Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin näiltä aloitukseen ja minuun vahvoilla tunteilla reagoineilta miehiltä, että jos Tinderissä olisi pakko ilmoittaa pituus, kertoisitteko sen rehellisesti, valehtelisitteko vai ettekö menisi lainkaan Tinderiin?
ApTinderiin pitäisi laittaa hakijan profiiliin pakolliseksi minimi- ja maksimipituus, mitä vaatii partnerilta.
Liian rajoittavaa minusta.
Ap
Reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulllut nämä "en ole koskaan aiemmin pitänyt itseäni lyhyemmistä miehistä" ja vastaavat kommentit niin monta kertaa, että en tietenkään ilmoita, etteivät omaa etuaan ymmärtämättömät naiset tule turhaan karsineeksi minua ennakkoluuloisuuttaan pois. Ja suoraan kysyttäessäkin valehtelen sen yhden puuttuvan sentin lisää, että voin väittää olevani edes 170cm, samasta syystä.
Nettideittailu on ennenkaikkea mielikuvamainontaa ja itsensä kampittaminen jo alkumetreillä olisi tyhmää. Toki näitäkin on joille se pituus on ihan oikeastikin ehdoton vaatimus, mutta aika vähän. Enemmän on näitä jotka sanovat (luulevat) etteivät voisi pitää lyhyestä tai itseään lyhyemmästä miehestä, mutta käytännössä ihastuvat oikeaan pätkään siinä missä pitkäänkin.
Kannattaako lähteä valheilla liikenteeseen?
Kysyisin näiltä aloitukseen ja minuun vahvoilla tunteilla reagoineilta miehiltä, että jos Tinderissä olisi pakko ilmoittaa pituus, kertoisitteko sen rehellisesti, valehtelisitteko vai ettekö menisi lainkaan Tinderiin?
Ap
184 cm + peniksen pituus noin, olikohan se nyt 15-17 cm eli olen lähes kaksimetrinen *hmmh* tässä täytyy kyllä olla jokin virhe en kyllä voi mitenkään olla kaksimetrinen täytyy varmaan vielä mitata tuo munansa jos aika on kullannut muistot sen suhteen
Vierailija kirjoitti:
Olen jutellut Tinderissä noin 100-150 naisen kanssa. Yksi niistä on kysynyt pituuttani. Joten ei tunnu sellaiselta asialta joka kannattaisi mainita jo esittelytekstissä. Jos sillä on jollekin väliä, niin hän osaa kysyä. Eipä siinä paljoa aikaa tuhraudu.
Paha mieli minulle tulisi siitä jos nainen kysyisi monellako vessapaperiarkilla pyyhin edellisellä kerralla perseeni. Mutten silti laita tuota tietoa esittelytekstiini.
Hahaa, tässä täydellinen vastaus! Toivottavasti tapaan sinut Tinderissä. :)
t. Nainen, jolle pituudella ei ole väliä mutta nokkeluudella sitäkin enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen paljasta myös omassa ilmoituksessa pinnallisuutesi sen suhteen voiko miehen pituus olla ehtona suhteen muodostumiselle tai seksuaaliselle kanssakäymiselle. Helpottaa molempia sukupuolia ja alkukarsintaa.
Se vaihe on ohitettu sillä, että sä kerrot sen pituutesi. Suhun ottaa yhteyttä vain ne, joille kelpaat.
Ap
Olet väärässä. Pitkäkin mies voi haluta välttää pituusfanaattisia naisia.
Eli mies jättäköön sen tiedon jatkossakin kertomatta, ja sinä kysyt jatkossakin sitä miehen pituutta ennen kuin lähdet treffeille, niin vältytte tapaamasta toisianne puolin ja toisin.
Skippaan heti miehet jotka näsäviisastelevat ja ovat laittaneet profiiliinsa, pituus 180 kun se on niin kovin tärkeä tieto kuulemma. Näitä on paljon. Kyllä mua 178 naisena kiinnostaa, olen sen verran pinnallinen, että en halua itseäni lyhyempää miestä. Yhdellekin annoin mahdollisuuden ja jutun edetessä kysyin pituutta ja oli 168. No me päätettiin siinä sitten, että annetaan olla tällä kertaa. Oman painoni näkee tuoreista kuvista. Lukemaa en ilmoita, koska pituuteni saattaa unohtua ja tuijotetaan vain lukemaa. Bmi olen lievästi ylipainoinen, mutta todellisuudessa normipainoinen.
En jaksaisi mihinkään Tinderiin mennä. Voin kertoa tässä pituudekseni 183cm.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on todiste siitä, miten heikko itsetunto monella lyhyellä miehellä on. Ja ihan turhaan! Ei kaikki ihmiset sovi muutenkaan yhteen. Kriteeri kuin kriteeri.
Ap:llahan tässä se heikko itsetunto on. Miehen pituus on hänelle olennainen parinvalintakriteeri, mutta ap ei kuitenkaan kehtaa tätä profiilissaan kertoa, vaan toivoo että sen sijaan kaikki miehet ilmoittaisivat pituutensa, jotta hän voi huomiota herättämättä sieltä valita vain ne kelpaavat.
Olen seurustellut elämässäni muutaman kerran vakavasti ja lisäksi pari kertaa tapaillut miestä. Tästä joukosta ne miehet, joille naisen ulkonäkö oli tärkeintä, olivat itsetunnoltaan niitä heikoimpia. Vahvaitsetuntoiset miehet eivät juurikaan piitanneet ulkonäöstäni, eivät kiinnittäneet siihen tavattomasti huomiota (satunnaisia kehuja lukuunottamatta), eivätkä kiusaantuneet jos en vaikkapa viitsinyt aina puleerata itseäni edustuskuntoon ulos lähtiessämme. Heikkoitsetuntoisen miehen mielen tasapaino oli paljon enemmän riippuvaista siitä, miltä minä satuin näyttämään, mikä teki parisuhteesta kohtalaisen raskassoutuisen.
