Onkohan muita kaltaisiani miehiä Suomessa?
Joskus nuorena aikuisena 18-25 vuotiaana ikäiseni ja nuoremmat naiset tuntuivat täysin saavuttamattomilta ja kaukaisilta olennoilta. Monet muut ikätoverimiehet kyllä olivat parisuhteissa jo +16-vuotiaina mutta minä en.
Lopulta luovutin kun alkoi 30 ikävuotta lähestymään.
Nyt olen jo yli 40-vuotias kokematon mies. Vinkkini tuleville äideille: älkää synnyttäkö kaltaisiani poikalapsia. Heille tulee vain kärsimystä elämään.
Kommentit (39)
Joka maan miehet syyttävät juuri oman maansa naisia maailman nirsoimmiksi.
Älä syytä äitiäsi omista ongelmistasi, tuskin äitisi tiesi, millaisen friikin pullauttaa ulos.
Kannattaisi elää omaa elämäänsä eikä yrittää elää jonkin mielikuvitusnaisen kautta. Parisuhteet ovat yliarvostettuja
On kyllä totta että kannattaa lisääntyä vain hyvälaatuisten miesten kanssa
Et ole! Nopeasti laskettuna pelkästään minun ystävä piiristä löytyy viisi sinun kaltaista itseni mukaan lukien. Hyvä puoli tässä on se että kun koko ikänsä olet naisille vain ilmaan ja näin kolmenkympin paremmalla puolella et enää edes halua juosta naisten perässä niin voi itse kohdella naisia kuin ilmaan
Vierailija kirjoitti:
Et ole! Nopeasti laskettuna pelkästään minun ystävä piiristä löytyy viisi sinun kaltaista itseni mukaan lukien. Hyvä puoli tässä on se että kun koko ikänsä olet naisille vain ilmaan ja näin kolmenkympin paremmalla puolella et enää edes halua juosta naisten perässä niin voi itse kohdella naisia kuin ilmaan
Kukaan ei huomaa jos näkymätön ihminen kohtelee sitä kuin ilmaa, mutta hyvä jos voimaannut tuosta.
Vierailija kirjoitti:
On satoja tuhansia sunlaisia miehiä. Suomi naiset on maailman nirsoimpia joten kokemattomia miehiä on paljon.
Se on kyllä miehen kehitysvammasta kiinni, ettei seuraa löydä. Ap:nkin jutut viisivuotiaan tasoisia. Ja se, että äitiään syyttää omasta kyvyttömyydestään, on ehdoton red flag. Syytä vttu isääs, luuseri. Kasvoit isäksesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinun äidinkielesi ei ole suomi. Kuin ilmaa, iigor.
Ette te osaa kohdella naisia kuin ilmaa. Te mulkoilette naisia kuola valuen kuin sonnit uutta porttia. Kuin koomiset rehupuntit maalaiskomedioissa.
Vierailija kirjoitti:
ja seuraavassa hengenvedossa huorittelevat. On se jännä: jos et anna, olet nirso ja jos et anna, olet huo ra. Ei voi voittaa näiden i d a r i en kanssa, joten hankkikaamme parempia miehiä muualta. Ja sehän on helppoa, koska he tulevat tänne itse työsoppari taskussa maailman kauneimpien ja vapaimpien vaaleiden viikinkinaisten perässä, joita kotimaan pienet kää pi öt pelkäävät kusi housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Älä syytä äitiäsi omista ongelmistasi, tuskin äitisi tiesi, millaisen friikin pullauttaa ulos.
Äiti pojastaan pappia toivoi, poika vain lauloi ja joi. Ja ap ei tee niitäkään vaan piehtaroi omassa paskassaan. Syyttäköön tosiaan isäänsä kun ei itsekritiikkiin pysty, aikuinen mies.
Olet ns. Incel, en näe muuta mahdollisuutta kun narun jatkoksi vaan
Voi hellanlettas jos pillun puute saa sinut kokemaan kaiken muun elämässäsi pelkkänä kärsimyksenä. Mene munkkiluostariin jos on niin vaikea kestää elämää vapaana pallillisena. Ja lopeta tuo lapsellinen äidin syyttely, ei sinun pillufantasiansa hänen vikansa ole.
Yllättäen taas äitiä syytetään ja naista vastuullisestaan idiootin miehen ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja seuraavassa hengenvedossa huorittelevat. On se jännä: jos et anna, olet nirso ja jos et anna, olet huo ra. Ei voi voittaa näiden i d a r i en kanssa, joten hankkikaamme parempia miehiä muualta. Ja sehän on helppoa, koska he tulevat tänne itse työsoppari taskussa maailman kauneimpien ja vapaimpien vaaleiden viikinkinaisten perässä, joita kotimaan pienet kää pi öt pelkäävät kusi housuissa.
Niinpä. Jos nainen panee niin tekee väärin, jos ei niin tekee väärin, jos kasvattaa lapsensa niinkuin ap:n äiti niin sekin on väärin. Hyppää kalliolta ap.
Vierailija kirjoitti:
On satoja tuhansia sunlaisia miehiä. Suomi naiset on maailman nirsoimpia joten kokemattomia miehiä on paljon.
Saat kyllä omantasoisesi naisen, mitta sinulle ja kaltaisillesi ei kelpaa omantasoisesi, koska olette niin nirsoja ja kranttuja. Vain InstaBeibet ja missukat on teille naisia, muita ette edes huomaa. Turha sinun on itkeä ja naisia syyttää, kun vika löytyy ihan itsestäsi.
"Kukaan ei näe minua, joten aion olla näkymätön!"
Tyhmin pullistelu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä miehen kehitysvammasta kiinni, ettei seuraa löydä. Ap:nkin jutut viisivuotiaan tasoisia. Ja se, että äitiään syyttää omasta kyvyttömyydestään, on ehdoton red flag. Syytä vttu isääs, luuseri. Kasvoit isäksesi.
Vikahan ei näillä ole koskaan itsessä, vaan äidissä, naisten nirsoudessa ja yhteiskunnassa. Jos vika olisi itsessä niin joutuisi itse tekemään jotain, mutta kun syyttää muita, varsinkin naisia, niin ei joudu, voi jatkaa edelleenkin saamatonta elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat kyllä omantasoisesi naisen, mitta sinulle ja kaltaisillesi ei kelpaa omantasoisesi, koska olette niin nirsoja ja kranttuja. Vain InstaBeibet ja missukat on teille naisia, muita ette edes huomaa. Turha sinun on itkeä ja naisia syyttää, kun vika löytyy ihan itsestäsi.
Näin se on, mutta näiden omantasoiset naiset on liian rumia ja värittömiä ja aikaansaamattomia. Ei sellaisen kanssa viitsi...pitää olla 20- vuotias missin näköinen kaunotar, joka vielä tekee näiden puolesta kaiken. Eli äiti, pillu, kodinkone, psykologi, maksaja, terveyskonsultti samassa.
Jos oikeasti haluat päästä eteenpäin tuosta:
Mene psykologin tai papin juttusille tuosta. Tai oikeastaan ilman piikittelyä, toisena miehenä, kehotan menemään luostariin puhumaan munkkien kanssa ja kysymään heiltä neuvoa.
En tarkoita, että sinun tarvitsee ryhtyä munkiksi, mutta kannattaa ensin yrittää voittaa pahimmat ongelmat. Munkeilla voi olla viisaita ajatuksia.
Kun olet käsitellyt kokemuksia ja pahimmat ongelmat itsessäsi, on helpompi tutustua muihinkin ilman ajatusvääristymiä. Intohimon voittaminen itsessä, itsehillinnän löytäminen, on tärkeä kamppailu myös.