Onko tuo Jamie Dornan(Christian Grey) muka jotenkin "kuuma?"
Lol, minusta ei yhtään. Pitäisikö kaikkien naisten muka kuolata häntä? Sanoin kaverilleni , että se miespääosan esittäjä ei edes mielestäni kuuma, niin hän oli ihan hämillään.
Kommentit (27)
Antaisin toisen munuaiseni, jos näyttäisin siltä
Ehkä tämä antaa jotain osviittaa sille miksi miesten on vaikea saada edes mätsejä tinderissä jos edes hollywoodin komeimmat miesnäyttelijät ei ole tarpeeksi viehättäviä suomen tavisnaisille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä antaa jotain osviittaa sille miksi miesten on vaikea saada edes mätsejä tinderissä jos edes hollywoodin komeimmat miesnäyttelijät ei ole tarpeeksi viehättäviä suomen tavisnaisille.
Olen nähnyt koulussani komeempia miehiä ku tuo
No voi ola että en sen takia pidä häntä viehättävänä, koska en tunne häntä. Näen hänet vain vakavana miehenä, jolla on puku päällä.. (olen vain nähnyt kuvia)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja sitten vielä sanotaan, että miehet ovat pinnallisia
Ko. rooliinhan kysyttiin ensin pariakin muuta, mm. SOA:n Jaxia, mutta tunkua ei ollut. Kieltämättä itsekin olin pettynyt, kun oli lukenut kirjan uskomattoman komeasta miehestä, jonka kävellessä kadulla ihmisten leuat loksahtaa ja he kävelevät lyhtypylväitä päin. Nyt kuitenkin, kun on nähnyt ekan leffan ja silmä tottunut tuohon, on hän mielestäni komea ja seksikäskin.
Herää kysymys: oletko sinä sokea? :D
Minusta hän on hottis. Leffat vaan ovat surkeita
Jamie on kyllä komea, mutta Christian Grey on puistattava. Kontrolloivat ja lapsellinen kiukuttelija, kuten esikuvansakin Twilightista.
Oon nähny jotain niistä 50 shades leffoista alle 10 min ja siinä Dornan on ihan omituinen. The fall -sarjassa sillä on ilmeisesti oma aksentti joka tekee siitä to-del-la kuuman vaikka esittääkin jotain hullua. Tinderissä en tod näk uskaltais swaippaa oikealle siks etten pystyis menemään deiteille noin kuuman miehen kanssa koska en kuulis mitään mitä hän puhuu vaan miettisin vaan miltä sen naama näyttää mun jalkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen mies on viehättävä ja komea. Siitä ei ole epäilystäkään. Itse tykkään kuitenkin persoonallisemmasta ulkonäöstä. PErsoona ratkaisee, joten vaikea sanoa mitään miehestä jonka on nähnyt parissa leffassa valkokankaalla.
Miehessä saa olla vähän särmää. JA EI, TÄMÄ EI OLE SYNONYYMI MILLEKÄÄN TATUOIDULLE MOOTTORIPYÖRÄKERHOLAISELLE :D
No teoriassa kyllä, mutta ei käytännössä sytytä yhtään. Jokin shazaam puuttuu. Olen pitänyt ihan tavallisen näköisiä miehiä paljon kuumempina :)
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny jotain niistä 50 shades leffoista alle 10 min ja siinä Dornan on ihan omituinen. The fall -sarjassa sillä on ilmeisesti oma aksentti joka tekee siitä to-del-la kuuman vaikka esittääkin jotain hullua. Tinderissä en tod näk uskaltais swaippaa oikealle siks etten pystyis menemään deiteille noin kuuman miehen kanssa koska en kuulis mitään mitä hän puhuu vaan miettisin vaan miltä sen naama näyttää mun jalkojen välissä.
Joo sitä The Fallia oli häiritsevä katsella, kun aina pitänyt niitä naisia hulluina, jotka kuolaa murhaajan perään ja siinä tehdään nyt minusta katsojana sellainen. Mä itseasiassa näin sen eka ja sitten halusin vasta katsoa noi 50 shades of greysit, koska se Jamie oli niin hottis mies.
M35, gay. Mielestäni komea. Todella hyvännäköinen. Kelpaisi. Voi kun itsekin olisi noin hvännäköinen.
Ei minun mieleen. En myöskään tykkää ko. miestyypistä jota hän näyttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja sitten vielä sanotaan, että miehet ovat pinnallisia
Sehän on vaan niin, että naisilla on vaihtelevampi ja nirsompi maku. Yhden mielestä joku "kuuma" näyttelijä on aivan kamala, mutta joku toisen mielestä rumilus onkin tämän mielestä aivan ihana. Veikkaan tosin, että enemmistölle ne hollywood-komistukset kuitenkin kelpaisi, vaikka osa ei vaan yksinkertaisesti tykkää.
Onhan hän sellainen klasisen komea. Omaan makuun ei erityisen sytyttävä koska olen enemmän tummien ja vähän "persoonallisempien" perään kuin tuollaisten klassisten mallityyppien.
kyllä mä huolisin tuon näköisen miehen.