Paras lääke kovaan ahdistukseen?
Kommentit (153)
Mulla on 2 suuntainen mielialahäiriö. En syö tällä hetkellä mitään lääkkeitä. Liekkö väärä diagnoosi tai terveelliset nykyiset elämäntavat.
Diagnoosit ovat yleensä niitä varten, jotka haluavat jotain sosiaalietuutta. Ahdistuskin on ihan vaan pään sisällä.
imblessed kirjoitti:
Mulla on 2 suuntainen mielialahäiriö. En syö tällä hetkellä mitään lääkkeitä. Liekkö väärä diagnoosi tai terveelliset nykyiset elämäntavat.
Onko lukutaidossa vikaa? Kysyttiin lääkettä kovaan ahdistukseen eikä sun diagnoosia...
Havidol! Siinä vasta hyvä lääke. Toimi minulla ja mun kaverilla.
Vierailija kirjoitti:
imblessed kirjoitti:
Onko lukutaidossa vikaa? Kysyttiin lääkettä kovaan ahdistukseen eikä sun diagnoosia...
Ai kiitos tää olikin sun saatanan ahdistuspalstas jossa haluat sääliä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liikaa vaadittu-ko kirjoitti:
Miten joku voi sanoa toiselle etttä ei mitään syytä olla ahdistunut. Ihmiset ahdistuvat eri asioista eri tavalla kun toiset. Ole onnellinen jos et ahdistu mistään. Ja jos et ahdistu mistään ole edes ymmärtäväinen.
Entä jos ahdistaa muiden ihmisten ahdistuneisuus? Vähän ohis mut...
No sit ei ehkä kannata tulla tällaiseen ketjuun sanomaan, miten muut ei kestä mitään...
Häh? Tuo oli ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun.
Liikunta, alkoholi ja sokerinpois. T:entinen bentsoriippuvainen, määräikainen eläkeläinen
Varmasti ensisijaisesti terapia ja kenties lääkkeet. Mutta sitten nukkuminen. Kun ei ole kunnolla nukkunut, niin huomaa mikä merkitys hyvillä yöunilla on. Tietysti helppo sanoa, jos ahdistukseltaan ei saa edes unta mutta ehkä jotakin nukahtamisen helpotuslääkettä. Sitten terveelliset elämäntavat noin muutenkin. Kunnon ruokaa, vitamiineja, ulkoilua ja oleilua.
vtunkyrp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
imblessed kirjoitti:
Ai kiitos tää olikin sun saatanan ahdistuspalstas jossa haluat sääliä???
Mun eka kommentti enkä halua sääliä. Puhut niin kauniisti... Ahdistaako? Kaikkia ihmisiä ahdistaa joskus diagnoosista huolimatta. Jos ei sitä myönnä, ei ole rehellinen. Elämään kuuluu myös ahdistus toisinaan. Sitten on vielä ahdistuneisuushäiriö ja kaikenlaiset pakkoneuroosit... Turha luulla että elämä on yhtä hattarapilveä ns. Terveelläkään. Tunteet tulee ja menee ja niin sen pitää mennäkin. Jos menee rankaksi voi pyytää apua niiltä jotka kokeneet samaa. Vertaistukea nääs.
Tupakoinnin lopettaminen auttoi minua. Se ahdisti sekä henkisesti, että fyysisesti. Vain idiootit polttaa, kun korvaustuotteita on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Joku syy siihen ahdistukseen on. Oletko hoitanut syytä vai popsinut vaan lääkkeitä?
Ei siihen aina ole muuta syytä kuin sekoileva aivokemia. Esim. itse sairastuin ilman mitään syytä ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriöön. Se meni myös itsestään ohi ilman mitään hoitoa tai terapiaa. Viinalla vaan yritin kestää kammottavimpien olojen läpi - ilman sitä tai muuta lääkettä olisin tehnyt tuskasta itsemurhan.
Vierailija kirjoitti:
LSD, psilosybiini
On muuten ihan totta. Yksi trippi vie ahdistuksen tutkimusten mukaan 3- 6 kuukaudeksi. Itseltäni jopa vuodeksi. Joten joka kesä keräilen suippumadonlakkia niityiltä että saan vuoden ainoan trippini. Ennen tämän lääkityksen löytämistä mulle harkittiin jopa eläkepäätöstä vaikean masennuksen ja ahdistuksen aiheuttaman työkyvyttömyyden takia. Nyt käyn töissä enkä syö lääkkeitäkään.
Viinipullo ja hyvä sarja/leffa. Itsellä onneksi ahdistus ei ole päivittäistä niin voin ainakin toistaiseksi tätä itselääkintää harrastaa. Takaraivossa vaan kummittelee alkoholisti faija ja hänen koko alkoholisoitunut suku, ja äitini puolen alkoholistit. Entä jos olen matkalla samalle tielle? Täytyisi löytää joku muu ratkaisu.
No sit ei ehkä kannata tulla tällaiseen ketjuun sanomaan, miten muut ei kestä mitään...