Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, jonka älykkyyosamäärä on 85?

Vierailija
10.02.2017 |

Miksi, miksi et?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan jos on komea ulkomaalainen.

Vierailija
2/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos se olisi kuitenkin kiltti, vastaanottavainen, reilu, ahkera ja työteliäs. Voisin seurustella tämmöisen miehen kanssa riippumatta älykkyysosamäärästä, kunhan ei olisi kehitysvammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minä mietin ihmisten käyttäytymistä seuratessani, että lienee aika monella suomalaisella ÄO tuota luokkaa...

Vierailija
4/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rajoittaisi aika tavalla keskusteluja. 

Vierailija
5/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Riippuu siitä, onko kiinnostunut yhteiskunnasta, asioista, ilmöistä ja pystyykö keskustelemaan näistä asioista.

Myönnän, että ennakkoluuloja on, mutta en silti koe tuon olevan ylitsepääsemätön este, jos mies kuitenkin on fiksu ja kiva muuten. Voihan se olla, että ei vain ymmärrä päättelytehtäviä mutta on muuten erittäin kiinnostunut ja sivistynyt ihminen.

Vähän on kyllä turn off. Pakko myöntää.

Vierailija
6/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO ei kerro mitään käytöstavoista. Älykkäät ihmiset voivat käyttäytyä moukkamaisesti ja sössiä elämänsä muutenkin. Esim. Olli Saarela.

Vierailija
7/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En koe olevani mitenkään tavallista älykkäämpi tai mitään, mutta en kyllä rehellisesti sanoen silti usko, että tuollaisen ihmisen kanssa voisi keskustella mistään minulle tärkeästä/alastani. Ja pidän siis keskustelua aivan elintärkeänä asiana ihmissuhteilleni.

Vierailija
8/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äo 85 sitten käytännön tasolla tarkoittaa? Onko tällainen ihminen ihan normaaliälyinen vai jotenkin ns. "hidas"? Pystyykö hän toimimaan yhteiskunnassa ilman suuria vaikeuksia vai liittyykö tähän jotain ongelmia hahmottaa eri tilanteita ja suhteuttaa omaa toimintaansa niiden mukaan?

Vierailija
9/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä millainen henkilö on luonteeltaan ja käytöstavoiltaan.

Vierailija
10/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi keskustelukyvyttömän ja aina avustettavan kanssa oli  sen äo mikä  hyvänsä.

Vierailija
11/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.

Jos ÄO pyörii 80:n kieppeillä, tarkoittaa se yleensä sitä, että ihminen selviää  juuri ja juuri ns. suorittavan tason työtehtävistä eli on varmaan sitten jotakin keittiö- varastoapulaisen luokkaa.

Ei tuossa mitään pahaa ole, mutta jos abstrakti ajattelukyky puuttuu, jäisi kommunikaatio aika ohkaiseksi.

Vierailija
12/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos itsekin olisin samalla tasolla, siis ainakin lievästi heikkolahjainen.

Vierailija
13/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin jopa väittää, että myös naisissa on yhtä suuri osuus ihmisiä, joiden äo on 85.

Eli kyllä niitä varmasti löytyy, kumppaneita.

Vierailija
14/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en deittaa kehitysvammaisia. Olkoon sitten vaikka mun ennakkoluuloisuutta.

Vierailija
15/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ÄO ei välttämättä kerro paljon.Katsokaa Rillit huurussa-sarjan Sheldonia.

Vierailija
16/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kumppanini (nykyinen) tähän mennessä on ollut parin pisteen heitolla samoissa lukemissa kuin itse, joten tuskin.

Vierailija
17/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uskoa tuohon ÄO-hömpötykseen ja siihen, että älyä voi mitata mitenkään luotettavasti. Itse tein laajat psykiatriset testit ja sain lääkärin mukaan keskivertoa huomattavasti korkeammat tulokset ja en voi kuin ihmetellä, että jos minä olen muka keskivertoa älykkäämpi, niin kuinka hemmetin tyhmiä valtaosa muista sitten on? 

Vierailija
18/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin esim. huumorintaju kohtaisi ollenkaan, koska nykyäänkin joudun usein vitsin heitettyäni kertomaan ihmisille, että kyseessä ylipäätään edes oli sellainen.

Vierailija
19/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. Seurustelevathan monet fiksut ja rikkaat miehetkin täysin bimbojen, mutta kauniiden naisten kanssa. 

Vierailija
20/83 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän löydy saman älykkyysosamäärän omaavia isotissisiä blondeja tälle kaverille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän