Muita Infowars-kuuntelijoita?
Infowars-uutisverkosta on tullut yksi Yhdysvaltain vaikutusvaltaimmista medioista. Itse olen alkanut katsomaan Alex Jones Channelia youtubessa ja lukemaan ulkomaan uutiseni hesarin sijaan Infowars.comista. Onko täällä muita suomalaisia valveutuneita?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Ap, tässä sinulle aidosti kiinnostava blogi. Lue riittävän paljon, että saat käsityksen kokonaisuudesta.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/p/blog-page_27.html
Tää on muuten todella hyvä blogi. Blogistill on todella laaja tietämys aiheistaan ja myös asenne on kohdillaan. Hän useasti kehottaa ajattelemaan omilla aivoillaan ja rakentamaan totuutensa itse tutkimalla asioita, hän ei halua, että häntä seurataan jonain auktoriteettina.
Niin, ja nwo etenisi heittämällä, jos joneslaiset alkaisivat esikuvansa yllytyksestä voimaantuneina mellakoida ja laittaa hanttiin yhteiskunnalle. Sitten voitaisiinkin laajentaa kaikki poliisivaltuudet, yksiön seuranta ja valvonta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tässä sinulle aidosti kiinnostava blogi. Lue riittävän paljon, että saat käsityksen kokonaisuudesta.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/p/blog-page_27.html
Tää on muuten todella hyvä blogi. Blogistill on todella laaja tietämys aiheistaan ja myös asenne on kohdillaan. Hän useasti kehottaa ajattelemaan omilla aivoillaan ja rakentamaan totuutensa itse tutkimalla asioita, hän ei halua, että häntä seurataan jonain auktoriteettina.
No kyllä. Ja jotenkin aika vaikea pitää kaikkia merkkejä ja tapahtumia "sattumina". Tuolta kun on oppinut katsomaan ympäröivää maailmaa eri silmin, tekee yllättäviä oivalluksia.
Taitava disinformaatiokampanja on sellainen, jossa totuutta on noin 80 prosenttia ja loput valhetta. Infowarssissa voi olla hyvinkin enemmän totuutta kuin valtamedian julkaisuissa, mutta jos väitteet hallitusta paljastelemisesta pitävät paikkansa, niin välissä on paljon harhaanjohtamistakin. Tutustukaa, mutta pitäkää koko ajan pieni kritiikki päällä.