Erikoisin makuyhdistelmä, josta pidät?
Eli mikä outo yhdistelmä herättää hämmennystä muissa? Aloitan: lakritsa dipattuna tsatsikissa, ihanaa 😍
Kommentit (42)
Eineslihapulla dipataan kylmänä mansikkajogurttiin, ja eikun ääntä kohti. Toinen kokeilemisen arvoinen herkku on jääkaappikylmä maksalaatikko (rusinoilla) suoraan paketista lusikoiden maustettuna reilusti punaisella Tabascolla.
Maitokahvin kanssa nakkeja. Tästä minulle vitsaillaan jatkuvasti.
Popcornit ja salmiakkijauhe.
Myös tofu wasabitahnalla on hyvää.
Vierailija wrote:
Banaania puuroon. Ennen tykkäsin pinaattilätyistä vadelmahillon kanssa. Kokis ja ruisleipäkin oli hyvä yhdistelmä.
Banaani puuroon on kyllä ihan normaalia....
Kukkakaali vaniljasokerilla maustettuna.
Hirveästi täällä on kyllä ihan normaaleja yhdistelmiä, kuten banaani+puuro tai tofu+wasabi.
En ole ihan täysin varma itse onko tämä outoa vai normaalia, mutta... Perunasalaattia ruisleivän päälle. Ainoastaan olen nähnyt itseni tätä tekevän, mutta ehkä täällä muitakin?
Ruisleipä sinapilla ja raa'alla sipulilla, ihan parasta.
Revitty ruisleipä ja päällä jotain margariiniä tosi ohut kerros ja appelsiinipyörylä . Tähän sopii lisänä maalaismaksamakkara, mutta pelkällä appelsiinirenkaallakin on älyttömän hyvää
Rieska,banaani,punainen paprika,metwursti ja tietty margariini.
Rakastan kylmiä ruokia. Saatan syödä jotain riisiä ja Lidlin valmiskastikehöttöä kylmänä, pari tuntia sen jälkeen kun olen ruokatunnilla sulattanut ja lämmittänyt. Kiinalaisia, intialaisia yms.
Valion aurajuustolakritsijäätelö oli hyvää, harmi kun sitä ei enää löydy. Pantteri ja turkinpippuri munkit oli kans hyviä. Ja turkinpippurisuklaa. Ilmeisesti olen vähemmistössä.
Ruisleivälle vadelmahilloa ja meetvurstia. Keksin 5-vuotiaana kun voi oli loppu. Vieläkin maistuu yhtä hyvältä.
Tikku ranskalaiset ja vanilijapehmis.
Vierailija wrote: Hirveästi täällä on kyllä ihan normaaleja yhdistelmiä, kuten banaani+puuro tai tofu+wasabi. En ole ihan täysin varma itse onko tämä outoa vai normaalia, mutta... Perunasalaattia ruisleivän päälle. Ainoastaan olen nähnyt itseni tätä tekevän, mutta ehkä täällä muitakin?
Meillä laitetaan joskus perunasalaattia, punajuurisalaattia tai italiansalaattia. Punajuurisalaatti kaipaa juustoviipaleen ruisleivän päälle lisäksi.
Puoliso laittaa joskus currya juuston päälle.
Aromisuola+Leipä