Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kristitty, joka olet löytänyt puolison Jumalan johdattamana

Vierailija
09.02.2017 |

Olisi niin kiva lukea näitä kokemuksia, kuinka Jumala johdatti puolison, sen oikean :)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo muutamia kuukausia hieman ihastunut yhteen meidän seurakunnassa käyvään mieheen. Hän soittaa siellä pianoa ja välillä pitää myös saarnoja. Mutta en oikein uskalla lähestyä häntä, ja varmaan odotankin että jos tämä mies voisi olla se oikea, niin Herra jotenkin johdattaa meidät yhteen.

Ihastuin häneen, kun tajusin että miten Jeesuksen rakkaus loisti hänestä. Ja edelleen, hänen silmänsä loistaa Jeesuksen rakkautta.

Mutta en halua nolata itseäni....osoittamalla kiinnostusta...

Ja sitten samaan aikaan...käyn yhden miespuolisen ystävän kanssa evankelioimassa ja tullaan ihan hyvin juttuun, ja hän vihjailee että olisi minusta kiinnostunut...mutta hän on huomattavasti minua vanhempi ja minä en ole hänestä sillätavalla kiinnostunut. Toivon että ystävyys ei mene sen takia pilalle, että joudun varmaan vielä sanomaan hänelle että itellä ei ole tunteita häntä kohtaan.

Nämä kaksi miestä ovat ystäviä myös keskenään....

Vierailija
22/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Aloituksen tekijä tässä taas. Olin tehnyt aloituksen viime vuonna ja tulin kertomaan, että se Jumalan johdattama puoliso on nyt löytynyt!!

Kiitos Herralle!!

Jos jotakin haluatte tietää tästä lisää nii kysykää 😊

Vierailija
24/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Jumalla kiirettä kun täytyy etsiä uskovaisille puolisoita. Luulisin että hänellä on tärkeämpiä asioita hoidettavana.

Vierailija
25/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän et taida tietää että Jumala pystyy hoitamaan asioita ssmanaikaisesti eikä vaan yhden ihmisen asipita yks kerrallaan.

Tottakai uskova ihminen odottaa että Jumala antaa puolison ja johdattaa muissakin ihan arkisissakin asioissa.

Uskovan ihmisen on hyvä elää koska voi turvata Jeesukseen ja tietää että ikinä ei ole yksin tässä maailmassa, silloinkaan vaikka kaikki muut hylkäisivät.

Vierailija
26/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin oman mieheni 80-luvulla erään herätysliikkeen nuorten aikuisten illoista. Naimisissa n. 30 vuotta. Ei mies enää usko, minä uskon, en kuitenkaan elä sen mukaisesti eikä mitään seurakuntayhteyttäkään  minullakaan ole. 

Vierailija
27/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jumala johdata ketään puolisoa kenellekään. Itse sinä kumppanisi valitset. Ainoastaan voit rukoilla että Jumala siunaa teidän suhteenne.

Mietipä niitä monia uskovia, jotka eivät löydä koskaan ketään puolisoa vaikka odottavat koko elämänsä ja rukoilevat Jumalalta johdatusta. Niillekö Jumala sitten ei vaan löydä ketään.. olis aika epäreilua

Vierailija
28/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jumala johdata ketään puolisoa kenellekään. Itse sinä kumppanisi valitset. Ainoastaan voit rukoilla että Jumala siunaa teidän suhteenne.

Mietipä niitä monia uskovia, jotka eivät löydä koskaan ketään puolisoa vaikka odottavat koko elämänsä ja rukoilevat Jumalalta johdatusta. Niillekö Jumala sitten ei vaan löydä ketään.. olis aika epäreilua

Just näin

Vierailija
29/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tämä oli täysin Jumalan johdattamaa. Ja tuo mies otti muhun yhteyttä, ja voin kertoa miksi tämä oli Jumalan johdatusta.

No mulla on ollut ennenkin suhteita, on lapsiakin neljä.

Mutta tämä mies, se on niin erilainen näihin kaikkiin muihin verrattuna.

En oikeasti vertaile tätä miestä kehenkään, en edes ajattele näitä exiä.

Mutta olen rukoillut ja pyytänyt Jumalalta paljon.

Ja kaikki, siis kaikki mitä mä olen toivonut, että millanen tää tuleva puoliso ois ja mikä on hänelle tärkeintä elämässä ja haluaa elämältä...niin kaikki on juuri niin kuin oon toivonut.

Ja me tullaan palvelemaan Herraa tulevaisuudessa. Seksiä eikä pussailua "harrasteta" ennen naimisiin menoa.

Meidän menneisyys on hyvin samanlainen kummallakin.

Jumala on puhunut meille nyt paljon ja ei ole mitään syytä epäillä etteikö tämä tutustuminen olisi Jumalasta. Täysin ja pelkäästään Jumalasta.

Miksi ihmisten pitää aina etsiä kunniaa toiselta ihmiseltä? Jos mä annan tästä johdatuksesta kaiken kunnian ja kiitoksen Jeesukselle, niin se ärsyttää monia. Tullaan vähättelemään että ei se Jeesus nyt sentään johdattamaan pysty. Muuhun kylläkin mutta ei puolison löytymiseen.

Mutta jos kirjottaisin, että kyllä tein loistavan työn kun etsin upean miehen elämääni, niin te siellä taputtaisitte käsiänne ja hurraisitte, että hyvä, niin sitä pitää, kyllä oot loistava tapaus.

Mutta minä en löytänyt miestä ja tuo mies Jumalan johdatuksesta otti muhun yhteyttä.

Ap

Vierailija
30/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko alttaripojat? Jos ovat niin papeillahan on käynyt johdatus jo vuosikymmeniä.

Vierailija
31/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus etsii minulle töitä.

Vierailija
32/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tämä oli täysin Jumalan johdattamaa. Ja tuo mies otti muhun yhteyttä, ja voin kertoa miksi tämä oli Jumalan johdatusta.

No mulla on ollut ennenkin suhteita, on lapsiakin neljä.

Mutta tämä mies, se on niin erilainen näihin kaikkiin muihin verrattuna.

En oikeasti vertaile tätä miestä kehenkään, en edes ajattele näitä exiä.

Mutta olen rukoillut ja pyytänyt Jumalalta paljon.

Ja kaikki, siis kaikki mitä mä olen toivonut, että millanen tää tuleva puoliso ois ja mikä on hänelle tärkeintä elämässä ja haluaa elämältä...niin kaikki on juuri niin kuin oon toivonut.

Ja me tullaan palvelemaan Herraa tulevaisuudessa. Seksiä eikä pussailua "harrasteta" ennen naimisiin menoa.

Meidän menneisyys on hyvin samanlainen kummallakin.

Jumala on puhunut meille nyt paljon ja ei ole mitään syytä epäillä etteikö tämä tutustuminen olisi Jumalasta. Täysin ja pelkäästään Jumalasta.

Miksi ihmisten pitää aina etsiä kunniaa toiselta ihmiseltä? Jos mä annan tästä johdatuksesta kaiken kunnian ja kiitoksen Jeesukselle, niin se ärsyttää monia. Tullaan vähättelemään että ei se Jeesus nyt sentään johdattamaan pysty. Muuhun kylläkin mutta ei puolison löytymiseen.

Mutta jos kirjottaisin, että kyllä tein loistavan työn kun etsin upean miehen elämääni, niin te siellä taputtaisitte käsiänne ja hurraisitte, että hyvä, niin sitä pitää, kyllä oot loistava tapaus.

Mutta minä en löytänyt miestä ja tuo mies Jumalan johdatuksesta otti muhun yhteyttä.

Ap

No kertoa sitten miksi Jumala ei johdata puoliso kaikille? Moni tuntemani ihminen on kuollut ja ovat koko elämänsä odottaneet Jumalan johdattamaa puolisoa. Onko Jumalalla suosikkeja?

Vierailija
33/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt jo tulevan puolisoni juurikin Jumalan johdatuksella. Hän ei vielä tiedä asiasta muuta olen suunnitellut yllättäväni hänet.

Vierailija
34/39 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin C-kasetilta kappaletta, jossa laulettiin:

Justiinsa juu ihan jetsulleen,

Sellainen tyttö, josta vaimon teen...

Samalla kun näin naapuritalossa asuvan naisen vievän roskia.

Siinä oli johdatusta ja olen jo selvittänyt naisen pyykkivuorot.

Vierailija
35/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme pyytää puolisoa Jeesuksen Kristuksen kautta. Meidän on ensin otettava usko vastaan ja tunnustettava syntimme. Jumala vastaa rukouspyyntöömme varmasti ja ajallaan. Usko on tärkein ja luottamus Jumalaan! Hän johdattaa oman suunnitelmansa mukaan. 

Rukous on tärkein kanava !

Kiitoksella ja ylistyksellä kiitän Jumalaa, omasta Ihanasta johdatuksesta kumppanin löytymisessä. 

Vierailija
36/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Aloituksen tekijä tässä taas. Olin tehnyt aloituksen viime vuonna ja tulin kertomaan, että se Jumalan johdattama puoliso on nyt löytynyt!!

Kiitos Herralle!!

Jos jotakin haluatte tietää tästä lisää nii kysykää 😊

Hienoa kuulla! 😊

Mä sanoin Jumalalle aikoinani, että en jaksa etsiä ja kirjoittaa pitkiä vaatimuslistoja, valitse Sinä se puoliso. Ja niin hän valitsi, paremman kuin mä oisin osannut valita.

Vierailija
37/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oli sitten lopuksi paskiainen joka petti ja löi... Toista kertaa en sen kusipään avioliittoneuvoja kuuntele.

Vierailija
38/39 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alioittaja tässä moikka!!

Tein tuon aloituksen vuonna 2017.

Siitä meni pari vuotta, niin Jumala johdatti mulle miehen!!

Tapasimme kotisatamassa, aloimme seurustelee ennenkuin edes oltiin livenä nähty, siitä muutama kuukausi ja menimme naimisiin. Olemme onnellisia!

Sain loppuelämän uskovan puolison ❤️

Kiitos Jeesus!

Vierailija
39/39 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan talenttiohjelmassa naisesiintyjä kertoi saaneensa laulun lahjansa Jumalalta. Esityksen jälkeen tuomarien kommentti oli: "Voiko Jumalan lahjan palauttaa?"

Jotta siltä pohjalta lähtisin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän