Muita Infowars-kuuntelijoita?
Infowars-uutisverkosta on tullut yksi Yhdysvaltain vaikutusvaltaimmista medioista. Itse olen alkanut katsomaan Alex Jones Channelia youtubessa ja lukemaan ulkomaan uutiseni hesarin sijaan Infowars.comista. Onko täällä muita suomalaisia valveutuneita?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut joskus jotakin. Tajuat kai, että Alex on itsekin "niitä". Eli hallitu paljastelija, joka "paljastaa", mitä halutaan ja siinä muodossa kuin halutaan. Sama homma kuin vaikka Jesse Ventura.
Vertaat tosissasi Jesse Venturaa Alex Jonesiin? :D
Joo, samalla tavalla kuin että ovat molemmat amerikkalaisia tms. Etkö tajua etten vertaa heitä henkilöinä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaako joku täällä Venturaa oikeasti Alex Jonesiin?? Ventura on seinähullu salaliittoteoriikko, Jones taas ihan oikea, pätevä journalisti
Nyt meni kyllä väärin päin. Tosin ei Ventura nyt varsinaisesti journalisti ole, mutta hyvä tyyppi, asioista perillä ja hyvien puolella. Alex Jones taas on Trump ja alt-right -jengiä.
Jonesilla tai trumpilla ei mitään tekemistä alt rightin kanssa. Molemmat ovat libertaareja/paleokonservtiiveja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaako joku täällä Venturaa oikeasti Alex Jonesiin?? Ventura on seinähullu salaliittoteoriikko, Jones taas ihan oikea, pätevä journalisti
Nyt meni kyllä väärin päin. Tosin ei Ventura nyt varsinaisesti journalisti ole, mutta hyvä tyyppi, asioista perillä ja hyvien puolella. Alex Jones taas on Trump ja alt-right -jengiä.
Jonesilla tai trumpilla ei mitään tekemistä alt rightin kanssa. Molemmat ovat libertaareja/paleokonservtiiveja
Eli samaa jengiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli samaa jengiä.
Alt Right on libertaarinen/ paleokonservatiivinen ryhmä???
Vierailija kirjoitti:
Alexin mukaan englannissa on geneettisesti muunneltuja kalaihmisiä:
Totta puhuen en ymmärrä ihmisiä jotka haluavat vaihtoehtoisia "faktoja" yleisesti tunnustetuille tosiasioille. Olen kyllä käyttänyt internetiä informaatiolähteenä jo ennen kuin WWW:tä oli olemassa. Internetissä on alakulttuureja ja tietoa asioista joita aikaisemmin oli vaikea löytää. Mutta sille että "kyseenalaistetaan" yleisesti tunnettuja faktoja en näe juurikaan arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallittu paljastelija on oikea termi. Anmattilaisinfosekoittajia joissa taitavasti sekoitetaan karmeaan totuuteen sitten huuhaata kuten alienit ja aaveet. Silloin tuota karmeutta päivittelevät saavat hörhön maineen. Erittäin taitavasti junailtu juttu. Vuotajat Snowden ja kumpp samanlaisia kaksoisagentteja .
Ihanaa, että edes joku toinen lisäkseni tajunnut jutun juonen ja kiitos oikeasta termistä!
Kiitoksia tämä on realistisin arvio jonka olen ihan tykönäni tehnyt . Kettumaisinta on että tuossa ollaan pelattu tyhmemmät kuuntelijat täydelliseen koukkuun . Pitää olla vielä yksi kierros edellä että homma avautuu. Kiitos sinulle että olet olemassa:)! Minäkään en tunne muita täältä.
Voisi olla mun näppikseltä =)
Aika helposti saadaan ihmiset johdettua harhaan eivätkä tajua, että molemmilla orkestereilla on sama johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli samaa jengiä.
Ei alt-right ole mikään homogeeninen ryhmä, tavoitteet on kuitenkin samat kaikilla. Valtio paskaksi, muslimit ja muut vähemmistöt hirteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexin mukaan englannissa on geneettisesti muunneltuja kalaihmisiä:
Totta puhuen en ymmärrä ihmisiä jotka haluavat vaihtoehtoisia "faktoja" yleisesti tunnustetuille tosiasioille. Olen kyllä käyttänyt internetiä informaatiolähteenä jo ennen kuin WWW:tä oli olemassa. Internetissä on alakulttuureja ja tietoa asioista joita aikaisemmin oli vaikea löytää. Mutta sille että "kyseenalaistetaan" yleisesti tunnettuja faktoja en näe juurikaan arvoa.
Sekö ei ole yleisesti tunnettu fakta että eliitit ovat tehneet ihmiskokeita joissa muiden eläimien genetiikkaa sekoitetaan ihmis-sikiöön?? Taitaa olla sunkin aika herätä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli samaa jengiä.
muslimit ja muut vähemmistöt hirteen.
Arvasin että oli provo..
En jaksa katsoa. Jos vierelläni olisi kiltti nainen lämmittelemässä niin jaksaisin katsoa. On häneltä kyllä hyvää juttua lähtenyt. Varsinkin se oli hyvä heitto että jos olet jo maininnut sammakon niin olet äidinnussija koska äitisi sanoi että hän ei ole sammakko. Tämä ei ollut päättely vaan opetus nähdystä realiteestä. Info sanakin on hyödyllinen jos se on käytettävissä.
Ap, tässä sinulle aidosti kiinnostava blogi. Lue riittävän paljon, että saat käsityksen kokonaisuudesta.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/p/blog-page_27.html
Paul Joseph Watson on paras! Niillee videoille sa oikeasti nauraa!
Tulee luettua silloin tällöin. Videoita en ole pahemmin katsonut, Jonesilta tulee niin paljon asiaa putkeen kurkku suorana huutaen että vaikea pysyä perässä, vaikka totta suurimmaksi osaksi puhuukin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän infowarsista koska kannattavat Trumppia.
Niin, totta kai pitävät, koska Trump on taas sitten puolestaan hallittu valeoppositio. Ihan käsikirjoitettua koko soppa, näillä kaikilla osapuolilla.
Amen juuri näin, lanttu vaan vaihtuu mutta homma etenee.
Www.infowars.com oli joskus mulla aloitussivuna ja tuli luettua lähes kaikki artikkelit. Mielenkiinto lopahti kun ymmärsin ettei muut ihmiset ymmärrä lähteä mukaan eliitin vastaiseen operaatioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallittu paljastelija on oikea termi. Anmattilaisinfosekoittajia joissa taitavasti sekoitetaan karmeaan totuuteen sitten huuhaata kuten alienit ja aaveet. Silloin tuota karmeutta päivittelevät saavat hörhön maineen. Erittäin taitavasti junailtu juttu. Vuotajat Snowden ja kumpp samanlaisia kaksoisagentteja .
Ihanaa, että edes joku toinen lisäkseni tajunnut jutun juonen ja kiitos oikeasta termistä!
Kiitoksia tämä on realistisin arvio jonka olen ihan tykönäni tehnyt . Kettumaisinta on että tuossa ollaan pelattu tyhmemmät kuuntelijat täydelliseen koukkuun . Pitää olla vielä yksi kierros edellä että homma avautuu. Kiitos sinulle että olet olemassa:)! Minäkään en tunne muita täältä.
Voisi olla mun näppikseltä =)
Aika helposti saadaan ihmiset johdettua harhaan eivätkä tajua, että molemmilla orkestereilla on sama johtaja.
Kyllä näin. Laajakaista- periaattella ne johtavat kaikkia oppositioita itse. Ja nauravat päälle kun se Junes Lokkineen ja Koirasineen täälläkin onnistuu. Jos saatana olisi olemassa niin tässä porukassa olisi vahva ykkösehdotus.
Osaako joku näyttää missä Alex Jones on faktuaalisesti ollut väärässä? Ennustuksia ei lasketa, Vaan uutisten tyylisiä raportteja.
Luuletteko tosiaan että infowarsin kymmenet miljoonat kuukausittaiset kuuntelijat olisivat kaikki sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku näyttää missä Alex Jones on faktuaalisesti ollut väärässä? Ennustuksia ei lasketa, Vaan uutisten tyylisiä raportteja.
Etkö tajua vieläkään?