Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, jonka älykkyyosamäärä on 85?

Vierailija
10.02.2017 |

Miksi, miksi et?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ÄO ei välttämättä kerro paljon.Katsokaa Rillit huurussa-sarjan Sheldonia.

Kukaan, jolla ÄO on yli 85, ei katso ko. sarjaa.

Vierailija
22/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa uskoa tuohon ÄO-hömpötykseen ja siihen, että älyä voi mitata mitenkään luotettavasti. Itse tein laajat psykiatriset testit ja sain lääkärin mukaan keskivertoa huomattavasti korkeammat tulokset ja en voi kuin ihmetellä, että jos minä olen muka keskivertoa älykkäämpi, niin kuinka hemmetin tyhmiä valtaosa muista sitten on? 

Ne on ihan käsittämättömän tyhmiä; ota myös huomioon, että valtaosa ei edes pystyisi kirjoittamaan tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Mulle miehen ulkonäkö on esim toisarvoinen asia, mutta miehen äly, hänen seksikkäin elimensä.

Vierailija
24/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tavallisen, mutta hieman turhamaisen naisen joka seurusteli tyypin kanssa, jonka äo oli aivan varmasti tuota luokkaa. Kaveri ei tajunnut juttuja, oli jotenkin hidas höhöttelijä ja anteeksi vain mutta jotenkin kehitysvammaisen oloinen. Mutta tyypillä oli ihan käsittämätön mulkku, että liekö se ollut syy naiselle. 

Vierailija
25/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ÄO ei välttämättä kerro paljon.Katsokaa Rillit huurussa-sarjan Sheldonia.

Kukaan, jolla ÄO on yli 85, ei katso ko. sarjaa.

Myös Sheldon on täysin huumorintajuton.

Vierailija
26/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tyhmä mies ei sytytä yhtään. Voi olla mukava, ehkä jopa käydä töissä. Mutta ei, hyi, en voisi varasin kanssa seurustella.

Vierailija
27/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tavallisen, mutta hieman turhamaisen naisen joka seurusteli tyypin kanssa, jonka äo oli aivan varmasti tuota luokkaa. Kaveri ei tajunnut juttuja, oli jotenkin hidas höhöttelijä ja anteeksi vain mutta jotenkin kehitysvammaisen oloinen. Mutta tyypillä oli ihan käsittämätön mulkku, että liekö se ollut syy naiselle. 

Kehareilla ja idiooteilla on muuten aika usein iso mulkku, lieko joku evoluution tapa auttaa miestä selviytymään jos järkeä ei ole

Vierailija
28/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viksu ja pienimunainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehareilla ja idiooteilla on muuten aika usein iso mulkku, lieko joku evoluution tapa auttaa miestä selviytymään jos järkeä ei ole

Päivän huutonaurut!

Kiitos!

Vierailija
29/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö ap koska on itse heikkolahjainen? Monasti on tullut mieleen että jossainhan hekin varmasti netissä pyörivät joten miksi ei täällä. Tunnen itsekin kehitysvammaisen jolla on läppäri. Esimerkiksi palstan sulkeutumisen aikaan tulevat ruskea talo -  ruputus - hokemiset kuulostaa minusta kehitysvammaisen jutuilta. Hirveän huonot läpät, ei mitään hauskaa, nokkelaa tai mieltä. Hakematta tulee mieleen että tuollainen voisi olla mielekästä illasta toiseen juuri kehitysvammaisen mielestä.

Vierailija
30/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO kertoo oikeasti todella vähän ihmisestä. 

Vierailija
31/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Pidän siitä, kun mieheni on älykäs, menestyy hyvin vaativassa työssään, osaa hoitaa taloutta ja sijoittaa rahaa, pärjätä loistavasti kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Ikinä ei ole tarvinnut hävetä tai pitää junttina, päinvastoin tuntuu, että saan itse skarpata, että pysyn hänen "tasollaan" - varsinkin nyt, kun raskaana ollessa tunnen, että käyn ajoittain oikeasti melko hitaalla.

Vierailija
32/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Kaikki pidemmät ihmissuhteeni ovat olleet huippuälykkäiden kanssa, jollainen siis itsekin olen. En jaksaisi jos pitäisi omalle puolisollekin kaikki rautalangasta vääntää.

Vierailija
33/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO 85 on kyllä niin matala, että on melkolailla apukoulutasoa, lähes kognitiivisesti kehitysvammainen, ikävä kyllä. ÄO-testit on nimittäin rakennettu niin, että jos saa noin matalan ÄO:n niin kielellinen kyky ja muu päättelykyky on oikeasti todella heikkoja. 

Vierailija
34/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma äo:ni on 132, joten tuo ero on liikaa, mitään syvempää yhteyttä ei taatusti löydy. 

Vierailija
35/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jutut ei oikein kohtaisi. T. Isotissinen, silikoniton blondi, jolla äo on yli 120

Vierailija
36/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Emme voisi olla tasa-arvoisessa ja tasapainoisessa suhteessa.

Vierailija
37/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Rajoittaisi aika tavalla keskusteluja. 

Kumman osalta?

Vierailija
38/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse keskimääräistä älykkäämpi ja ymmärrän tarpeeni. Vastaavasti vaikka sydämellisyydellä ja ahkeruudella ei ole minulle mitään merkitystä.

Vierailija
39/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa. Ei ole mitään käsitystä edes omasta älykkyysosamäärästäni. En edes tiedä, onko 85 noilla mittareilla paljon vai vähän. Miehessä tärkeitä ominaisuuksia ovat minulle luotettavuus, vastuullisuus, kyky keskustella kanssani, käytöstavat, luonne, sopiva huumorintaju jne. Noita ei taideta "älykkyys"testeissä mitata, joten ihan sama mitä sellaiset näyttävät

Vierailija
40/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mistä sellaisen umpiluupään kanssa puhuisi? Ja typerillä ihmisillä on aina luutuneita ja typeriä käsityksiä asioista, joten turhat riidat olisi jokapäiväisiä tomppelin jankuttaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan