Jeee, saatiin asuntolainan takaisinmaksuun nyt taukoa.
Juujuu, tiedän kaikki "puolet" asiasta, mutta nyt ollut vikat 5kk tilanne sellainen että tuo nähtiin ainoana vaihtoehtona että saadaan taloustilanne kuosiin ilman ihan hirveätä pinnistelyä ja jokaikisen sentin laskemista ja lisäksi olis vielä kesälläkin mennyt kummankin kaikki lomarahat asian setvimiseen.
Mutta nyt saadaan olla syyskuulle asti maksamatta asuntolainaa, huokaus! Ja tilanteesta viisastuneena emme maksa enää koskaan mitään isompaa Visalla.
Ja mikä parasta, ei tullut edes muutoksia korko tms asioihin, kiitos vaan pankille siitäkin koska meidän korkomme on kirjaimellisesti mitätön/olematon.
Kommentit (11)
No mitä aiotte nyt sitten tehdä tilanteen parantamiseksi? Mitä muutoksia?
Minkä asian setvimiseen teidän lomarahat olisi menneet?
Eli teillä on ihan liikaa lainaa tuloihinne nähden.
Vierailija kirjoitti:
No mitä aiotte nyt sitten tehdä tilanteen parantamiseksi? Mitä muutoksia?
No otetaankin vähän pienemmät couple-tatuoinnit mitä suunniteltiin. Macth made in haeven tulee vaan molempien lapoihin ei koko selkään.
Naapurin Jenicca tekee halvemmella ripsihuollot ja mies siirtyy halvemmalle salille. Kaarevasta telkkarista, kaasuhellasta ja pitbullista emme luovu. Pitää olla jotain arjren helmiäkin 😊
Miten olette onnistuneet saamaan asuntolainan? Joku kävi pankissa teidän nimellä?
Tulot voivat katsos muuttuakin. Tässä(kin) maassa voi joutua työttömäksi tai sairastua.
elä, ap, välitä noista huutelijoista. Hyvillä ehdoin saitte maksuvapaan - on nimenomaan järkevää rahankäyttöä sopia lyhennysvapaasta pienikorkoiseen asuntolainaan ja sen turvin maksaa pois korkeakorkoiset muut luotot.
Tämä palsta on aina yhtä ihana, vuodesta toiseen:)
Niin tosiaan, elämäntilanteet ym voivat muuttua ja tulla myöskin taloudellisia ongelmia vaikka olisikin kuten me eli vakityössä oleva pariskunta joka maksanut aina pieneimmätkin laskunsa ajallaan, joka ei ole koskaan sieltä "sossun luukulta" mitään hakenut/saanut jne. Ja btw, emme polta, ei ole tatuointeja emmekä läträä alkonkaan kanssa jos nyt ei joitakin saunamehuja lasketa tai kermalikööriä jääkaapissa ;D
Lainaa on muuten jäljellä vain muutama kymppi/naama.
Viikonloppuja vaan muillekin, minua hymyilyttää:)
ap
Ihanaa, että saitte. Nyt teillä aikaa laittaa vähän säästöön ja saada talous kuntoon. Tuo aika menee nopeasti eli muutoksia heti kehiin:)
Onneksi ei tarvinnut ottaa isoa lainaa, kiitos pihien isovanhempien, perinnöillä sain puolet maksettua ja toisen puolen maksussa tätä tahtia menee yhteensä n. 5 vuotta. Pakollinen lyhennys on mahdollisimman pieni, mutta maksan joka kuukausi tuplat lainaa pois. Säästöönkin jää mukavasti. Mies työtön ja minä olen pieni palkkainen, mutta olen alkanut varautumaan hyvissä ajoin, ettei työllisty ennenkuin aletaan lasta yrittämään.
Miksi alapeukku?
ap