliitin projektin. Yksittäisissä päissä seuraaminen massana on mahdollista ja sitä tapahtuu enemmän kuin eliitti ikinä arvaakaan. Siksi ne yrittävät kontrolloida niin paljon jokaista joka ajattelee itse ja erityisesti älymystöä. Virkamiehet saavat huseerata rauhassa sillä pelaavat rahapussiinsa valtion orjina mutta muut ovat vaarallisempia sillä kaikkia ei voi kiristää millään.

Vierailija
80/105 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anthony Cumia on hauska, oli aikasemmin Opie and Anthony ohjelmassa. On välillä Infowarsissa.

Alex Jonesin haastattelu Smashing Pumpkinsin laulaja Billyn kanssa on mielenkiintonen.

The Rubin Report, Billy Maher ja muut on parempia kuin Alexin raakkuminen. Noin yleensä.