Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, jonka älykkyyosamäärä on 85?

Vierailija
10.02.2017 |

Miksi, miksi et?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tuohan on heikkolahjainen, normaali on vähintään 90.

Vierailija
42/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tuollainen käytännössä olisi? Siitä se paljolti on kiinni. Lapsia en tekisi hänen kanssaan, vaikka älykkyys periytyykin äidiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ja en voisi. Rajani kulkee noin 100:ssa, mielellään ylikin.  ÄO:ni on 130.

Vierailija
44/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensin vastata EN, mutta sitten ajattelin tarkemmin. Nimittäin olen ihastunut parhaillaan yhteen todella tyhmään mieheen, joka on lisäksi täysin kouluttamaton. Mutta hänellä on hieno ura taiteellisesti, on luova ja menestynyt siinä mitä tekee, ja arvostan sitä. ja lisäksi hän on järistyttävän seksikäs, en tiedä kuinka monta sataa naista on, siis ihan älytön määrä joka tapauksessa. Sellainen paha poika, joka kaataa naisia pelkällä katsellaan ja itsevarmuudellaan. Niin että voisin näköjään kuitenkin, mutta pitäisi olla näitä muita ominaisuuksia, jotka kompensoivat älyn puutetta. Vastaavasti pelkkä älykäs mies ilman seksuaalista vetovoimaa ei myöskään kävisi, itse asiassa ei lainkaan, ikinä.

Vierailija
45/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kai sanoa ei.

Jutut ei kunnolla kohtaa suurimman osan ns. normaaliälyisenkään kanssa ja kiinnostuksenkohteet on ihan eri, joten tuskin kummallakaan olisi hirveän antoisaa viettää aikaa yhdessä.

T: N ÄO +135

Vierailija
46/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tietääkö tähän ketjuun kirjoittaneista joku ihan oikeasti oman ÄO:nsa? Oletteko osallistuneet mensan testeihin?

Vierailija
47/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä  tuntemani henkilö käyttää kaiken liikenevän rahan epäolennaisiin asioihin aina samalla kaavalla, eikä hän osaa suunnitella elämäänsä pidemmällä aikavälillä. Hyvä kun hän ymmärtää maksaa vuokransa yms ensin! Hän syö epäterveellisesti, eineksiä, leipää, kahvia. Sosiaaliset suhteet menevät opiskelun edelle. Koulu ei ole koskaan kiinnostanut. Hänestä puhutaan myös selän takana, koska hän tyrii niin pahasti ihmissuhteissaan. Ikävä kyllä noin 85 ÄO: n omaavia tulee vanhemmiksikin. Hän on yh ja lapsen isä tietty vanhempi tuntematon juoppo. Äiti ei juo. Isyyttä ei ole tunnustettu, koska äiti ei löytänyt miestä enää myöhemmin, eikä muista nimeä.

He saattavat käydä suorittavassa työstä, tarjota lapsilleen köyhyyttä ja valkoista leipää "voitele itse" tms, tarvita sossusta apua ja seurantaa  lasten kasvatuksessa. Jos he oikein ovelaksi heittäytyvät, niin keksivät, että kannattaakin hyödyntää kaikki avut, mitä vain irti lähtee. Seuraava sukupolvi saattaa toimia samoin. Hän tietää, että ei ole järjenjättiläinen.

Vierailija
48/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa uskoa tuohon ÄO-hömpötykseen ja siihen, että älyä voi mitata mitenkään luotettavasti. Itse tein laajat psykiatriset testit ja sain lääkärin mukaan keskivertoa huomattavasti korkeammat tulokset ja en voi kuin ihmetellä, että jos minä olen muka keskivertoa älykkäämpi, niin kuinka hemmetin tyhmiä valtaosa muista sitten on? 

Niin teit varmaan jonku höpöhöpö version, minkä on tarkoitus lohduttaa niitä jotka eivät pärjää siinä matemaattisloogista älykkyyttä(eli ainoaa oikeaa) mittaavassa mallissa. 

Vierailija
49/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, jutut ei oikein kohtaisi. T. Isotissinen, silikoniton blondi, jolla äo on yli 120

Tyhmentääkö isot tissit muka? Tai blondius. En blondaa tukkaa, eikoös täällä Suomessa ole paljon blondeja ja olisi vielä enemmän, jos ei olisi naisilla niin kovasti muodissa tuo hiusten tummentaminen. Enkä mä tuolla kaduilla kulje puolipukeissa ja röyhistele, että mulla ne isot tissit vasta onkin, enpä niitä juuri mieti.  Stereotypioita...

Vierailija
50/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitataanko näissä testeissä muutkin kuin loogista päättelyä ja matemaattisia taitoja? Onko siellä esimerkiksi osio käytöstavoille tai muulle sosiaaliselle kanssakäymiselle? Entä onko myös osio kyvylle huomioida muita ja tuntea empatiaa? Tai osio musiikilliselle lahjakkuudelle? Tai keskustelutaidolle? Luettelenko vielä lisää? Älykkyys kun kattaa aikas paljon muutakin kuin pari palikkatestin läpäisyä.

Vierailija
51/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä osaa sanoa. Ei ole mitään käsitystä edes omasta älykkyysosamäärästäni. En edes tiedä, onko 85 noilla mittareilla paljon vai vähän. Miehessä tärkeitä ominaisuuksia ovat minulle luotettavuus, vastuullisuus, kyky keskustella kanssani, käytöstavat, luonne, sopiva huumorintaju jne. Noita ei taideta "älykkyys"testeissä mitata, joten ihan sama mitä sellaiset näyttävät

100 on siis keskiarvo.

Vierailija
52/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo:ta testataan tietyn kaavan mukaan. Siinä on mukana myös päättelykyky, mutta se on vain testi jolla mitataan tietoisuutta yleisesti koulussa opetetuista asioista ja matemaattisista kaavoista. Äo ei kerro suoraan ihmisen kompetenssista vaan opetetun tiedon sisäistämisestä nyky-yhteiskunnassa, tietyn oletetun tiedon suhteen. Jos ihmisellä on normaali suomalaisen kulttuurin tausta ja koulutus, mutta alhainen älykkyysosamäärä, kertoo se silloin jotain heikkolahjaisuudesta.

Vierailija
53/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta tietääkö tähän ketjuun kirjoittaneista joku ihan oikeasti oman ÄO:nsa? Oletteko osallistuneet mensan testeihin?

Joo.

Vierailija
54/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten ihminen käyttäytyy toisia kohtaan on noin miljardi kertaa merkityksellisempää kuin se miten hän pärjää "älykkyys" testeissä. Sosiaalinen älykkyys ja tunneäly korvaavat heittämällä kirjatiedon tai matemaattiset taidot. Jälkimmäisiähän noissa testeissä pääosin mitataan yhdessä loogisen päättelyn kanssa. Noilla ei parisuhteessa juurikaan ole käyttöä.

Vierailija
55/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kai sanoa ei.

Jutut ei kunnolla kohtaa suurimman osan ns. normaaliälyisenkään kanssa ja kiinnostuksenkohteet on ihan eri, joten tuskin kummallakaan olisi hirveän antoisaa viettää aikaa yhdessä.

T: N ÄO +135

Korkea älykkyys ei tarkoita, että on älyllisesti utelias. Lakimiehet ja tilastonikkarit voivat olla hyvin älykkäitä, mutta eivät tiedä (usein) mistään muusta mitään - itse asiasa noissa ammateissa uteliaisuus (big fiven openness) on vain haitaksi. Uteliaisuus korreloi kyllä älyn kanssa. Itse olen 105-115 tasoa, mutta tutkin silti paljon tieteitä ja filosofiaa. Sinun äo:lla tosin tietotasoni olisi korkeampi.

Vierailija
56/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä osaa sanoa. Ei ole mitään käsitystä edes omasta älykkyysosamäärästäni. En edes tiedä, onko 85 noilla mittareilla paljon vai vähän. Miehessä tärkeitä ominaisuuksia ovat minulle luotettavuus, vastuullisuus, kyky keskustella kanssani, käytöstavat, luonne, sopiva huumorintaju jne. Noita ei taideta "älykkyys"testeissä mitata, joten ihan sama mitä sellaiset näyttävät

100 on siis keskiarvo.

Tämä tieto ei valaissut juurikaan lisää. Onneksi ei tarvitsekaan, koska ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään "älykkyys"testin tulokset. Käytös ja luonne merkitsevät enemmän kuin hölynpölytestit.

Vierailija
57/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äo on korkea, silti olen erään hitaan (kuitenkin oikeustoimikelpoisen) yli- ikäisen poikamiehen seksuaalinen ystävä. Koska hän on puhdas ja kiltti ja antaa minulle orgasmeja.

Aiemmin tapailemani narsistit, maisterit ym eivät koskaan antaneet mitään, vain ottivat.

Vierailija
58/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äo:ta testataan tietyn kaavan mukaan. Siinä on mukana myös päättelykyky, mutta se on vain testi jolla mitataan tietoisuutta yleisesti koulussa opetetuista asioista ja matemaattisista kaavoista. Äo ei kerro suoraan ihmisen kompetenssista vaan opetetun tiedon sisäistämisestä nyky-yhteiskunnassa, tietyn oletetun tiedon suhteen. Jos ihmisellä on normaali suomalaisen kulttuurin tausta ja koulutus, mutta alhainen älykkyysosamäärä, kertoo se silloin jotain heikkolahjaisuudesta.

Jokainen oikeasti älykäs osaa suhtautua skeptisesti näihin oppineiden testeihin, sellaista testiä ei oikeasti ole olemassakaan, jossa satasiiin selville ihmisen älykkyys. Lisään vielä että pärjään kyllä itse ko testeissä.

Vierailija
59/83 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Pidän siitä, kun mieheni on älykäs, menestyy hyvin vaativassa työssään, osaa hoitaa taloutta ja sijoittaa rahaa, pärjätä loistavasti kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Ikinä ei ole tarvinnut hävetä tai pitää junttina, päinvastoin tuntuu, että saan itse skarpata, että pysyn hänen "tasollaan" - varsinkin nyt, kun raskaana ollessa tunnen, että käyn ajoittain oikeasti melko hitaalla.

Sama täällä, mutta ennen hänen tapaamistaan deittailin sen luokan tolvanoita että on hyvä voida olla kerrankin ylpeä kumppanistaan.

Vierailija
60/83 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka Jenny Forrestia deittasikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi