Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Kommentit (267)
voisi myös ilmoittaa jos asuu huitsin nevadassa, en lähde mihinkään ähtäriin
Tinderissä aikoinani tein havainnon, että lyhyet miehet eivät keskustelussa koskaan kysyneet naisen pituutta tai ilmoittaneet omaansa, mutta moni pitkä mies kysyi. Aika hyvin pystyin aina etukäteen arvaamaan, että mikäli mies ei pituudesta ollut etukäteen halunnut puhua, hän oli varmuudella lyhyt. Itse en koskaan kenenkään pituuksia kysellyt, ei ole niin tärkeää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko Jyväskylä huitsin nevadaan?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä aikoinani tein havainnon, että lyhyet miehet eivät keskustelussa koskaan kysyneet naisen pituutta tai ilmoittaneet omaansa, mutta moni pitkä mies kysyi. Aika hyvin pystyin aina etukäteen arvaamaan, että mikäli mies ei pituudesta ollut etukäteen halunnut puhua, hän oli varmuudella lyhyt. Itse en koskaan kenenkään pituuksia kysellyt, ei ole niin tärkeää minulle.
Saman havainnon olen tehnyt. Pitkät miehet haluavat yleensä pitkän naisen ja kysyvät tai kommentoivat pituuttani myönteisesti. Tosin moni lyhyempikin mies kertoo, että ihailee pitkiä naisia. Harmi, että minulle sillä on merkitystä. Minulle fyysinen puoli ja se, että haluan miestä, on tärkeää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman havainnon olen tehnyt. Pitkät miehet haluavat yleensä pitkän naisen ja kysyvät tai kommentoivat pituuttani myönteisesti. Tosin moni lyhyempikin mies kertoo, että ihailee pitkiä naisia. Harmi, että minulle sillä on merkitystä. Minulle fyysinen puoli ja se, että haluan miestä, on tärkeää.
Ap
Onhan se fyysinenkin puoli tärkeää, olen siitä aivan samaa mieltä. Esim. minä pidän poikkeuksetta hoikista miehistä mutta en ole koskaan tuntenut vetoa itseäni sirompiin miehiin. Toisaalta heitä ei mitenkään kovin paljoa olekaan, sillä en ole kovinkaan isokokoinen. Ulkonäössä noin muuten pituus tai mikään muukaan selkeä yksittäinen tekijä ei ole se, mihin ensimmäisenä kiinnitän huomioni vaan kokonaisuus. Joko se miellyttää tai ei eikä sille sitten voi mitään. Pituuksia kyselleet pitkät (+180) miehet ovat myös tuntuneet pitävän naisella keskimittaa hyvänä, lyhyet miehet eivät koskaan ole kommentoineet.
Mites kun naisilta kuulee, että se on turn off joa mies laittanut pituutensa esittelytekstiin? Antaa pinnallisen kuvan miehestä?
M32, 183cm/78kg
Laitathan nainen myös meikittömän kuvan sinne tinderiin, että näen minkänäköinen OIKEASTI olet.
Ps. Totuus paljastuu aina. :)
Mun Tinder-deitti kertoi olevansa 176cm pitkä. Kysyin hänen pituuttaan nähtyäni IG-kuvansa, koska vaikutti lyhyeltä. Lyhyys ei ole mulle turn off, enkä ajatellut sen olevan herkkä paikka. Kuvien perusteella veikkasin häntä 170cm pitkäksi, joten yllätyin tuosta 176.
Kysymys oli ilman ennakkoajatuksia, pituudella ei ole mulle väliä, koska olen itse 155. Kysymys oli mulle sama kuin vaikka "oletko luonnostasi blondi" -kysymys.
Mies ihmeellisesti puolustautui, alkoi selittää naisten kiinnostuvan pituudesta vaan. Eikä auttanut mökötykseen, vaikka sanoin olevani vain tyytyväinen, jos pituuseroa ei ole liikaa.
Aivan yhdentekevää mulle ne sentit, mutta jossain vaiheessa kuulin hänen selittävän jollekin kaverilleen olevansa 173cm.
Ihmettelin tietysti, ja kiukustui, että mitä väliä parilla sentillä. No ei kai olekaan, mietin. Kun jätkästä alkoi paljastua kaikkea muutakin, mitä oli valehdellut, niin ei oikeastaan edes yllättänyt kun paljastui, että mies oli 167cm pitkä.
Kieltämättä yhteiskuvista mietin välillä meidän suhteellisen pientä pituuseroa. Olen joka tapauksessa pienempi, eli en sitä sen kummemmin miettinyt. En kuitenkaan voinut luottaa mieheen, joka valehtelee ihan tarpeettomasti pituutensa. Tuntuu monesti, että miehillä itsellään on fiksaatio pituudestaan. Minun itsetuntoni on aina ollut hyvä lyhyydestäni huolimatta, isäni on 165cm pitkä ja naisia riittänyt. Rasittavin ihmistyyppi on itsetunnoton, pikkusieluinen valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Kun molemmat osapuolet ilmoittavat kokoluokkansa, kenellekään ei tule treffeillä paha mieli.
Pituus, paino, ikä, liikuntaharrastukset, koulutus, allergiat, ruokavalio, päihteiden käyttö, jne.
Vierailija kirjoitti:
Mites kun naisilta kuulee, että se on turn off joa mies laittanut pituutensa esittelytekstiin? Antaa pinnallisen kuvan miehestä?
M32, 183cm/78kg
Ei minusta, se on selkeää, säästää kysymisen vaivan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljon pitäisi laittaa euroja pöytään ennen kuin minä edes viitsisin käydä Kehä Kolmosen sisäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Mun Tinder-deitti kertoi olevansa 176cm pitkä. Kysyin hänen pituuttaan nähtyäni IG-kuvansa, koska vaikutti lyhyeltä. Lyhyys ei ole mulle turn off, enkä ajatellut sen olevan herkkä paikka. Kuvien perusteella veikkasin häntä 170cm pitkäksi, joten yllätyin tuosta 176.
Kysymys oli ilman ennakkoajatuksia, pituudella ei ole mulle väliä, koska olen itse 155. Kysymys oli mulle sama kuin vaikka "oletko luonnostasi blondi" -kysymys.
Mies ihmeellisesti puolustautui, alkoi selittää naisten kiinnostuvan pituudesta vaan. Eikä auttanut mökötykseen, vaikka sanoin olevani vain tyytyväinen, jos pituuseroa ei ole liikaa.
Aivan yhdentekevää mulle ne sentit, mutta jossain vaiheessa kuulin hänen selittävän jollekin kaverilleen olevansa 173cm.
Ihmettelin tietysti, ja kiukustui, että mitä väliä parilla sentillä. No ei kai olekaan, mietin. Kun jätkästä alkoi paljastua kaikkea muutakin, mitä oli valehdellut, niin ei oikeastaan edes yllättänyt kun paljastui, että mies oli 167cm pitkä.
Kieltämättä yhteiskuvista mietin välillä meidän suhteellisen pientä pituuseroa. Olen joka tapauksessa pienempi, eli en sitä sen kummemmin miettinyt. En kuitenkaan voinut luottaa mieheen, joka valehtelee ihan tarpeettomasti pituutensa. Tuntuu monesti, että miehillä itsellään on fiksaatio pituudestaan. Minun itsetuntoni on aina ollut hyvä lyhyydestäni huolimatta, isäni on 165cm pitkä ja naisia riittänyt. Rasittavin ihmistyyppi on itsetunnoton, pikkusieluinen valehtelija.
Minäkin olin treffeillä miehen kanssa, joka oli kertonut pituudekseen yli 180 cm. Kun tapasin hänen (matalissa kengissä), havaitsin heti, että hän on reilusti minua lyhyempi (olen 175). Ensimmäinen ajatukseni hänestä oli: ”Tyhmä.”
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin treffeillä miehen kanssa, joka oli kertonut pituudekseen yli 180 cm. Kun tapasin hänen (matalissa kengissä), havaitsin heti, että hän on reilusti minua lyhyempi (olen 175). Ensimmäinen ajatukseni hänestä oli: ”Tyhmä.”
Ap
Jep. Miehet pyöristävät pituutensa ylöspäin, ja naiset painonsa alaspäin. Naiset koittavat näyttää valokuvissaan hoikemmilta, miehet isommilta kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Onpas miehet herkkänahkaisia. Onko sitten kiva mennä treffeille ja lukea naisen naamasta että on pettymys??
Olen 187cm pitkä ja pakko myöntää, että olen saanut paremmin matcheja silloin kun olen ilmoittanut pituuden suoraan profiilissani.
Nykyään on kuitenkin kiva mennä treffeille jotka alkavat suurimmaksi osaksi positiivisella yllätyksellä. Muutenkin oman pituuden ilmoittaminen tuntui jotenkin vähän vaivaannuttamalta ja nololta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJep. Miehet pyöristävät pituutensa ylöspäin, ja naiset painonsa alaspäin. Naiset koittavat näyttää valokuvissaan hoikemmilta, miehet isommilta kuin ovat.
Minä en laita sellaisia kuvia itsestäni, joissa näytän paremmalta kuin luonnossa. Lähes poikkeuksetta treffimiehet ovat kommentoineet, että olen kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Parempi niin päin.
Ap
Haluaisitko tietää myös kengännumeroni? Entä ranteen ympärysmitan? Hatun koko lienee myös oleellinen tieto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota korkkarit pois niin ongelma 10cm liian lyhyestä miehestä poistuu ihan sillä.
tää on joku myytti, että suominaiset käyttäisi korkokenkiä. Ehkä jotkut mallit/missit.
Se on erityisen noloa kun korko katkeaa painon alla
Kun molemmat osapuolet ilmoittavat kokoluokkansa, kenellekään ei tule treffeillä paha mieli.