Ap, jos tämä asia on sinulle tärkeä, niin seiso vain rohkeasti mielipiteesi takana ja kerro profiilitekstissäsi arvostavasi pituutta. Näin ne miehet, jotka mahdollisesta kelpaavasta pituudestaan huolimatta toivovat ei-ulkonäkökeskeistä kumppania, osaavat välttää painamasta sinulle sydäntä. Ole rohkeasti sitä mitä olet, niin löydät toimivan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kysyi yksi mies tinderissä, olenko pitkä. Hän siis toivoi niin, enkä minä kyllä osaa häntä tavallista pinnallisempana tai tyhmempänä ihmisenä pitää.
Ap
Mikä siis on ongelmasi, kun itse et voi kysyä samaa miehiltä?
Olen 163 cm mies ja ilmoittanut pituuteni. Swaippasin kaikki naiset läpi ilman ainuttakaan matchia. FML
Olen 188 pitkä, mutta laitan esittelyyn 180. En halua tuhlata aikaani mihinkään pinnalliseen kotkaan.
Kuulostaa vähän joltain teinimeiningiltä ilmoittaa tuollaisia asioita deittiprofiilissa. Pinnallista ja noloa. Luulisi, että parisuhteen kannalta siinä kumppaniehdokkaassa on muita vähän merkityksellisempiä asioita, joita haluaisi tietää ensin. Eli mun mielestä ei kannata laittaa sitä pituutta tai painoa esittelytekstiin. Antaa muuten tyypistä tosi juntin kuvan, enkä kiinnostuisi yhtään.
N28
Vierailija kirjoitti:
Olen 163 cm mies ja ilmoittanut pituuteni. Swaippasin kaikki naiset läpi ilman ainuttakaan matchia. FML
Jos pistät kaikki oikealle, luulee ohjelma sinua botiksi, eikä näytä profiiliasi kenellekään. Ihan itse pilasit matchmahdollisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen paljasta myös omassa ilmoituksessa pinnallisuutesi sen suhteen voiko miehen pituus olla ehtona suhteen muodostumiselle tai seksuaaliselle kanssakäymiselle. Helpottaa molempia sukupuolia ja alkukarsintaa.
Se vaihe on ohitettu sillä, että sä kerrot sen pituutesi. Suhun ottaa yhteyttä vain ne, joille kelpaat.
ApOlet väärässä. Pitkäkin mies voi haluta välttää pituusfanaattisia naisia.
Eli mies jättäköön sen tiedon jatkossakin kertomatta, ja sinä kysyt jatkossakin sitä miehen pituutta ennen kuin lähdet treffeille, niin vältytte tapaamasta toisianne puolin ja toisin.
Monilla pitkillä miehillä tulee se pituuden ihailu jo korvista. Katsoin ekat jaksot love islandia, jossa muodostettiin pareja. Porukan pitkä mies tuli koko ajan valituksi ja naiset perusteli tätä sillä, että hän on niin ihanan pitkä. Naiset ei nähneet muuta kuin sen pituuden ja mies raukka oli niin vaivaantunut tästä.
Miettikää nyt, jos kaikki miehet kuolais teitä teidän ihanan isojen tissien takia ja valitsis sen takia pariksi. Aika pirun vaivaannuttavaa, eikö?
N28
Vierailija kirjoitti:
Kai saa kysyä naisen oikeaa painoa etten arvuuttele ääneen treffeilä.
Olet sokea. Ok.
Itse kyllä (lyhyenä 172cm miehenä) ymmärrän täysin sen että pitkät naiset haluavat pitkän miehen. Itsestänikin olisi outoa jos olisi yli 10cm pidempi nainen kumppanina. Eniten kummastuttaa se, että monet naisista ketkä tahtovat pitkän miehen ovat oikeasti itse tosi lyhyitä, 150-160cm.
Mutta olen itsekin sitä mieltä, että koska tinderissä käytännössä aina mies joutuu sen viestin laittamaan, niin naiset joille pituus on minkäänlainen kriteeri voisivat sen profiiliinsa laittaa. Vai onko pelko siinä että sitten ei ne pitkätkään kiinnostu kun pinnallisuus ilmenee heti kättelyssä? Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai saa kysyä naisen oikeaa painoa etten arvuuttele ääneen treffeilä.
Olet sokea. Ok.
Ensinnäkään, painoa ei voi oikeasti päätellä kuvista, niin paljon esim. vaatetus vaikuttaa. Vai onko kaikilla naisilla joku bikinikuva siellä? Ja toiseksi, yleensä kuvat on vanhoja, kun ei niitä päivitetä.
Olen kuulllut nämä "en ole koskaan aiemmin pitänyt itseäni lyhyemmistä miehistä" ja vastaavat kommentit niin monta kertaa, että en tietenkään ilmoita, etteivät omaa etuaan ymmärtämättömät naiset tule turhaan karsineeksi minua ennakkoluuloisuuttaan pois. Ja suoraan kysyttäessäkin valehtelen sen yhden puuttuvan sentin lisää, että voin väittää olevani edes 170cm, samasta syystä.
Nettideittailu on ennenkaikkea mielikuvamainontaa ja itsensä kampittaminen jo alkumetreillä olisi tyhmää. Toki näitäkin on joille se pituus on ihan oikeastikin ehdoton vaatimus, mutta aika vähän. Enemmän on näitä jotka sanovat (luulevat) etteivät voisi pitää lyhyestä tai itseään lyhyemmästä miehestä, mutta käytännössä ihastuvat oikeaan pätkään siinä missä pitkäänkin.