Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tietää myös kengännumeroni? Entä ranteen ympärysmitan? Hatun koko lienee myös oleellinen tieto...
En enkä kysyisi niitä, koska niillä ei ole minulle merkitystä. Pituudella on.
Ap
En jaksanut lukea ketjua, mutta koska kommentoin siihen toiseen niin tulen nyt tännekin sanomaan saman. Painosta ja pituudesta tenttaavat ihmiset vaikuttavat pinnallisilta, eikä itseäni kiinostaisi sellainen ihminen. Olen nainen, enkä jatkaisi juttelua miehen kanssa, joka haluaa ensin tietää paljonko painan. En myöskään kysyisi mieheltä hänen pituuttaan. Minusta tämän pitäisi olla selviö kaikille, joilla on alkeellisimmatkin käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun Tinder-deitti kertoi olevansa 176cm pitkä. Kysyin hänen pituuttaan nähtyäni IG-kuvansa, koska vaikutti lyhyeltä. Lyhyys ei ole mulle turn off, enkä ajatellut sen olevan herkkä paikka. Kuvien perusteella veikkasin häntä 170cm pitkäksi, joten yllätyin tuosta 176.
Kysymys oli ilman ennakkoajatuksia, pituudella ei ole mulle väliä, koska olen itse 155. Kysymys oli mulle sama kuin vaikka "oletko luonnostasi blondi" -kysymys.
Mies ihmeellisesti puolustautui, alkoi selittää naisten kiinnostuvan pituudesta vaan. Eikä auttanut mökötykseen, vaikka sanoin olevani vain tyytyväinen, jos pituuseroa ei ole liikaa.
Aivan yhdentekevää mulle ne sentit, mutta jossain vaiheessa kuulin hänen selittävän jollekin kaverilleen olevansa 173cm.
Ihmettelin tietysti, ja kiukustui, että mitä väliä parilla sentillä. No ei kai olekaan, mietin. Kun jätkästä alkoi paljastua kaikkea muutakin, mitä oli valehdellut, niin ei oikeastaan edes yllättänyt kun paljastui, että mies oli 167cm pitkä.
Kieltämättä yhteiskuvista mietin välillä meidän suhteellisen pientä pituuseroa. Olen joka tapauksessa pienempi, eli en sitä sen kummemmin miettinyt. En kuitenkaan voinut luottaa mieheen, joka valehtelee ihan tarpeettomasti pituutensa. Tuntuu monesti, että miehillä itsellään on fiksaatio pituudestaan. Minun itsetuntoni on aina ollut hyvä lyhyydestäni huolimatta, isäni on 165cm pitkä ja naisia riittänyt. Rasittavin ihmistyyppi on itsetunnoton, pikkusieluinen valehtelija.
Minäkin olin treffeillä miehen kanssa, joka oli kertonut pituudekseen yli 180 cm. Kun tapasin hänen (matalissa kengissä), havaitsin heti, että hän on reilusti minua lyhyempi (olen 175). Ensimmäinen ajatukseni hänestä oli: ”Tyhmä.”
ApJep. Miehet pyöristävät pituutensa ylöspäin, ja naiset painonsa alaspäin. Naiset koittavat näyttää valokuvissaan hoikemmilta, miehet isommilta kuin ovat.
Minä en laita sellaisia kuvia itsestäni, joissa näytän paremmalta kuin luonnossa. Lähes poikkeuksetta treffimiehet ovat kommentoineet, että olen kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Parempi niin päin.
Ap
Tästä samaa mieltä. Pöhköä laittaa paranneltuja tai vanhentuneita kuvia, koska totuus paljastuu kuitenkin.
Lyhyet miehet ei halua kertoa pituutta, pitkille se ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia, te olette sinkkuja. Tämän päivän deittailu tuntuu näin sivuta päin katsottuna ulkokuorien shoppailulta. Ei ole olemassa täydellistä ihmistä, jolla olisi täydellinen ulkokuori ja sielu. Otatko mielummin 190 cm kusipään vai 175 cm unelmien miehen? (minun mieheni on 174 cm. Hän on täydellinen mies, jolla on kaunis sielu). Suhteen toimimiseen tarvitaan ihan muuta kun pituutta.
Otan mieluummin 190 cm unelmien miehen.
Kannattaa ottaa selvää matemaattisista todennäköisyyksistä. Tai sitten pitää silmiä auki myös keskimittaisten miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea ketjua, mutta koska kommentoin siihen toiseen niin tulen nyt tännekin sanomaan saman. Painosta ja pituudesta tenttaavat ihmiset vaikuttavat pinnallisilta, eikä itseäni kiinostaisi sellainen ihminen. Olen nainen, enkä jatkaisi juttelua miehen kanssa, joka haluaa ensin tietää paljonko painan. En myöskään kysyisi mieheltä hänen pituuttaan. Minusta tämän pitäisi olla selviö kaikille, joilla on alkeellisimmatkin käytöstavat.
Sinua ei siis haittaa, jos treffipaikalla vastaan lompsii 150-senttinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse olekaan välttämättä siitä, että minua haittaisi itseäni lyhempi mies. Mutta kun mies pahoittaa minun mieleni toteamalla, että olen hänelle liian pitkä. Tällaiselta voitaisiin välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse olekaan välttämättä siitä, että minua haittaisi itseäni lyhempi mies. Mutta kun mies pahoittaa minun mieleni toteamalla, että olen hänelle liian pitkä. Tällaiselta voitaisiin välttyä.
Juurikin näin. Pituus näkyviin niin molemmin puolin vältetään monet mielipahat. En ymmärrä mikä tässä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
No tyypillisesti ne, jotka ei kerro, on ihan pieniä miehiä. Musta olisi mukava tietää se ennen treffejä.
Yst. t. nainen 179 cm.
Karjista amatsoonille. Oot varmaan tosi siro ja naisellinen kuitenkin..
Äijät itkee, kun ei tinderistä löydy naisia ku muutamalle alfalle, mutta kysyvät itse naisen painoa ennen treffejä 😂 poistaisin matchin heti tuollaisesta kysymyksestä. Painoni ei kuulu kenellekään ja jos ulkonäkö ei miellytä, niin ei tarvi laittaa sitä tykkäystä.
Onko pituuden kertominen miehille vaikeaa? Olen itse mies enkä ole koskaan kokenut epämiellyttäväksi kertoa pituuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Pituus näkyviin niin molemmin puolin vältetään monet mielipahat. En ymmärrä mikä tässä on ongelma.
Minulla oli pituus profiilissa, mutta sitten naiset aina kysyivät miksi on pituus profiilissa. Olen 189
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? :)
Tinderissä pitäisi olla pakollista kaikille käyttäjille ilmoittaa oma pituus, sekä postata vähintään yksi kokovartalokuva josta käy selkeästi ilmi ruumiinrakenne.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä pitäisi olla pakollista kaikille käyttäjille ilmoittaa oma pituus, sekä postata vähintään yksi kokovartalokuva josta käy selkeästi ilmi ruumiinrakenne.
Mulla oli profiilissa että olen lihava. Vippaa vasemmalle jos se haittaa.
N. 16 cm pitkä mutta melko paksu🥒
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet ei halua kertoa pituutta, pitkille se ei ole ongelma.
Minä en halua naista jolla on joku pituusfetissi.
Sen takia en laita pituutta. Lemppaan sitten akan jos se alkaa udella pituudesta.
Olen itse 207 cm mutta en kyllä laittaisi profiilin muuta kuin että olen pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta naisen pituus, mutta painon voisitte aina kertoa.
Ja rinnanympärys ilman muuta.
Tällaista et ole nähnyt missään, koska sitä ei tapahdu.