Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia vauvvan kylvetykseen kun ei oo ammetta

Vierailija
11.02.2017 |

Mikä vois sopia?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvva.

Ei sentään vaua.

Vierailija
22/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vauva suihkuun. Laita siihen olalle. Suihku selkään. Tue pää hyvin. Jos on pieni, niin ei saa sukelluttaa...vasta sutten, kun ne vauvauinnin vaatimat kuukaudet. Sukellusrefleksi menee päälle...jos suihkusta selästä päälaelle.

Mut ei saa liian pienelle.

Ehkä se ikean vanna olisi paras. Jos ei ole varaa, niin voisiko pyytää joltakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tällä teinipissiksellä edes ole lasta. MIten voittekin langeta tämän sekopään aloituksiin kerta toisensa jälkeen...?

Vierailija
24/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tällä teinipissiksellä edes ole lasta. MIten voittekin langeta tämän sekopään aloituksiin kerta toisensa jälkeen...?

Olen yli 20 vuotias ja minulla on lapsi. Hyvä sieltä katkerana huudella kun et koskaan tuu saamaan lasta, tai ees miestä.

Ap

Vierailija
25/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 20 vuotias ja minulla on lapsi. Hyvä sieltä katkerana huudella kun et koskaan tuu saamaan lasta, tai ees miestä.

Ap

Uskotaan juu. Tuo viimeinen lauseesikin todistaa, että olet korkeintaan 16 v.

Vierailija
26/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloittaja on sama provo joka nukuttaa vauvaa vessan lattialla ja kuljettaa autossa lattialla.

Mutta meillä lapsia ei ole kylvetetty vannassa koskaan. Suihkussa olivat sylissä ja siellä pestiin. Ihan siis suihkun alla. Ovat kumpikin vesipetoja. Vuoden ikäisenä jo itse istuivat siellä suihkun alla niin, että vesi valuin suoraan naamalle. Eivät koskaan pelänneet suihkua.

Vierailija
27/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pienenä pestiin vaan lavuaarin päällä. Otettiin vettä käteen ja valeltiin päälle. Amme ei tosiaan montaa euroa maksa, että mitäpä jos harkitsisi lapsen tekoa useamman kerran jos kynnys on maksaa pari euroa vannasta? Lapset ovat tästä paljon isompi kuluerä. Mutta pakollinen se ei toki ole. Lavuaarin päällä ja suihkussa saa pestyä ihan riittävästi. Tai puhtaassa ämpärissä sitten. Kaikki lapset eivät välttämättä koskaan välitä siitä vannassa läträämisestä. Toiset taas pitävät kovasti.

Voiko laittaa keittiön lavuaariin ja saippuaa päälle ja sit laittaa veden vaan valumaan?

Ap

Vierailija
28/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vauva suihkuun. Laita siihen olalle. Suihku selkään. Tue pää hyvin. Jos on pieni, niin ei saa sukelluttaa...vasta sutten, kun ne vauvauinnin vaatimat kuukaudet. Sukellusrefleksi menee päälle...jos suihkusta selästä päälaelle.

Ehkä se ikean vanna olisi paras. Jos ei ole varaa, niin voisiko pyytää joltakin?

Ikean MIKÄ?

Vierailija
29/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heh :) Tietäisitpä mistä kaikesta me aikuiset puhutaan. No... kunhan kasvat vähän jne.

Ap

Vierailija
30/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean MIKÄ?

Ikean vanna. Siinä voi kivasti lasta...

kylvettää.

Vierailija
31/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pienenä pestiin vaan lavuaarin päällä. Otettiin vettä käteen ja valeltiin päälle. Amme ei tosiaan montaa euroa maksa, että mitäpä jos harkitsisi lapsen tekoa useamman kerran jos kynnys on maksaa pari euroa vannasta? Lapset ovat tästä paljon isompi kuluerä. Mutta pakollinen se ei toki ole. Lavuaarin päällä ja suihkussa saa pestyä ihan riittävästi. Tai puhtaassa ämpärissä sitten. Kaikki lapset eivät välttämättä koskaan välitä siitä vannassa läträämisestä. Toiset taas pitävät kovasti.

Voiko laittaa keittiön lavuaariin ja saippuaa päälle ja sit laittaa veden vaan valumaan?

Ap

Onnistuu. Käsitiskiainekin käy. Vauvvan kylpiessä voit käydä laittamassa siskoasi. ;=D

Vierailija
32/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pahvilaatikkoon ja muovisäkki päälle? Siis laatikon, ettei joku nyt taas hurjistu.

Vierailija
33/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pahvilaatikkoon ja muovisäkki päälle? Siis laatikon, ettei joku nyt taas hurjistu.

Mut laatikko mössööntyy kun kastuu. Eikä oo muovisäkkei, muuten pesisin syytikässä.

Ap

Vierailija
34/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on vanna? 

Vai meninkö nyt taas vastaavaan juttuun kuin se syytikkä?

Vierailija
35/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto on vanna? 

Se on pahvilaatikosta ja muovipussista rakennettu Lahtelainen vauvanamme.

Vierailija
36/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto on vanna? 

Vanna on ihan oikea sana, itämurteissa yleinen. Tarkoittaa ammetta.

Vierailija
37/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heh :) Tietäisitpä mistä kaikesta me aikuiset puhutaan. No... kunhan kasvat vähän jne.

Ap

No juu, teinithän ovat aina omasta mielestään jo niiiin isoja ja aikuisia... :) Mutta mun teinityttäreni kyllä lopetti nukeilla leikkimisen jo joskus 10-11 vuotiaana. Ap:llä jatkuu vielä...

Vierailija
38/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin muovinen vauvan amme. 

Ja ei kai kylvettäminen mikään elämänehto ole. Voi vain suihkutella vauvan. Toki pitävät lämpimän veden tuomasta kohdun tunnelmasta. 

Onko tämä aloitus ihan tosissaan tehty? Lankean ehkä maailman typerimpään provoon. Kai jokainen nyt vauva-ammeen osaa ostaa?

Joo aattelinki et laitan vauvan vaan tohon suihkun alle ja pistän veden valuun. Jotain saippuaa pistän viel sekaan et puhdistuu kunnolla.

Luulin vaa et tääki on jonku mielestä väärin :D

Ap

Minkä ikäinen sä ap oot? Kuulostat tosi nuorelta.

Ei vauvan pesuun käytetä saippuaa.

Vierailija
39/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No juu, teinithän ovat aina omasta mielestään jo niiiin isoja ja aikuisia... :) Mutta mun teinityttäreni kyllä lopetti nukeilla leikkimisen jo joskus 10-11 vuotiaana. Ap:llä jatkuu vielä...

Pilkkaatsä mun vauvaa? Tiesitsä et se 16 vuotiaski voi saada lapsen, mikä ei ole tietenkään toivottavaa, mut on mahollista.

Ap

Vierailija
40/55 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin muovinen vauvan amme. 

Ja ei kai kylvettäminen mikään elämänehto ole. Voi vain suihkutella vauvan. Toki pitävät lämpimän veden tuomasta kohdun tunnelmasta. 

Onko tämä aloitus ihan tosissaan tehty? Lankean ehkä maailman typerimpään provoon. Kai jokainen nyt vauva-ammeen osaa ostaa?

Joo aattelinki et laitan vauvan vaan tohon suihkun alle ja pistän veden valuun. Jotain saippuaa pistän viel sekaan et puhdistuu kunnolla.

Luulin vaa et tääki on jonku mielestä väärin :D

Ap

Minkä ikäinen sä ap oot? Kuulostat tosi nuorelta.

Ei vauvan pesuun käytetä saippuaa.

Joo se on varmaa tää mun kirjotus tyyli :D

Oikeesti oon täysikänen noin parikymppinen nainen.

Mut miks ei saippualla? Sehän jää likaseks jos ei laita saippuaa. Vai?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan