Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tätä ihmistä vaivaa? (sisältää kuvausta käytöksestä)

Vierailija
11.02.2017 |

Ikää n. 40, nainen, tullut työpaikkaani minun jälkeeni ja on aina ollut samanlainen, eli n. 2 vuotta.
-ei puhu juuri koskaan mitään livenä. Sanoo huomenta jos hänelle sanoo ensin.
-sähköposteihin ei laita alkuun koskaan mitään tervehdystä alkuun ja viestit on usein todella tylyjä.
-akateeminen, mutta silti työura vasta aivan alussa
-ei osallistu kahvipöytäkeskusteluihin lainkaan
-ilmoitti työsuhteensa alkuvaiheessa että hän ei tykkää niistä työtehtävistä joita hänelle annettiin, joten hänelle järjestettiin uudet työtehtävät.
-on pyytänyt kaikki mahdolliset ihmiset töistä fb-kavereiksi ja tykkäilee kaikkien jutuista vaikka töissä ei puhu kellekään mitään.

Mikähän tuota vaivaa? Voiko pelkkä introverttius aiheuttaa tuommoista käytöstä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös ADD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lievä asperger.

Vierailija
4/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetajun puutetta.

Vierailija
5/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt niin ärsyttää, antakaa olla rauhassa. Ei hän nyt ainakaan häiritse teidän työntekoa.

Vierailija
6/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikimaailmassa kehtaisi sanoa juuri aloittaneena että en nyt kyllä tykkää ollenkaan näistä töistä että haluan toiset työtehtävät samassa firmassa. Varsinkaan jos ei ole kokemusta mistään ja on tullut palkkatuella töihin. Sanoi sen vielä niin julkisesti eräässä kokouksessa, että sen kuuli puoli firmaa. Onko ihme jos siitä ei oikein pidetä? Haluaisi tehdä minun töitäni ja talloo koko ajan varpailleni niin on tosi hankalaa välillä. Johto tuntuu pitävän jostain syystä tästä tyypistä. 

Sähköpostiviestit on tyyliä: Lähetä minulle kaikkien työntekijöiden osoitteet. Ei kerro koskaan että mihin mitäkin tietoa tarvitsee. Itse kun käsittelen luottamuksellisia tietoja niin enhän mä niitä niin vain lähettele. 

-ap

Vierailija
7/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kommunikaatio-ongelmaa, voi olla esim. kiusaamista lapsuudessa, ei ole oppinut ottamaan kontaktia normaalisti, esim. eristetty/jätetty ulkopuolelle. Itse olen vähän saman tyylinen, tosin en ole edes Facebookissa. Juttelen kyllä muuten jos satun yhtä aikaa töissä taukotilaan tms., mutta en mene kahvitauolla istumaan siihen pöytään. Olen opetellut olemaan "normaalimpi", tervehdykset sähköposteihin, viesteihin hymiöt etenkin jos toinen tykkää käyttää. Yritän hymyillä enemmän ja olla sosiaalisempi, mutta pohjimmiltani olen erakko, joka viihtyy paremmin yksin tai pienessä porukassa.

Vierailija
8/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Hoitaa sisäistä tiedotusta, jolloin viestit ovat kyllä asiallisia ja eri sävyllä kirjoitettuja. Voiskohan olla vain niin, että pitää itseään parempana (koska ktm) ja siksi kokee oikeudekseen komennella meitä alemman koulutustaustan omaavia (vaikka meillä on työkokemusta ja käytännön osaamista roppakaupalla enemmän). Jokin siinä ihmisessä saa mun karvat kyllä pystyyn.

-ap

Vierailija
9/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ei teilläkään juokse seurustelusta, vai kuinka? Ole tyytyväinen vaan, ettei ole todellinen puhemylly, se se vasta rasittava on.

Vierailija
10/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka ei teilläkään juokse seurustelusta, vai kuinka? Ole tyytyväinen vaan, ettei ole todellinen puhemylly, se se vasta rasittava on.

Tällä kyllä juoksee palkka vaikka kukaan ei oikein tiedä mitä se tekee. Kunnian muoden töistä osaa ottaa kyllä. 

-ap

Vierailija
11/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtimättömyys on kyllä todella epämiellyttävää käytöstä :(

Vierailija
12/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuota ihmistä vaivaa typerät työkaverit. Vai mitä itse arvelet?

Vierailija
13/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tollasia oo joka työpaikalla? Rasittavampia on ne jotka käyttäytyy välillä normaalisti ja ovat sosiaalisia sekä tervehtivät kun näkee niitä kahvitilassa. Sitten seuraavina päivinä eivät tervehdi tai puhu mitään tyyliin viikkoon. Kun siihen tottuu eikä enää tervehdi tai puhu mitään niin sitten alkavatkin taas tervehtiä ja puhua :o

Vierailija
14/14 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi enemmän, että mikä SINUA vaivaa, ap? Olet jauhanut tätä samaa juttua täällä jo ainakin vuoden päivät. Sinulla on joko outo päähänpinttymä työkaveristasi jonka et voi antaa olla sellainen kuin on, tai sitten et ole edes töissä missään, vaan kotona kirjoittelet näitä pimeitä aloituksiasi. Hankkiudu hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme