Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä halusit sanoa tänään, mutta et sanonut sitä ääneen?

Vierailija
09.02.2017 |

Olisin halunnut sanoa että, onpas harvinaisen rumat lapset, kun kaveri ihqutti prinsessoitaan. En tietenkään sanonut, ajattelin vain. Prinsessat XD

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oletko mulle hyvää seuraa. Ehkä meidän pitäisi nähdä harvemmin, eihän me edes seurustella.

Vierailija
62/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut sanoa kaverille, etten todellakaan hyväksy hänen tekemiä valintoja mutta pidin mölyt mahassa, omatpa on hautajaisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä sinua. En aio enää häiritä sinua. Ottaisitpa joskus kädestäni kiinni.

Vierailija
64/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksa kuunnella enää kertaakaan samaa valitusvirttä kun parisuhteesi on karahtanut kiville sadannen kerran, saman henkilön kanssa."

"Kaverille" joka on vaan tyhmempi ku vasemman jalan saapas, menettänyt jo omat lapsensakin tän ihanan suhteen takia eikä vaan vittu vieläkään ymmärrä ettei siitä tule mitään, ikinä. Ensin vähän säälin, nykyään lähinnä halveksin enkä jaksa/halua olla tekemisissä.

Vierailija
65/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, oletko mulle hyvää seuraa. Ehkä meidän pitäisi nähdä harvemmin, eihän me edes seurustella.

Miksi alapeukku?

Vierailija
66/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aina maksaa ja lainata rahaa, sitäpaitsi sä et koskaan maksa mulle velkojas vaikka lupaat ja vannot(tai jos maksat niin niitä saa kysellä ja anella). Mä oon aina se kiltti. Mulla on huonompi palkka ku sulla, mut mä oon säästäväisempi. Miks mun pitäis rankaista itseäni siitä, että oon säästeliäs. Sunki pitäis opetella, ei siihen ruokaan tarttee älyttömästi rahaa laittaa. Niin ne palkatkin riittäisi kuun loppuun saakka. Mutta ei. 

Onneksi en sanonut, tuntuu vaan pöljältä olla tämmönen nillittäjä. Mulla on siis säästössä yli 20 000 euroa ja silti en oo avokätinen rahan kanssa. Taustalla tosin se, että elin koko nuoruuteni ilman rahaa ja nyt se "kostautuu" aikuisena. Mut jotenkin, ei se oikeuta muita ajattelemaan että mä oon joku pankki. 

Vierailija
67/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko keskittyä muhun edes viis minuuttia

Vierailija
68/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut huutaa kaikille älypuhelin ihmisille, että katsokaa ne facebook-päivitykset kotona, että ei tarvitse kaupassa tukkia koko käytävää/rappuja, kun jotain "muka tärkeää" ilmestyy siihen puhelimeen. Ja samoin voisitte selata tablettianne kotona, jotta voisitte päästää parkkiruutuun kauppaan tulevan asiakkaan, kun itse olette selkeästi lähdössä. 

Kyllä ne tilapäivitykset siellä pysyy, ei ne niin tärkeitä ole. Ja eikös olisi mukavampaa jutella lapsosesi kanssa, joka istuu kärryjen istuinosassa kuin räplätä sitä hemmetin puhelinta? 

Opetelkaa myös oikeanpuoleinen liikenne (ilman puhelinta), niin ei tarvitse törmäillä toisiin ovien luona ja jalkakäytävillä. 

Vierailija
69/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä millaiset kyydit sulle antaisin

-työkaverille

Vierailija
70/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla kaveri vain niiden miesten kanssa joita en halua "siinä mielessä". Sun kanssa en voi olla vain kaveri, vaikka kuinka yritän. Siinä syy mun sekoiluille.

Vierailija
71/73 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä lässytä mulle, olen ihan aikuinen ihminen, enkä edes tulevaksi äidiksi mitenkään nuori."

T. 28v tuleva äiti, joka oli tänään neuvolassa ja oman terkkarin sijaisena oli aika ärsyttävä tantta.

Vierailija
72/73 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisinpa kerrankin etusijalle, ihan ilman valtavaa (turhaa) työtä sen eteen, vaan koska se saisi rikotun itsetunnon ehkä edes hieman korjatummaksi. Ei ainakaan musertaisi yhä lisää.

Vierailija
73/73 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo tuo sotimisesi. Lopeta.

Ja korjaa, mitä korjattavissa enää on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan