Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tositarinoita kilttimiehen surullisista baariseikkailuista

Vierailija
11.02.2017 |

Masentaa tuo toisen ketjun kilttimiehiä syyllistävä kommentointi. Tässä tulee nyt tositarinaa, toivottavasti se avartaa ymmärrystänne.

Olin ehkä 24-vuotias. Olin tuskaillut yksinäisyyden kanssa pitkään, nettideittailu turhautti, koska en saanut naisia treffeille, kyselin nettipalstalta mitä tehdä. Siellä neuvottiin menemään baariin, joten rohkaistuin kesälomalla kokeilemaan. Mulla ei ollut kavereita, joten yksin meneminen oli ainoa vaihtoehto. Muutaman ekan kerran kävi, että kävelin vain kaupungilla, enkä uskaltanut minnekään, isokokoiset portsarit olivat pelottavan oloisia.

Aloin käymään baareissa ensin alkuillasta rauhallisempaan aikaan, jotta saisin tottumusta ja lopulta uskaltaudun yökerhoon, melkoisessa paniikissa. En ollut koskaan pitänyt juomisesta, joten menin sinne selvin päin, ostin kokiksen ja siemailin siitä illan aikana.

Siellä oli aivan erilaista kun olin netin palstoilta lukenut. Miehet ja naiset omissa porukoissa. Olisin saattanut rohkaistua lähestymäänkin jotakuta, jos olisin nähnyt miten muut miehet sen tekevät, mutta mitään sellaista ei tapahtunut. Yritin katsekontaktia naisten kanssa, he eivät olleet huomaavinaankaan. Tyypit näyttivät tuntevan toisensa entuudestaan. Illan aikana ehkä vain kerran näin kun pari hyvännäköistä, raamikasta miestä yritti lähestyä naisparia, näin vain naisten ravistelevan päätään ja miehet palasivat omaan pöytäänsä. Ehkä oli liian aikaista, porukka ei ollut vielä tarpeeksi humalassa?

Kokeilin seuraavina viikonloppuina tulla aina vain myöhemmin, vaihtelin paikkoja, (en pystynyt olemaan niissä kovin pitkään), mutta ei, mitään halua uusiin ihmisiin tutustumisesta en havainnut, miehillä vähän yritystä, naisilla ei senkään vertaa. Naiset pysyivät tiivisti kavereidensa seurassa, eivät antaneet mitään tilaisuutta, ei elettäkään, miehen lähestyä, ujoja vilkaisuja miesten suuntaan joskus harvoin, ei edes niiden komeimpien. Miten ihmeessä tällaisessa ympäristössä naisiin tutustuu? Ja se kamala meteli, se hermoja koetteleva musiikin jumputus, miten siellä voi keskustella? Hauskaa pitämään? Roskaa.

Joissain yökerhoissa, tanssilattian ympärille on laitettu kaide, jonka ääreen miehet asettuu, kun naiset menevät muka hauskaa pitämään, tosiasiassa esittelemään sinne paikkojaan, kiemurtelemaan ja tekemään niitä panemisliikkeitään. Ehkä se hauskuus naisilla on miesten huomion saaminen, katseen kohteena oleminen, kiusaaminen. Mutta tuohon se sitten useimmiten jääkin. Naiset ei uskaltaudu sen pitemmälle.

(Jatkuu kommenteissa)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin, pidä hauskaa. Iloinen nuori mies löytää aina naisseuraa.

T: iloinen nuori mies

Vierailija
42/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, vai laumasielujen perässä naiset juoksevat. Itse kun luulin, että yksinäiset sudet, itsenäiset, erämaita samoavat camel boots- miehet olisi naisten mieleen.

ap

Hyvä sitten, että väärinkäsityksesi tuli oikaistua!

De yksinäinen camel boots mieshahmo on miesten keskinen jutyu ja siten myydään miesten tuotteita miehille. Naiset arvostavat sitä laumam arvostettua jäsentä. Siitä on kyse mm silloin, jos joku nainen ihailee julkkista tai muuten menestynyttä miestä, joka on johtaja = sosiaalista asemaa ja statusta suhteessa muihin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan omassa kaveripiirissäni kukaan mitään kunnon parisuhdetta baarista etsi, enkä liioin minäkään. Sinne ollaan aina menty omalla porukalla pitämään hauskaa, tutustua voidaan niihin joilla on joku kytkös porukkaan. Tällöin saa "takuut" että tyyppi on ehkä ihan jees.

Hanki kavereita alkuun, mieti baareja vasta sitten. Yksinäinen tyyppi kyttäämässä baarissa ei ole ikinä ollut kenenkään tuttuni suosiossa.

N23, parisuhteessa.

Vierailija
44/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ota tosissaan näitä pikkulasten, esim N23, juttuja, eivät he tiedä oikeasta elämästä mitään. Järkeviäkin naisia on olemassa, niitä joita laumat ja statukset ei kiinnosta pätkääkään. Ole oma itsesi äläkä lähde naisten peleihin mukaan. Jos se oikea tulee vastaan niin hän voi olla vierelläsi loppuun asti. Roskakaloja on maailma täynnä, tarvitset vain yhden hyvän. Mene vain eteenpäin ja muista hymyillä välillä, se riittää.

Vierailija
45/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, vai laumasielujen perässä naiset juoksevat. Itse kun luulin, että yksinäiset sudet, itsenäiset, erämaita samoavat camel boots- miehet olisi naisten mieleen.

Mies, joka kulkee omia polkujaan = MGTOW-mies. Nyt olet oikeilla jäljillä.

Vierailija
46/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovastipas musta nyt ollaan tekemässä yksinäistä ja syrjäytynyttä.

Olen aivan sanaton.

Varmastikin siksi, että olet kirjoittanut, ettet edes halua saada kavereita ja liikut yksinään joka paikassa. Miehessä nyt vaan on naisille tärkeää asema laumassa ja siksi tämä korostuu naisten kommenteissa. Ei tarvitse olla lauman johtaja, perusjäsen riittää, mutta paha ja epäilyttävä juttu, jos näyttää olevan kokonaan lauman ulkopuolinen.

täällä kirjoittelevat naiset ovat jankuttaneet, että heidän mielestään esim. tasoja ei ole olemassa ja että kaikki ovat deittaillessa samalla viivalla. Ja nyt kuitenkin sitten myönnetään, että kelvatakseen naisille miehellä tulee olla sosiaalista statusta sekä asema "laumassa". Wow.

Vierailija
47/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hyvä sitten, että väärinkäsityksesi tuli oikaistua!

De yksinäinen camel boots mieshahmo on miesten keskinen jutyu ja siten myydään miesten tuotteita miehille. Naiset arvostavat sitä laumam arvostettua jäsentä. Siitä on kyse mm silloin, jos joku nainen ihailee julkkista tai muuten menestynyttä miestä, joka on johtaja = sosiaalista asemaa ja statusta suhteessa muihin miehiin.

Ja mitään tasoja ei siis ole olemassa??!

Vierailija
48/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin sieltä täältä mutta ei todellakaan tarvitse olla mikään "piireissä" viihtyvä henkilö löytääkseen kumppanin. Olen nainen, en halua kavereita ja viihdyn yksin. Mies minulla on ja hän on samanlainen.

Vierailija
49/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovastipas musta nyt ollaan tekemässä yksinäistä ja syrjäytynyttä.

Olen aivan sanaton.

Varmastikin siksi, että olet kirjoittanut, ettet edes halua saada kavereita ja liikut yksinään joka paikassa. Miehessä nyt vaan on naisille tärkeää asema laumassa ja siksi tämä korostuu naisten kommenteissa. Ei tarvitse olla lauman johtaja, perusjäsen riittää, mutta paha ja epäilyttävä juttu, jos näyttää olevan kokonaan lauman ulkopuolinen.

täällä kirjoittelevat naiset ovat jankuttaneet, että heidän mielestään esim. tasoja ei ole olemassa ja että kaikki ovat deittaillessa samalla viivalla. Ja nyt kuitenkin sitten myönnetään, että kelvatakseen naisille miehellä tulee olla sosiaalista statusta sekä asema "laumassa". Wow.

Kuka tällaista on väittänyt ettei tasoja ole ollenkaan? Se mitä on väitetty on se että teidän tasoajattelussa on virheitä. Ja että tasot ovat typeriä ja yksinkertaistavia ja niihin jumittaminen pilaa lopullisesti miehen mahdollisuudet saada ikinä nainen monestakin syystä, joista yksi tärkeimpiä on se että mies rupeaa perustamaan itsetuntonsa ja identiteettinsä johonkin huonoon tasoon identifioitumiseen. Ihan karseaa omaan jalkaan ampumista :D.

Vierailija
50/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kuin sieltä täältä mutta ei todellakaan tarvitse olla mikään "piireissä" viihtyvä henkilö löytääkseen kumppanin. Olen nainen, en halua kavereita ja viihdyn yksin. Mies minulla on ja hän on samanlainen.

Neuvopas nyt kädestä pitäen miten olette toisenne löytäneet!

Vierailija
51/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epäsosiaalinen" mies voi olla varmasti hyvä kumppani epäsosiaaliselle naiselle. Ne naiset ei kyllä baareissa pyöri... Itse en kokisi epäsosiaalista miestä houkuttelevaksi kumppaniksi, koska itse hakeudun ihmisten seuraan ja on paljon erilaisia sosiaalisia piirejä, joissa olen mukana. Haluan, että mies jaksaa tulla kanssani sosiaalisiin piireihini... Mutta tunnen naisia, jotka eivät kaipaa tuollaista, haluavat olla rauhassa. Epäsosiaalisten ihmisten on varmaan vaan paljon vaikeampi tutustua toisiinsa, kun ei ole tarvetta liehua paikasta toiseen... Ehkä joku asiapitoinen harrastus tms voisi johdattaa yhteen. Aika moni nörttituttunikin kuitenkin viettävät nykyään perhe-elämää tai ovat ainakin parisuhteessa, ja heitä nimenomaan yhdistänyt jokin yhteinen intohimo jotakin aihepiiriä kohtaan.

Vierailija
52/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu! Nosto, tässä on nyt kerrankin tuhannen taalan paikka saada konkreettisia neuvoja ja toivottuun lopputulokseen johtanut esimerkki miten toimia.

Vierailija
53/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin nettitreffailemaan. Tai oikeastaan -juttelemaan. En jaksanut käydä tuntemattomien miesten kanssa treffeillä, mutta netissä juttelin silloin tällöin. Olin harrastanut tuota aina joskus kahden vuoden ajan, kunnes aloin juttelemaan netissä miehelleni. Meistä paljastui samankaltaisuuksia. Tapasimme muutaman kuukauden viestittelyn jälkeen, ja pian sen jälkeen alettiin seurustelemaan. Yhdessä nyt 6v, kummallakaan ei ole kavereita, ja olemme varsinaisia kotihiiriä yhteistä matkailuharrastusta lukuunottamatta. Olen 26 ja mies 28 jos sillä on mitään väliä.

Minulle kävi hyvä tuuri. Ehkä sullakin tärppää.

Vierailija
54/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, sai taas krapulapäivän naurut. Kilttimiehillä ilmeisesti taas jääny luu käteen baarikätnnistä, jos edes uskalsivat lähteä ahdistuksissaan.

Meikä meni rohkeesti baariin ja otin reippaasti alkoholia. Siitä sitten vaan tanssilattialle piirittämään kiimaisia vosuja.

Yksi isorintainen ja pyöreäpeppuinen milffi tanssi erityisen ehdottelevasti ja otin tilanteen haltuun. Menin tämän aivan naisen iholle ja lirkuttelin korvaan kaikkea imelää sontaa. Sain milffin kikattamaan ja päätin vähän kouria.

Kiltti miehet katselivat kourimistani kateellisena tanssilattian reunoilta.

Milffi kävi kuumana ja parin tunnin hikisen tanssimisen ja alkoholin tankkaamisen jälkeen pääsin viemään milffiä kotiinsa.

Milffin kämpillä tunnelma kiihottui entisestään ja kiihkeän suutelun ja kourimisen aikana vaatteemme vähenivät dramaattisesti.

Emme enää voineet vastustaa himoa ja kivenkova elimeni hakeutui milffin stringien ohi kuumaan ja kosteaan pilluun.

Karvaiset pakarani tekivät pumppausliikettä milffin miltei korviin asti taivutettujen jalkojen välissä yhä kiihtyvällä tahdilla kunnes laukaisin sykkivän kyrpäni syvälle kiimaiseen pilluun karjahdusten saattelemana.

Rytmikästä pumppausta tapahtui yön aikana useita kertoja.

Vierailija
55/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nettitreffailemaan. Tai oikeastaan -juttelemaan. En jaksanut käydä tuntemattomien miesten kanssa treffeillä, mutta netissä juttelin silloin tällöin. Olin harrastanut tuota aina joskus kahden vuoden ajan, kunnes aloin juttelemaan netissä miehelleni. Meistä paljastui samankaltaisuuksia. Tapasimme muutaman kuukauden viestittelyn jälkeen, ja pian sen jälkeen alettiin seurustelemaan. Yhdessä nyt 6v, kummallakaan ei ole kavereita, ja olemme varsinaisia kotihiiriä yhteistä matkailuharrastusta lukuunottamatta. Olen 26 ja mies 28 jos sillä on mitään väliä.

Minulle kävi hyvä tuuri. Ehkä sullakin tärppää.

Missä piditte nettitreffit? Tai jutteluja?

Vierailija
56/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet nyt ymmärtänyt homman vähän väärin. Laumasielun vastakohta ei ole erakko.

Sillä karismaattisella Camel boots -miehellä on useimmiten samanhenkinen klaani. Se kulkee omia polkujaan siinä mielessä, ettei välitä paskaakaan valtavirran kotkotuksista.

Siinä klaanissa voi olla monenlaisia polkuja kulkevia, mutta kaikki kunnioittavat toisiaan. Kaikki antavat toisilleen tilaa, eivätkä tuputa omaa elämänmuottiaan. Itsetunto on kohdillaan ja riittää kun kaveri on reilu ja hyvä jätkä.

Minun puolestani ihminen saa olla erakko, jos se tuntuu hyvältä. Se kyllä sitten näkyy ihan kaikenlaisissa sosiaalisissa suhteissa. Saa olla myös laumasielu, mutta minä pidän sitä teini-ikäisten hommana, jossa pakollinen vaatemerkki porukkaan kuulumiseksi on vain vaihtunut johonkin muuhun.

Mutta siis vielä kerran, älä kuvittele olevasi omia polkuja kulkeva salaperäinen muukalainen, jos olet vain ihmisistä eristäytynyt erakko.

Vierailija
57/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia oli 100% varma poikamiesaikojen baari-illoissa: jos lähdin sälliporukan kanssa reissuun, niin kukaan ei saanut. Sen sijaan kun yksin lähdin reissuun, niin silloin tällöin pääsi jopa pumppaamaan karvaista persettäni ylös-alas haarat auki uikuttavan naisen päällä...enkä ollut edes mikään komea, vaan ihan peruspera ulkonäöltäni.

Eli mihin helvettiin sitä wing-man-possea oikein (naisten mielestä) tarvitaan? Vain ne karvakuonot jotka eivät luota itseensä, laumautuvat.

Vierailija
58/58 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonamies kirjoitti:

Mutta siis vielä kerran, älä kuvittele olevasi omia polkuja kulkeva salaperäinen muukalainen, jos olet vain ihmisistä eristäytynyt erakko.

Olet väärässä. En ole ihmisistä eristäytynyt erakko, mutta kyllä tuollainenkin aivan varmasti on omia polkujaan kulkeva. Turha höpistä mistään klaaneista. Laumasielu mikä laumasielu.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi