Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lääke kovaan ahdistukseen?

Vierailija
10.02.2017 |

Eli mikä ollut sun kohdalla toimivin lääkitys?

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liikaa vaadittu-ko kirjoitti:

Miten joku voi sanoa toiselle etttä ei mitään syytä olla ahdistunut. Ihmiset ahdistuvat eri asioista eri tavalla kun toiset. Ole onnellinen jos et ahdistu mistään. Ja jos et ahdistu mistään ole edes ymmärtäväinen.

Entä jos ahdistaa muiden ihmisten ahdistuneisuus? Vähän ohis mut...

No sit ei ehkä kannata tulla tällaiseen ketjuun sanomaan, miten muut ei kestä mitään...

Vierailija
62/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 suuntainen mielialahäiriö. En syö tällä hetkellä mitään lääkkeitä. Liekkö väärä diagnoosi tai terveelliset nykyiset elämäntavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosit ovat yleensä niitä varten, jotka haluavat jotain sosiaalietuutta. Ahdistuskin on ihan vaan pään sisällä.

Vierailija
64/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

imblessed kirjoitti:

Mulla on 2 suuntainen mielialahäiriö. En syö tällä hetkellä mitään lääkkeitä. Liekkö väärä diagnoosi tai terveelliset nykyiset elämäntavat.

Onko lukutaidossa vikaa? Kysyttiin lääkettä kovaan ahdistukseen eikä sun diagnoosia...

Vierailija
65/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

THC. Suosittelen 😊

Vierailija
66/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havidol! Siinä vasta hyvä lääke. Toimi minulla ja mun kaverilla.

Vierailija
67/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

imblessed kirjoitti:

Onko lukutaidossa vikaa? Kysyttiin lääkettä kovaan ahdistukseen eikä sun diagnoosia...

Ai kiitos tää olikin sun saatanan ahdistuspalstas jossa haluat sääliä???

Vierailija
68/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

liikaa vaadittu-ko kirjoitti:

Miten joku voi sanoa toiselle etttä ei mitään syytä olla ahdistunut. Ihmiset ahdistuvat eri asioista eri tavalla kun toiset. Ole onnellinen jos et ahdistu mistään. Ja jos et ahdistu mistään ole edes ymmärtäväinen.

Entä jos ahdistaa muiden ihmisten ahdistuneisuus? Vähän ohis mut...

No sit ei ehkä kannata tulla tällaiseen ketjuun sanomaan, miten muut ei kestä mitään...

Häh? Tuo oli ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun.

Vierailija
69/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, alkoholi ja sokerinpois. T:entinen bentsoriippuvainen, määräikainen eläkeläinen

Vierailija
70/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasienet.

Vierailija
71/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ensisijaisesti terapia ja kenties lääkkeet. Mutta sitten nukkuminen. Kun ei ole kunnolla nukkunut, niin huomaa mikä merkitys hyvillä yöunilla on. Tietysti helppo sanoa, jos ahdistukseltaan ei saa edes unta mutta ehkä jotakin nukahtamisen helpotuslääkettä. Sitten terveelliset elämäntavat noin muutenkin. Kunnon ruokaa, vitamiineja, ulkoilua ja oleilua.

Vierailija
72/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin.

Vierailija
73/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vtunkyrp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

imblessed kirjoitti:

Ai kiitos tää olikin sun saatanan ahdistuspalstas jossa haluat sääliä???

Mun eka kommentti enkä halua sääliä. Puhut niin kauniisti... Ahdistaako? Kaikkia ihmisiä ahdistaa joskus diagnoosista huolimatta. Jos ei sitä myönnä, ei ole rehellinen. Elämään kuuluu myös ahdistus toisinaan. Sitten on vielä ahdistuneisuushäiriö ja kaikenlaiset pakkoneuroosit... Turha luulla että elämä on yhtä hattarapilveä ns. Terveelläkään. Tunteet tulee ja menee ja niin sen pitää mennäkin. Jos menee rankaksi voi pyytää apua niiltä jotka kokeneet samaa. Vertaistukea nääs.

Vierailija
74/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen auttoi minua. Se ahdisti sekä henkisesti, että fyysisesti. Vain idiootit polttaa, kun korvaustuotteita on keksitty.

Vierailija
75/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LSD, psilosybiini

Vierailija
76/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Efexor.

Vierailija
77/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku syy siihen ahdistukseen on. Oletko hoitanut syytä vai popsinut vaan lääkkeitä?

Ei siihen aina ole muuta syytä kuin sekoileva aivokemia. Esim. itse sairastuin ilman mitään syytä ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriöön. Se meni myös itsestään ohi ilman mitään hoitoa tai terapiaa. Viinalla vaan yritin kestää kammottavimpien olojen läpi - ilman sitä tai muuta lääkettä olisin tehnyt tuskasta itsemurhan.

Vierailija
78/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LSD, psilosybiini

On muuten ihan totta. Yksi trippi vie ahdistuksen tutkimusten mukaan 3- 6 kuukaudeksi. Itseltäni jopa vuodeksi. Joten joka kesä keräilen suippumadonlakkia niityiltä että saan vuoden ainoan trippini. Ennen tämän lääkityksen löytämistä mulle harkittiin jopa eläkepäätöstä vaikean masennuksen ja ahdistuksen aiheuttaman työkyvyttömyyden takia. Nyt käyn töissä enkä syö lääkkeitäkään.

Vierailija
79/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo ja hyvä sarja/leffa. Itsellä onneksi ahdistus ei ole päivittäistä niin voin ainakin toistaiseksi tätä itselääkintää harrastaa. Takaraivossa vaan kummittelee alkoholisti faija ja hänen koko alkoholisoitunut suku, ja äitini puolen alkoholistit. Entä jos olen matkalla samalle tielle? Täytyisi löytää joku muu ratkaisu.

Vierailija
80/153 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi