Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,

Vierailija
11.02.2017 |

niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.

Kommentit (267)

Vierailija
181/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaik sillee, et vain kaikki niinku kauniit ja komeet sais olla tinderis. Ja sit sillee et kaikki laittais bikini-/bokserikuvan sinne ja ilmotettais kaikki tärkeet mitat niinku miehen pituus ainaski. Ja sit, jos oot liian lyhyt tai ruma niin sun tili suljettais, koska et kelpaa mulle tai sillee. Oisko aika kivaa hei niinku tällee?

T. Pinnallinen idiootti

Vierailija
182/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituus? Levossa vai kovana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.

Söpöä miten naiset eivät ole lainkaan ulkonäkökeskeisiä :-D

Mies ei saa vaatiaa laihaa naista, koska on typerää keskittyä ulkonäköön mutta nainen saa vaatia pitkän miehen.

Mä en oikein usko, että ap on nainen, kuulostaa enemmänkin pituusulimieheltä tekeytymässä naiseksi. Säkin kuulostat trolli-ap:n sivupersoonalta.

Vierailija
184/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ilmoitan, koska olen 173. Jos olisin vaikka 185, niin silloin en ilmoittaisi, koska todennäköisyys joutua minua pidemmän naisen kanssa olisi niin matala. En pidä itseäni pidempiä naisia seksikkäinä.

Vierailija
185/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos naisen paino alkaa numerolla 7 tai on sitä isompi tai kolminumeroinen niin good bye...

Vierailija
186/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia, te olette sinkkuja. Tämän päivän deittailu tuntuu näin sivuta päin katsottuna ulkokuorien shoppailulta. Ei ole olemassa täydellistä ihmistä, jolla olisi täydellinen ulkokuori ja sielu. Otatko mielummin 190 cm kusipään vai 175 cm unelmien miehen? (minun mieheni on 174 cm. Hän on täydellinen mies, jolla on kaunis sielu). Suhteen toimimiseen tarvitaan ihan muuta kun pituutta. 

Vierailija
187/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan kaikki pituuden tms. ilmoittajat. En halua pinnallista miestä. Kiinnostaa enemmän, mitä siellä pään sisällä liikkuu.

Vierailija
188/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa myös naiset painonne ja lastenne lukumäärä esittelytekstiin, ettei sitten tule paha mieli kun minä niitä kysyn.

Minulla oli kyllä paino ja pituus sekä kokovartalokuva.

Lapsista en kertonut esittelytekstissä koska joku pedofiili saattaisi kiinnostua sen vuoksi. Kerroin kuitenkin lapsista oma-aloitteisesti muutaman ensimmäisen viestin aikana niin sellainen jolle lapset oli este ei joutunut montaa hetkeä minuun tuhlaamaan. Mielestäni ihan ok noin. Eikä kyllä miehilläkään yleensä lukenut lapsia tekstissä.

Vierailija
189/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan munan pituuden (5 cm liian suureksi)

Vierailija
190/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia, te olette sinkkuja. Tämän päivän deittailu tuntuu näin sivuta päin katsottuna ulkokuorien shoppailulta. Ei ole olemassa täydellistä ihmistä, jolla olisi täydellinen ulkokuori ja sielu. Otatko mielummin 190 cm kusipään vai 175 cm unelmien miehen? (minun mieheni on 174 cm. Hän on täydellinen mies, jolla on kaunis sielu). Suhteen toimimiseen tarvitaan ihan muuta kun pituutta. 

Niin, että se on joko pitkä ja/tai komea huonoluontoinen tai lyhyt ja/tai ruma hyväluontoinen? Itse on kyllä tavannut hyvännäköisiä ja hyväluontoisiakin ihmisiä.

Vierailija
191/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä miten naiset eivät ole lainkaan ulkonäkökeskeisiä :-D

Mies ei saa vaatiaa laihaa naista, koska on typerää keskittyä ulkonäköön mutta nainen saa vaatia pitkän miehen.

Mä en oikein usko, että ap on nainen, kuulostaa enemmänkin pituusulimieheltä tekeytymässä naiseksi. Säkin kuulostat trolli-ap:n sivupersoonalta.

Yläpeukut ketjussa kertovat, että naiset tukevat aloitusta ja haluavat pituuden esiin. Alapeukut ketjussa kertovat, että naiset eivät halua ilmoittaa todellista painoansa.

Vierailija
192/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippaan kaikki pituuden tms. ilmoittajat. En halua pinnallista miestä. Kiinnostaa enemmän, mitä siellä pään sisällä liikkuu.

Ei ne välttämättä ole pinnallisia vaan ilmoittavat sen koska ajattelevat sillä olevan monelle merkitystä.

Vierailija
193/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuvaan ei saa myöskään photoshopata jykevää leukaa, koska sen kyllä huomaa tavatessa, onko leuka jykevä vai pieni.

Vierailija
194/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinsanoen, minun, 175cm pitkän olisi kyllä syytä tehdä itsemurha, kun en saa muita kun jotain vammaisia naisia. 

M33

Vierailija
195/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai saa kysyä naisen oikeaa painoa etten arvuuttele ääneen treffeilä.

Tai tissien kokoa.

Vierailija
196/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos naisen paino alkaa numerolla 7 tai on sitä isompi tai kolminumeroinen niin good bye...

mulla onneks alkaa 1:llä.

Vierailija
197/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muista mainita myös kuukausipalkka, asunnon koko ja sijainti sekä auton malli!

Vierailija
198/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen paljasta myös omassa ilmoituksessa pinnallisuutesi sen suhteen voiko miehen pituus olla ehtona suhteen muodostumiselle tai seksuaaliselle kanssakäymiselle. Helpottaa molempia sukupuolia ja alkukarsintaa.

Se vaihe on ohitettu sillä, että sä kerrot sen pituutesi. Suhun ottaa yhteyttä vain ne, joille kelpaat.

Ap

Olet väärässä. Pitkäkin mies voi haluta välttää pituusfanaattisia naisia.

Eli mies jättäköön sen tiedon jatkossakin kertomatta, ja sinä kysyt jatkossakin sitä miehen pituutta ennen kuin lähdet treffeille, niin vältytte tapaamasta toisianne puolin ja toisin.

Jeps, olen 188 cm mutten todellakaan laita pituutta profiiliin. Vastenmielisiä tollaset naiset jotka pitävät jotain hyvin toissijaista ulkoista piirrettä jonain kynnyskysymyksenä.

Vierailija
199/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään erityistä pituusfetissiä, saman pituinen olisi ihan käytännöllinenkin. Mutta on se vaan hemmetin noloa miehen kannalta, kun on kaunisteltu (/komisteltu) omaa pituutta ja treffeillä nainen huomaakin olevansa miestä pitempi. Aaargh, jos mies sanoo pituudekseen 175 cm, siinä on ainakin 5-10 cm ilmaa. Ole edes rehellinen, mies, älä idiootti.

Mitä noloa siinä on, että mies olisi lyhyempi? Miksi vieläkin elämme vanhoissa kuluneissa normeissa, joissa miesten pitää olla pidempiä ja pitkiä ja naisten hentoja ja lyhyitä? Jossa naisella kuuluu olla isot rinnat ja pienet jalat tai muuten olet nolo. Vai hyväksymmekö naisille jo paljon enemmän? Hän voi jo olla painavampi kuin mies, eikä se ole noloa?

Siitä on sentään jo edes vähän päästy millainen ihonväri pitäisi olla, mutta muiden ominaisuuksien kohdalla ollaan vielä valovuoden päästä suvaitsevaisuudesta.

Vierailija
200/267 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos en halua vaikuttaa siltä että haen ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia naisia, koska en itsekään ole sellainen mies? Kyllähän suurelle osalle naisille on kiinnostava tieto myös miten paljon mulla on omaisuutta ja miten isot tulot, mutta enpä siltikään näitä tietoja kerro, koska en halua vaikuttaa toisenlaiselta mieheltä kuin mitä olen. Kyllä miehiäkin naisten kuppikoot kiinnostaa, mutta se ei tarkoita että nainen saisi plussaa siitä jos ilmoittaa kuppikokonsa profiilitekstissään.

Ei pituus ole mikään yksityisasia eikä intiimiasia. Se on silmin havaittavissa. Onko sinusta parempi, että kiinnostut jostain naisesta ja hän sinusta, tapaatte ja nainen pitää sinua liian lyhyenä/pitkänä ja lemppaa sinut sitten? Miksi haluat paikan päälle toteamaan, että olipa pinnallinen nainen? Hukkaan heitettyä aikaa ja mielipahaa. Sinun aikaasi, sinun mielipahaasi. En minä ainakaan halua loukata ketään, mutta tuo kriteeri on minulle merkitsevä.

Ap

Mutta kyllä on oikeasti todella pinnallista ja yhteen yksityiskohtaan jumiutunut ihminen, jos pituus on se kynnyskysymys. Täytyy toivoa, että ihmisenä kehittymistä ja henkistä kasvua olisi luvassa ko kriteeriin jumiutunuttam