Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo Jamie Dornan(Christian Grey) muka jotenkin "kuuma?"

Vierailija
11.02.2017 |

Lol, minusta ei yhtään. Pitäisikö kaikkien naisten muka kuolata häntä? Sanoin kaverilleni , että se miespääosan esittäjä ei edes mielestäni kuuma, niin hän oli ihan hämillään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä antaa jotain osviittaa sille miksi miesten on vaikea saada edes mätsejä tinderissä jos edes hollywoodin komeimmat miesnäyttelijät ei ole tarpeeksi viehättäviä suomen tavisnaisille.

Niinpä ja sitten vielä sanotaan, että miehet ovat pinnallisia

Sehän on vaan niin, että naisilla on vaihtelevampi ja nirsompi maku. Yhden mielestä joku "kuuma" näyttelijä on aivan kamala, mutta joku toisen mielestä rumilus onkin tämän mielestä aivan ihana. Veikkaan tosin, että enemmistölle ne hollywood-komistukset kuitenkin kelpaisi, vaikka osa ei vaan yksinkertaisesti tykkää.

Minulle ei ole (kymmeniin) vuosiin löytynyt mitään kiinnostavaa julkkisrintamalla.

Vierailija
22/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähny jotain niistä 50 shades leffoista alle 10 min ja siinä Dornan on ihan omituinen. The fall -sarjassa sillä on ilmeisesti oma aksentti joka tekee siitä to-del-la kuuman vaikka esittääkin jotain hullua. Tinderissä en tod näk uskaltais swaippaa oikealle siks etten pystyis menemään deiteille noin kuuman miehen kanssa koska en kuulis mitään mitä hän puhuu vaan miettisin vaan miltä sen naama näyttää mun jalkojen välissä.

Kyllä! Fallissa oli todella hottis partoineen ja irkkumurteineen. Muissa rooleissa ihan blah. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ko. rooliinhan kysyttiin ensin pariakin muuta, mm. SOA:n Jaxia, mutta tunkua ei ollut. Kieltämättä itsekin olin pettynyt, kun oli lukenut kirjan uskomattoman komeasta miehestä, jonka kävellessä kadulla ihmisten leuat loksahtaa ja he kävelevät lyhtypylväitä päin. Nyt kuitenkin, kun on nähnyt ekan leffan ja silmä tottunut tuohon, on hän mielestäni komea ja seksikäskin.

Joo itsekin olen lukenut tuosta, että siihen oli kysytty ensin ihan muita tyyppejä, mutta useimmat itseään "vakavasti otettavana näytteljänä" pitävät oli kieltäytyneet, kun eivät halua leimautua tuollaiseen rooliin mikä voisi olla este jatkouralle muissa rooleissa kuin seksisymbolina. Mutta joo, kyllähän tuo Dornan ihan jees on hänkin .

Vierailija
24/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä antaa jotain osviittaa sille miksi miesten on vaikea saada edes mätsejä tinderissä jos edes hollywoodin komeimmat miesnäyttelijät ei ole tarpeeksi viehättäviä suomen tavisnaisille.

Ei tässä ole kyse siitä ettei hollywoodin komeimmatkaan miesnäyttelijät ole tarpeeksi komeita, vaan etteivät he ole oman tyylisiä. Kyllä minusta tämäkin mies on objektiivisesti katsottuna komea, mutta ei kiinnosta itseäni yhtään, koska tykkään eri tyyppisistä miehistä. Vaaleista, urheilullisista, ei niin sliipatuista. Ne julkkikset joita itse pidän komeina, ovat lähinnä urheilijoita, eivät "hollywoodin komeimpia miesnäyttelijöitä". Arkielämässä näen näitä omasta mielestäni komeita miehiä ihan vaikka lenkkipolulla ja ruokakaupassa.

Vierailija
25/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Dorian Gray oli parempi.

Vierailija
26/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas tytö the witcher netflixiltä

On kyllä ihana mies..nörttinaisen märkä uni:)

Vierailija
27/27 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan haastattelujen perusteella kivaksi mieheksi

Kertoi että kaverit kutsui häntä teininä läski Jamieksi

Oli silloin huomattavan ylipainoinen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi